
Moderator: Moderator

moj-golf/vr6-by-pijey88-t4392.html
trza będzie kiedyś przetestowac ale do tego musi być mały ruch na trasieDrpiorko napisał(a):Ja już spróbowałem... Z nowym sprzęgłem i sportowym wałkiem rozrządu wycisnął 180vbna godzine
:D:D, więcej dało radEęale droga się kończyła i ogranicznik pod pedałem
... Tylko na seryjnym zawiasie jest taka masakra przy tej prędkości
?Drpiorko napisał(a):Ja mam z 92 roku i to 1.4czarny.00 napisał(a):mistrzu powiedz mi ty masz autko z 94 roku jeszcze na gazniku co nie... A czy gaźnik to tego nie wiem.
to powiedz mi jak szesdzdziesięciokonny golf moze tyle leciec jeszce taki wiekowy co ty do baku lejesz
? ja mam takiego i na szerokich laciach gura sto szezdziesiąt leci i to jeszce z wielkimi trudami pozdrawiamFaktycznie gaźniki są de bestczarny.00 napisał(a):no to napewno jeszcze na gaźniku bo wtedy wtryski nie wychodziłyto powiedz mi jak szesdzdziesięciokonny golf moze tyle leciec jeszce taki wiekowy co ty do baku lejesz
? ja mam takiego i na szerokich laciach gura sto szezdziesiąt leci i to jeszce z wielkimi trudami pozdrawiam
... Do baku leje Orlena 95, ale komputer mam ustawiony na 95 oktanów, nowe sprzęgło, sportowy wałek rozrządu (kosztował 900 zeta), kapcie seryjne 13 calowe i usunięty katalizator który zabierał trochę mocy, no i mam chip wstawiony... Stąd taka prędkość. A do kiedy były gaźniki w 1.4?
, bo nic mu nie było oprócz tego że w kabinie było głośno od szumu powietrza i pracy silnika. Paliwa też troche poszło bo wskazówka o jedna kreske w dół Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości