Grill

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Postprzez gajdzik » 22 kwi 2009, o 16:49

no na to wychodzi....
Avatar użytkownika
gajdzik
VIP
 
Posty: 1464
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 12:46
Lokalizacja: Łask

 

Postprzez Kiem » 22 kwi 2009, o 16:54

a dalo by rade to przerobic na np. na te swiatla drogowe i wstawic oddzielnie halogeny ?
czy przeszedl by wtedy przeglad techniczny ?
Nie da Ci tego gwiazda co VWejem JAZDA ! :D

Ktos powiedzial ze milosci nie mozna kupic ...

Mój Gofer ;]--> http://www.golf3.pl/topics2/moj-golf-iii-vt12105.htm
Avatar użytkownika
Kiem
Czytacz
 
Posty: 126
Dołączył(a): 2 lis 2008, o 02:44
Lokalizacja: Lidzbark Welski

Postprzez Gibon » 22 kwi 2009, o 17:13

w życiu bym czegoś takiego nie zamontował :wstyd:
Avatar użytkownika
Gibon
Badacz tematu
 
Posty: 224
Dołączył(a): 29 mar 2009, o 11:31
Lokalizacja: Opole

Postprzez VWMICHU » 22 kwi 2009, o 21:46

Ciekawy ten grill ale chyba też bym nie zamontował jak założysz do siebie wrzuć fotki ciekawe jak To bedzie wyglądać:)
Avatar użytkownika
VWMICHU
Czytacz
 
Posty: 72
Dołączył(a): 29 lis 2008, o 19:13
Lokalizacja: GDAŃSK/TORUŃ

Postprzez Kiem » 22 kwi 2009, o 22:02

tylko to sa halogeny ;/ a ja myslalem ze to moze byc w zamian za np. swiatla drogowe . I moze niezna nikt odp ale napisze pytanie jeszcze raz :
czy darade zmienic te halogeny wlasnie na te swiatla drogowe
i czy z takimi przerobionymi swiatlami przeszedl by przeglad techniczny
Nie da Ci tego gwiazda co VWejem JAZDA ! :D

Ktos powiedzial ze milosci nie mozna kupic ...

Mój Gofer ;]--> http://www.golf3.pl/topics2/moj-golf-iii-vt12105.htm
Avatar użytkownika
Kiem
Czytacz
 
Posty: 126
Dołączył(a): 2 lis 2008, o 02:44
Lokalizacja: Lidzbark Welski

Postprzez prezesik » 24 kwi 2009, o 08:26

czyli te światła to halogeny, czyli długie/dalekosieżne itp. a Ty chcesz, aby wcisnąć tam lampy H4 od MK2, w których są mijania i długie?? - jeżeli dobrze rozumiem..
No nie wiem, czy przeszłoby to przegląd... zważając na to, ze miałyby to być mijania w atrapie (wyglądałoby jakbyś traktorem jechał :lol: ) musiałbyś wtedy założyć (tak jak ma traktor na błotnikach) obrysówki na lusterka czy coś w tym stylu :wstyd:
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Zico63 » 24 kwi 2009, o 11:54

Na początku kilka wymagań kodeksu:
Drogowe - liczba świateł dwa lub cztery;
Mijania - liczba świateł dwa;
Przeciwmgł. przednie - liczba świateł dwa

Jak widać z powyższego - można dać do grilla reflektor dający pojedyncze światło drogowe (oznakowanie koniecznie E i numerek np. E1 oraz HR) lub przecimgielne oznaczenie też E... i HB - ale tylko jeśli Kolega nie ma już takich pod zderzakiem!) i autko spokojnie przechodzi przegląd.
Mijania dać nie wolno z uwagi na liczbę i za dużą odległość lamp od bocznego obrysu nadwozia.

Są jeszcze takie grille (zdjęcie dzięki Koledze Polliv
z naszego forum):

Obrazek
Ostatnio edytowano 25 kwi 2009, o 16:48 przez Zico63, łącznie edytowano 1 raz
Mój TDI, zapraszam w wolnej chwilce, przy: :kawa: moj-golf/vw-golf-1-9-tdi-specjal-zico-s-t12384.html
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez Karol B. » 24 kwi 2009, o 20:42

Podlaczajac sie pod temacik o swiatlach. Mam pytanko,ile mozna miec swiatel pozycyjnych z przodu? Bo ja mam 4, i sie zastanawiam czy noca jak to mocniej widac niebiescy sie nie przyczepia...?
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez Zico63 » 25 kwi 2009, o 00:10

Krótka odpowiedź: dwa:

http://www.abc.com.pl/serwis/du/2003/0262.htm

ZAŁĄCZNIK Nr 6
WARUNKI SZCZEGÓŁOWE DOTYCZĄCE ŚWIATEŁ ZEWNĘTRZNYCH POJAZDU SAMOCHODOWEGO I PRZYCZEPY
§ 1. 1. Zespół dwóch niezależnych lub zgrupowanych świateł, takich samych lub różnych, lecz o jednakowym przeznaczeniu i jednakowej barwy, uważa się za jedno światło, jeżeli rzut ich powierzchni świetlnych na płaszczyznę poprzeczną zajmuje co najmniej 60% powierzchni najmniejszego prostokąta opisanego na rzutach tych powierzchni świetlnych oraz pod warunkiem, że światła te zostały homologowane jako światło typu D (zgodnie z oznaczeniem homologacyjnym); nie stosuje się do świateł drogowych, świateł mijania i świateł przeciwmgłowych przednich.
A rozwijając temat, zależy wiele od osoby na którą się trafi przy kontroli, jej humor czy inne czynniki; jeśli nie są konieczne przeróbki na granicy przepisów czy nawet nieco za nią - dajmy temu spokój, po co ryzykować kłopoty.
Sam myślałem np. o xenonach, ale za dużo wymagań techncznych gdyby ściśle czytać prawo i zrezygnowałem.

P.S> Poprawiłem post bo forum ostatnio jedne posty dawało dwa razy a inne w ogóle :shock:
Ostatnio edytowano 25 kwi 2009, o 16:19 przez Zico63, łącznie edytowano 1 raz
Mój TDI, zapraszam w wolnej chwilce, przy: :kawa: moj-golf/vw-golf-1-9-tdi-specjal-zico-s-t12384.html
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez Kiem » 25 kwi 2009, o 10:18

Zico63, dziekuje za wszelkie informacje
prezesso chciales tak pocisnac z tym traktorem ze Ci nie wyszlo
Nie da Ci tego gwiazda co VWejem JAZDA ! :D

Ktos powiedzial ze milosci nie mozna kupic ...

Mój Gofer ;]--> http://www.golf3.pl/topics2/moj-golf-iii-vt12105.htm
Avatar użytkownika
Kiem
Czytacz
 
Posty: 126
Dołączył(a): 2 lis 2008, o 02:44
Lokalizacja: Lidzbark Welski

Postprzez prezesik » 27 kwi 2009, o 20:19

Kiem napisał(a):prezesso chciales tak pocisnac z tym traktorem ze Ci nie wyszlo
:-P
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

grill pytanko..

Postprzez dominek1984 » 29 cze 2009, o 17:36

witajcie>> takie pytanko.. mam grill do wymiany i mianowicie kupic w dobrym stanie w tym samym kolorze za 100 plus przesylka czy tez w dobrym stanie za 30 ale innym kolorze>> ile moga wziasc w lakierni za taki element chyba ze na wlasna reke jestem w stanie to zrobic pozdrawiam. ten za 100 wyglada tak... http://www.allegro.pl/item657929449_gol ... talik.html
LISEK
Avatar użytkownika
dominek1984
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 2 paź 2008, o 15:34
Lokalizacja: WLKP

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości