Posiadacze golfów

Rozmowy bez żadnych ograniczeń. ;)

Moderator: Moderator

Postprzez GolfiarzJR » 10 lut 2015, o 23:19

marcinwv, W pociąg :D biedne mk3 ;( jak mogłeś , widzę temat cisnie ostro :D
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1423
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1996
Silnik: 1.8T
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez jarolinho » 11 lut 2015, o 12:00

Mnie Golfem zaraził ojciec :) 10 lat jeździł mk2 1.6td, a potem zwykły diesel. Podczas zdawania prawa jazdy zacząłem myśleć o samochodzie i uznałem, że jednak mk2 jest kwadratowy w środku, a za nie wiele większe pieniądze kupię już mk3 z dużo lepszym wyposażeniem, którego w mk2 nie zobaczę. Więc od ponad 2 lat jestem szczęśliwym posiadaczem mk3 z klimą, abs, poduchami :) 1.9 TDi :D
Avatar użytkownika
jarolinho
Gaduła
 
Posty: 417
Dołączył(a): 2 sty 2013, o 22:51
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez marcin2e » 22 lut 2015, o 01:54

Ja niestety coraz częściej zastanawiam się nad pozbyciem się golfa z uwagi na jego liczne "wady". Wizualnie wygląda bardzo dobrze jednak podłoga, progi, i zawieszenie to porażka....w dodatku jest też szereg innych mniej lub większych usterek. Tak naprawdę czekam jedynie aż całkowicie odmówi posłuszeństwa, może w tym a może za kilka lat. Wtedy tez zapewne zakupie coś innego. Inwestycja dalsze w niego nie jest niestety opłacalna a szkoda.
marcin2e
Badacz tematu
 
Posty: 157
Dołączył(a): 20 sty 2014, o 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez MiroGti » 22 lut 2015, o 07:58

marcin2e napisał(a):Wizualnie wygląda bardzo dobrze jednak podłoga, progi, i zawieszenie to porażka....w dodatku jest też szereg innych mniej lub większych usterek.

Jak dbasz tak masz ,ile tu jest takich co podłogę naprawiali czy progi wstawiali ? pewnie wielu ,ja osobiście też robiłem podłogę , a że zawieszenie do roboty ? nie rozumiem ,przecież w każdym aucie wysiada i trzeba je zrobić :?:
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 855
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez hanawald » 22 lut 2015, o 08:12

dokładnie tak jak dbasz tak masz ;-)
Avatar użytkownika
hanawald
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 21 wrz 2012, o 15:17
Lokalizacja: dobrzyn nad wisłą CLI
Rocznik: 97
Silnik: 1.9 tdi
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez marcin2e » 22 lut 2015, o 23:35

Zgadzam się z Wami Panowie, lecz ja traktuje obecnie golfa jedynie jako typowy "wół roboczy". Inwestycja w progi, naprawa podłogi, wymiana alufelg (obecne są krzywe) i eliminacja mniejszych dolegliwości znacząco przerasta wartość auta. Oczywiście mam do tego samochodu sentyment, lecz nie sentymentami człowiek żyje:)
marcin2e
Badacz tematu
 
Posty: 157
Dołączył(a): 20 sty 2014, o 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Grzesiek2507 » 22 lut 2015, o 23:58

Dokladnie, zakup czesci typu tulejki, sworzni, koncowki drazkow na przod do mk3 z sredniej i najwyzszej polki potrafi zamknac sie 250-300zł takze raczej nie wiele, biorac pod uwage np audi a4 gdzie nie majac tysiaca zl nie ma co myslec o czymkolwiek.
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez 104i9fm » 23 lut 2015, o 00:31

Jeżdżę golfem bo złotówa zemnie :D Lecz chce żeby każdy element był w doskonałym stanie a jak części są tanie to nie skąpie na ich wymiane. Auto służy mi jako środek transportu, a przy okazji jak dla mnie dobrze się prezentuje. Podnieca mnie fakt że w innym śliwkowozie zapłacił bym za części majątek, Golfik tanie, proste w naprawie auto które zagości u mnie na dłuugo :]
104i9fm
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 21 sty 2015, o 19:39
Lokalizacja: Bielawa

Postprzez marcin2e » 3 mar 2015, o 23:14

Ale pojawia się jeszcze inny aspekt...bezpieczeństwo:)
marcin2e
Badacz tematu
 
Posty: 157
Dołączył(a): 20 sty 2014, o 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez dargi » 3 mar 2015, o 23:38

No ja nie wiem. Poduchy są. Abs i eds jest. Pirotechniczne napinacze pasów są. Zawieszenie na 5 śrub jest. (jest zdecydowanie stabilniejsze od zawieszenia na 4 śruby). Kontrolowana strefa zgniotu jest. Wzmocnienia w drzwiach są. No ja nie wiem czy trójki są aż tak niebezpieczne. Oczywiście mówimy o egzemplarzach zadbanych a nie z przeżartymi podłożnicami ;-) Jedyne czego brakuje to poduszek bocznych ale niestety nie były montowane w fotelach Recaro.
dargi
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 16 lip 2013, o 23:42
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez marcin2e » 22 mar 2015, o 22:52

dargi napisał(a):No ja nie wiem. Poduchy są. Abs i eds jest. Pirotechniczne napinacze pasów są. Zawieszenie na 5 śrub jest. (jest zdecydowanie stabilniejsze od zawieszenia na 4 śruby). Kontrolowana strefa zgniotu jest. Wzmocnienia w drzwiach są. No ja nie wiem czy trójki są aż tak niebezpieczne. Oczywiście mówimy o egzemplarzach zadbanych a nie z przeżartymi podłożnicami ;-) Jedyne czego brakuje to poduszek bocznych ale niestety nie były montowane w fotelach Recaro.


Tylko niestety nie każdy posiada tak bogatą wersję:).

A to już wiele zmienia:P
marcin2e
Badacz tematu
 
Posty: 157
Dołączył(a): 20 sty 2014, o 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez murgen » 23 mar 2015, o 08:22

Zawieszenie na 5 śrub jest. (jest zdecydowanie stabilniejsze od zawieszenia na 4 śruby).

A to dlaczego ?? :?: :?:
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 410
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Na luzie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości