Posiadacze golfów

Rozmowy bez żadnych ograniczeń. ;)

Moderator: Moderator

Postprzez Grzesiek2507 » 23 mar 2015, o 21:02

Tez mnie zastanawia co ma ilosc srub do stabilnosci :...:
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

 

Postprzez Opik » 23 mar 2015, o 21:15

dargi napisał(a):est zdecydowanie stabilniejsze od zawieszenia na 4 śruby)


popłakałem się :lol:

wyjaśnij nam proszę dlaczego tak jest i skąd te jakże ciekawe spostrzeżenia :D
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez VolDan » 24 mar 2015, o 00:32

bo jest 20mm niższe niż seria? (a kto ma teraz serie?) ;P nie no nie wolno sie smiac, ale jest roznica pomiedzy GTI a CL. moze o to koledze chodziło
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku ;)
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 681
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez dargi » 1 kwi 2015, o 14:59

Hehe To był skrót myślowy :) Bo oczywiście nie chodziło o ilość śrub w kole bo to raczej nic nie zmienia :)
Chodziło o sama budowę takiego zawieszenia.
Ja porównuje dwa golfy czyli 1.6 i 2.0.
I tak. W 2.0 są dwa stabilizatory. Z czego przedni jest na przegubach kulowych. Inny kąt sworznia w wahaczach. Troszeczkę większy negatyw z przodu. 2 cm niższe zawieszenie. Szersze i z niższym profilem ogumienie. Oraz oczywiście mocniejsze hamulce. Dam sobie mały palec uciąć :) Ze auto na takim zawieszeniu czy podczas poślizgu czy nawet podczas pokonywania zakrętów. Jest zdecydowanie pewniejszy w prowadzeniu. I zarazem bezpieczniejsze .Jak jechałem 1.6 to w porównaniu do 2.0 miałem wrażenie ze można był by się ręka podpierać podczas zakrętów :D

Mam nadzieje ze to wyjaśnienie bardziej spodoba się krytykom ;-)

No chyba że ktoś ma inne zdanie na ten temat. To proszę o poprawienie
dargi
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 16 lip 2013, o 23:42
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Grzesiek2507 » 1 kwi 2015, o 19:05

Tak ja mam inne zdanie na ten temat. Mialem 1.6 AEE, stab z przodu, tarcze wentylowane, 16stki obute w 195/45/16 i jakos sie jezdzilo po lukach ;-)
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez murgen » 1 kwi 2015, o 20:15

Ja porównuje dwa golfy czyli 1.6 i 2.0.
I tak. W 2.0 są dwa stabilizatory. Z czego przedni jest na przegubach kulowych. Inny kąt sworznia w wahaczach. Troszeczkę większy negatyw z przodu. 2 cm niższe zawieszenie. Szersze i z niższym profilem ogumienie. Oraz oczywiście mocniejsze hamulce. Dam sobie mały palec uciąć :) Ze auto na takim zawieszeniu czy podczas poślizgu czy nawet podczas pokonywania zakrętów. Jest zdecydowanie pewniejszy w prowadzeniu.

No ja mam na 4 sruby piasty, stabilizatory przod i tyl, dodatkowo tył wachacze i naped na 4 kola, tarcze 280mm przod tyl tarcze. Abs/eds opony 186/65/15. No i passat b5 prowadzi sie lepiej, duzo lepiej.
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 408
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez Opik » 1 kwi 2015, o 21:03

dargi napisał(a):Mam nadzieje ze to wyjaśnienie bardziej spodoba się krytykom ;-)

No chyba że ktoś ma inne zdanie na ten temat. To proszę o poprawienie


i widzisz, trzeba było tak od razu to by się nikt nie czepiał :D ale owszem, masz rację, zawias z GTI zupełnie odmienia prowadzenie auta, ale w pełni sprawny (czyli nowe amortyzatory i sprężyny, części gumowe zawieszenia, łączniki, dobrze zrobiona zbieżność i porządne gumy) "4 śrubowy" Golf też nie będzie tragiczny :)

murgen, taki wahacz jak jest z tyłu w syncro to nie wahacz, sory :D
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Grzesiek2507 » 1 kwi 2015, o 21:16

Czekajcie panowie, zaraz Opik opisze Wam jak sie prowadzi jego golf :hyhy: Nowe TT to przy nim polonez :hyhy:
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez Opik » 1 kwi 2015, o 21:52

Grzesiek2507 napisał(a):Czekajcie panowie, zaraz Opik opisze Wam jak sie prowadzi jego golf :hyhy: Nowe TT to przy nim polonez :hyhy:


nowe TT to jest paździerz nad paździerze i nawet jak jechałem takim padliniastym składakiem jak Twój zielony to się prowadził lepiej od tego Audi

:hyhy:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez murgen » 2 kwi 2015, o 08:10

Taa wachacz to nie wachacz tylko belka :-D :-D( ale niezalezne prowadzenie tylnych kol jest ) ze o lepszym rozkladzie masy nie wspomne.
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 408
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez Opik » 2 kwi 2015, o 11:16

Jakby tam siedział wielowachacz albo chociaż podwójne to byłoby się czym jarać, niestety to co jest w syncro jakoś specjalnie lepsze nie jest ;) a przerabiałem temat dość obszernie czy zmiana by coś naprawdę zauważalnego dała :P
Fajnie że rozkład masy jest lepszy (choć nadal jakiś super nie jest i to wada każdego fwd) ale to tak jakby się jarać że betonowy kloc ma auper rozkład bo akurat wypada na środku :P zwiększenie masy psuje wszystko co "poprawił" awd
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez murgen » 2 kwi 2015, o 12:17

Opik a ty dalej swoje, kupisz syncro to od razu bedzie najlepsze :-D
Jaka dodatkowa masa, wachacze jakos od belki ciezsze nie sa, a ze dyfer itp to dlatego ze tyl ciagnie ( dodaje jakbys nie pamietal :-D ). A ze moj dyfer juz niedlugo pozbedzie sie wolnego kola ktore zastapi blokada tylnego dyferencjalu to drzyjcie wszystkie seryjne vitary rav4 itp. :-x :-x :-x :-x :-x
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 408
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Poprzednia stronaNastępna strona

- - - http://ubezpieczeniaodadoz.pl/blog/odpowiedzialnosc-cywilna-przewoznika-ubezpieczenie-ocp-przewoznika-kielce/



Powrót do Na luzie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości