luzny lewarek

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

luzny lewarek

Postprzez Kaktus2907 » 8 sie 2012, o 00:01

witam, wracajac z podrozy do domu jakies 200metrow od domu zgaslo mi na zakrecie auto, cos ala wrazenie jakby z 2 zrobila sie 4 ... zjechalam na bok ulicy ale poczulam ze lewarek jest bardzo luzno, dla bezpieczenstwa nie odpalalam juz auta. Przypchalam go :P
po dopchaniu na podworko stwierdzilam ze slychac jak biegi wchodza, ale mam wrazenie jakby z czegos "spadlo" :P
w sumie czytalam te rozne tematy i natknelam sie na jakies "jabluszko" ze trzeba to wymienic...

co o tym sadzicie ? :cry:



oo znalazlam pewien filmik
http://www.youtube.com/watch?v=fSsf03e6Cyk

co prawda nie sciagalam meszka, ale no tez tak luzno mi chodzi ten lewarek.
wczesniej "wypadal" mi wsteczny, jak ruszalam to lewarek wskakiwal jakby na luz ale jak go przytrzymalam to "siedzial " w miejscu , nie wiem czy to ma z tym stycznosc ale sadze ze tak.
Wczesniej ten lewarek byl luzny ale teraz to lata jak zyd po pustym sklepie :P
Avatar użytkownika
Kaktus2907
Badacz tematu
 
Posty: 176
Dołączył(a): 10 cze 2012, o 16:22
Lokalizacja: Częstochowa

luzny lewarek

 

Postprzez paliwo » 8 sie 2012, o 08:11

Sprawdzi jak wygląda "Jabko" i zobacz wszystkie cięgła które prowadzą od skrzyni do cięgła od lewarka. Ja miałem taki sam problem już myślałem że trzeba wyregulować, a okazało się że pekło takie plastikowe małe cięgło które jest zaraz za skrzynią wymieniłem i było git.
Sprawdzi wszystko.
Koszt "Jabka" to 15-20 zł a tego plastikowego cięgła to około 3-6 zł
paliwo
Badacz tematu
 
Posty: 304
Dołączył(a): 3 mar 2008, o 20:48
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez pietrasiak2 » 8 sie 2012, o 09:50

Stawiał bym że walnął taki łącznik
http://www.google.pl/imgres?q=d%C5%BAwi ... s:200,i:83
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Kaktus2907 » 8 sie 2012, o 22:51

zrobilam dzis fimik

http://www.youtube.com/watch?v=DBnSFofoIA0


http://www.youtube.com/watch?v=Bko3h3GALtg

nie poszlo mi to czasami ?
http://allegro.pl/vw-golf-iii-jetta-tul ... 19998.html

bo tam tez jest ten drazek jeden taki luzny tak jakby brakowalo jakiegos elementu .... hmm.. :wstyd:
Avatar użytkownika
Kaktus2907
Badacz tematu
 
Posty: 176
Dołączył(a): 10 cze 2012, o 16:22
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez pietrasiak2 » 9 sie 2012, o 06:34

Rozsypany masz "Palec sterowania " , brakuje kulki wielkości orzecha :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez sitek699 » 9 sie 2012, o 08:06

popieram kolege poszedl taki niby orzech mialem tak ostatnio u ojca w golfie :ok:
Wódka 25zł; Kieliszki 5zł ;spojrzenie matki gdy wracasz do domu nad ranem--bezcenne
moj-golf/bordowy-metalic-by-sitos-banditos-t23878.html
Avatar użytkownika
sitek699
Members
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 13 maja 2008, o 19:06
Lokalizacja: ...WPN...

Postprzez pietrasiak2 » 9 sie 2012, o 08:09

Szukamy po rozmowie SB z Adik_ nr części to na bank to
[Dzisiaj 6:16] AdiK__: jak bede w pracy to wrzuce screena :-) :-) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez AdiK__ » 9 sie 2012, o 09:21

O ile dobrze zobaczyłem zaspanym wzrokiem na filmiku to chyba będzie to jeśli nie to postaram się to zweryfikować ale później gdyż w pracy youtube zablokowane :hyhy:

Obrazek
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Kaktus2907 » 9 sie 2012, o 11:13

o jezu :o to musicie mi wyjasnic co i jak bo w moich poprzednich autach zawsze skrzynie byly git a tu psikus :P


cos mam dokupic ? jak to zrobic :P ?
Avatar użytkownika
Kaktus2907
Badacz tematu
 
Posty: 176
Dołączył(a): 10 cze 2012, o 16:22
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez pietrasiak2 » 9 sie 2012, o 11:23

Pracujemy by podać nr kat części , roboty na parę minut :-)

[ Dodano: 2012-08-09, 10:24 ]
Skrzynia jest ok. na 1 filmiku brak jest kulki takiej
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Kaktus2907 » 9 sie 2012, o 11:29

Avatar użytkownika
Kaktus2907
Badacz tematu
 
Posty: 176
Dołączył(a): 10 cze 2012, o 16:22
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez pietrasiak2 » 9 sie 2012, o 11:31

nie otwiera linku to nie powiem
:-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Następna strona

- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 8 gości