Posiadacze golfów

Rozmowy bez żadnych ograniczeń. ;)

Moderator: Moderator

Postprzez Grzesiek2507 » 22 lut 2015, o 23:58

Dokladnie, zakup czesci typu tulejki, sworzni, koncowki drazkow na przod do mk3 z sredniej i najwyzszej polki potrafi zamknac sie 250-300zł takze raczej nie wiele, biorac pod uwage np audi a4 gdzie nie majac tysiaca zl nie ma co myslec o czymkolwiek.
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

 

Postprzez 104i9fm » 23 lut 2015, o 00:31

Jeżdżę golfem bo złotówa zemnie :D Lecz chce żeby każdy element był w doskonałym stanie a jak części są tanie to nie skąpie na ich wymiane. Auto służy mi jako środek transportu, a przy okazji jak dla mnie dobrze się prezentuje. Podnieca mnie fakt że w innym śliwkowozie zapłacił bym za części majątek, Golfik tanie, proste w naprawie auto które zagości u mnie na dłuugo :]
104i9fm
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 21 sty 2015, o 19:39
Lokalizacja: Bielawa

Postprzez marcin2e » 3 mar 2015, o 23:14

Ale pojawia się jeszcze inny aspekt...bezpieczeństwo:)
marcin2e
Badacz tematu
 
Posty: 157
Dołączył(a): 20 sty 2014, o 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez dargi » 3 mar 2015, o 23:38

No ja nie wiem. Poduchy są. Abs i eds jest. Pirotechniczne napinacze pasów są. Zawieszenie na 5 śrub jest. (jest zdecydowanie stabilniejsze od zawieszenia na 4 śruby). Kontrolowana strefa zgniotu jest. Wzmocnienia w drzwiach są. No ja nie wiem czy trójki są aż tak niebezpieczne. Oczywiście mówimy o egzemplarzach zadbanych a nie z przeżartymi podłożnicami ;-) Jedyne czego brakuje to poduszek bocznych ale niestety nie były montowane w fotelach Recaro.
dargi
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 16 lip 2013, o 23:42
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez marcin2e » 22 mar 2015, o 22:52

dargi napisał(a):No ja nie wiem. Poduchy są. Abs i eds jest. Pirotechniczne napinacze pasów są. Zawieszenie na 5 śrub jest. (jest zdecydowanie stabilniejsze od zawieszenia na 4 śruby). Kontrolowana strefa zgniotu jest. Wzmocnienia w drzwiach są. No ja nie wiem czy trójki są aż tak niebezpieczne. Oczywiście mówimy o egzemplarzach zadbanych a nie z przeżartymi podłożnicami ;-) Jedyne czego brakuje to poduszek bocznych ale niestety nie były montowane w fotelach Recaro.


Tylko niestety nie każdy posiada tak bogatą wersję:).

A to już wiele zmienia:P
marcin2e
Badacz tematu
 
Posty: 157
Dołączył(a): 20 sty 2014, o 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez murgen » 23 mar 2015, o 08:22

Zawieszenie na 5 śrub jest. (jest zdecydowanie stabilniejsze od zawieszenia na 4 śruby).

A to dlaczego ?? :?: :?:
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 406
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez Grzesiek2507 » 23 mar 2015, o 21:02

Tez mnie zastanawia co ma ilosc srub do stabilnosci :...:
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez Opik » 23 mar 2015, o 21:15

dargi napisał(a):est zdecydowanie stabilniejsze od zawieszenia na 4 śruby)


popłakałem się :lol:

wyjaśnij nam proszę dlaczego tak jest i skąd te jakże ciekawe spostrzeżenia :D
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez VolDan » 24 mar 2015, o 00:32

bo jest 20mm niższe niż seria? (a kto ma teraz serie?) ;P nie no nie wolno sie smiac, ale jest roznica pomiedzy GTI a CL. moze o to koledze chodziło
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku ;)
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 681
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez dargi » 1 kwi 2015, o 14:59

Hehe To był skrót myślowy :) Bo oczywiście nie chodziło o ilość śrub w kole bo to raczej nic nie zmienia :)
Chodziło o sama budowę takiego zawieszenia.
Ja porównuje dwa golfy czyli 1.6 i 2.0.
I tak. W 2.0 są dwa stabilizatory. Z czego przedni jest na przegubach kulowych. Inny kąt sworznia w wahaczach. Troszeczkę większy negatyw z przodu. 2 cm niższe zawieszenie. Szersze i z niższym profilem ogumienie. Oraz oczywiście mocniejsze hamulce. Dam sobie mały palec uciąć :) Ze auto na takim zawieszeniu czy podczas poślizgu czy nawet podczas pokonywania zakrętów. Jest zdecydowanie pewniejszy w prowadzeniu. I zarazem bezpieczniejsze .Jak jechałem 1.6 to w porównaniu do 2.0 miałem wrażenie ze można był by się ręka podpierać podczas zakrętów :D

Mam nadzieje ze to wyjaśnienie bardziej spodoba się krytykom ;-)

No chyba że ktoś ma inne zdanie na ten temat. To proszę o poprawienie
dargi
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 16 lip 2013, o 23:42
Lokalizacja: Gdańsk

Poprzednia stronaNastępna strona




Powrót do Na luzie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości