Nowy stary golf 3

Rozmowy bez żadnych ograniczeń. ;)

Moderator: Moderator

Postprzez Opik » 4 sty 2013, o 23:35

Proponuję pogmerać w temacie Forda Mondeo MK III, co tam się działo na tylnych błotnikach np po kilku latach :D
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez sebadure » 4 sty 2013, o 23:45

Bierz octavie w rs. Jechałem taką ostatnio i lata super ten samochód ;-)
sebadure
Badacz tematu
 
Posty: 275
Dołączył(a): 1 gru 2011, o 23:35
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez Stealth » 5 sty 2013, o 00:07

Ciekawa propozycja. Turbina itd. Tylko jedna sprawa, że ja szukam auta z takim silnikiem, który dobrze znosi gaz, a takim jest 1.6 8V i był on montowany w Octavii, Golfie MK4, czy nawet w Jetcie A5. Silnik, który naprawdę jest prosty w konstrukcji. Fakt, że RS ma spalanie dość niskie. Wychodzi niewiele więcej niż 1.6 8V. Ale głowica 20 zaworowa itd. Raczej źle znosi gaz.
Avatar użytkownika
Stealth
Members
 
Posty: 1366
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 14:42
Lokalizacja: Skrzyszów/Ostrów

Postprzez Karol B. » 5 sty 2013, o 00:19

A borówka? :-)
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez Stealth » 5 sty 2013, o 00:24

Bora też jest brana pod uwagę, z tym silnikiem, o którym wspomniałem wcześniej i oczywiście w jak najbogatszym wyposażeniu.
Avatar użytkownika
Stealth
Members
 
Posty: 1366
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 14:42
Lokalizacja: Skrzyszów/Ostrów

Postprzez Karol B. » 5 sty 2013, o 00:30

Paski b5/FL są też ciekawe, ale jakie tam są silniki, to nie wiem... TDI najwięcej :mrgreen:
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez Stealth » 5 sty 2013, o 00:36

Tak jak wspomniałem kilkakrotnie, auto jest kwestią wyboru, silnik już raczej nie. Najprawdopodobniej ten, o którym pisałem. Lepszego i prostszego nie znalazłem.
Avatar użytkownika
Stealth
Members
 
Posty: 1366
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 14:42
Lokalizacja: Skrzyszów/Ostrów

Postprzez murgen » 5 sty 2013, o 00:41

Ja mam juz 5 lat paska b5 1.6, jezdzi na gazie elegancko, srednie spalanie 9l na sekwencji oczywiscie, dobry silnik tylko trzeba tradycyjnie kupic bez gazu i samemu zalozyc instalacje, potem jest spokoj na lata.
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 454
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez Stealth » 5 sty 2013, o 19:36

murgen napisał(a):Ja mam juz 5 lat paska b5 1.6, jezdzi na gazie elegancko, srednie spalanie 9l na sekwencji oczywiscie, dobry silnik tylko trzeba tradycyjnie kupic bez gazu i samemu zalozyc instalacje, potem jest spokoj na lata.


Patrzyłem ale za Audi A4 B6 - z silnikiem 2.0, 131KM. Fajne,jedynie zawieszenie jest ponoć drogie w naprawach bo jest ze stopów lekkich i wielowachaczowe na obu osiach.
Avatar użytkownika
Stealth
Members
 
Posty: 1366
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 14:42
Lokalizacja: Skrzyszów/Ostrów

Postprzez marcinkazimierz » 5 sty 2013, o 22:11

Stealth napisał(a):
murgen napisał(a):Ja mam juz 5 lat paska b5 1.6, jezdzi na gazie elegancko, srednie spalanie 9l na sekwencji oczywiscie, dobry silnik tylko trzeba tradycyjnie kupic bez gazu i samemu zalozyc instalacje, potem jest spokoj na lata.


Patrzyłem ale za Audi A4 B6 - z silnikiem 2.0, 131KM. Fajne,jedynie zawieszenie jest ponoć drogie w naprawach bo jest ze stopów lekkich i wielowachaczowe na obu osiach.


w tym samochodzie to juz poprostu nasrane jest elektroniki
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez strzeliniasty » 5 sty 2013, o 22:23

Stealth napisał(a):wielowachaczowe na obu osiach


to zawieszenie bylo fest drogie jak te autka wchodzily na rynek

oczywiscie jesli chcesz kupowac owe zawieszenie w ASO to zaplacisz jak za zboze ale zamiennik komplet na przednia os to wydatek od 400zl

znajomy ma audi a6 2,5tdi ostatnio wymienial cale zawieszenie z przodu + rozrzad i za calosc z robocizna zaplacil 1400zl :)
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez Stealth » 6 sty 2013, o 00:20

Młyn z tym wyborem coraz większy się robi i sam już nie wiem, czy kupować nową budę MK3 czy też zastanawiać się, które auto wybrać. A4 fajna ale jak strzeliniasty napisał, elektroniki w nim kupę choć jak sam wyczytałem, jakoś nie ma z nią problemów o dziwo. Nie to co we francuskich autach. Cenowo A4 też drogo nie wychodzi. Najdrożej z tych wszystkich wymienionych wychodzi Jetta choć porównując ją z A4 to lepiej wychodzi ta druga opcja.
Skoda przemawia za sprawdzoną konstrukcją MK4 i tanimi częściami zamiennymi oraz prostotą. Samo MK4 to już klasa trochę wyżej, jeśli chodzi o wyposażenie i jakość wykonania. MK5/Jetta podnosi poprzeczkę znacznie wyżej ale to dalej sprawdzony golf. Nic nadzwyczajnego ale jednak coś ulepszonego. Audi to już klasa premium ale zadziwia mnie w tym jedno, gdy przeglądałem ogłoszenia. Niby taka klasa, klimatronik dwustrefowy, skóra, tempomaty, webasto itd. a tu patrzę.... korbki do szyb w tylnych drzwiach. Co to? Cenowo za wysoko czy, już tył do klasy premium nie należy? Oczywiście nie wszystkie egzemplarze tak miały ale większość.
Czepiam się ale jak już wybierać to trzeba wszystko na wierzch wyciągnąć.
Avatar użytkownika
Stealth
Members
 
Posty: 1366
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 14:42
Lokalizacja: Skrzyszów/Ostrów

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Na luzie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron