
Moderator: Moderator

nie no nie wolno sie smiac, ale jest roznica pomiedzy GTI a CL. moze o to koledze chodziło
Bo oczywiście nie chodziło o ilość śrub w kole bo to raczej nic nie zmienia
Ze auto na takim zawieszeniu czy podczas poślizgu czy nawet podczas pokonywania zakrętów. Jest zdecydowanie pewniejszy w prowadzeniu. I zarazem bezpieczniejsze .Jak jechałem 1.6 to w porównaniu do 2.0 miałem wrażenie ze można był by się ręka podpierać podczas zakrętów

Ze auto na takim zawieszeniu czy podczas poślizgu czy nawet podczas pokonywania zakrętów. Jest zdecydowanie pewniejszy w prowadzeniu.
dargi napisał(a):Mam nadzieje ze to wyjaśnienie bardziej spodoba się krytykom![]()
No chyba że ktoś ma inne zdanie na ten temat. To proszę o poprawienie
ale owszem, masz rację, zawias z GTI zupełnie odmienia prowadzenie auta, ale w pełni sprawny (czyli nowe amortyzatory i sprężyny, części gumowe zawieszenia, łączniki, dobrze zrobiona zbieżność i porządne gumy) "4 śrubowy" Golf też nie będzie tragiczny

Nowe TT to przy nim polonez 
Grzesiek2507 napisał(a):Czekajcie panowie, zaraz Opik opisze Wam jak sie prowadzi jego golfNowe TT to przy nim polonez

( ale niezalezne prowadzenie tylnych kol jest ) ze o lepszym rozkladzie masy nie wspomne.
a przerabiałem temat dość obszernie czy zmiana by coś naprawdę zauważalnego dała
zwiększenie masy psuje wszystko co "poprawił" awd
). A ze moj dyfer juz niedlugo pozbedzie sie wolnego kola ktore zastapi blokada tylnego dyferencjalu to drzyjcie wszystkie seryjne vitary rav4 itp.

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości