Czemu mnie to drazni ?

Rozmowy bez żadnych ograniczeń. ;)

Moderator: Moderator

Postprzez Opik » 6 lut 2014, o 17:55

benek napisał(a):weź dwa silniki o tych samych przebiegach i niech jeden chodzi tylko na gazie a drugi tylko na benzynie następnie sprawdź głowicę i gniazda zaworowe :roll:


idę o zakład za każdy hajs tego świata, że znajdę silnik z tym samym przebiegiem co mój, ale sama benzyna bez gazu, który będzie w gorszej kondycji niż mój. Ba, może nawet nie mieć nalatane tych 320 tys a 280. Powiem więcej, znajdę diesla który po przebiegu 250 tys jest w gorszym stanie niż niejedna zapalniczka po 350 i nawet nie trzeba będzie długo szukać.

Ale wiem że i tak nie rozumiesz, więc napiszę wprost: żeby robić takie porównania, trzeba wziąć dwa identyczne silniki, w hermetycznych warunkach poddawać je tym samym obciążeniom i po x czasu sprawdzić zmiany. Bo większe znaczenie od tego czy jest gaz czy nie, to ma jakość paliwa, dbałość o silnik, wymienianie wszystkiego na czas, to na jakich dystansach był używany, na jakich komponentach oraz czy ktoś używa głowy do myślenia czy tylko nią je ;)


i było nie zakładać gazu samemu albo u pana miecia hydraulika co reguluje na oko to byś nie miał problemów z gazem :D
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez benek » 6 lut 2014, o 17:57

takie jest życie długo by tu gadać nad wyższością benzyny nad gazem czy dieslem :roll: każdy śmiga czym chce i ma swoje zdanie ;-)
to nie świat mknie do przodu
to ty za.........
Gaz jest do zapalniczek
Ropa do traktorów
benek
Gaduła
 
Posty: 483
Dołączył(a): 20 sty 2014, o 17:12
Lokalizacja: Kruszwica

Postprzez Opik » 6 lut 2014, o 17:59

to ja jednak wolę latać na gazie niż zadrutowanym Escogolfem :hyhy:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez deusiwo » 6 lut 2014, o 17:59

benek napisał(a):każdy śmiga czym chce i ma swoje zdanie


ale warto to zdanie poprzeć konkretami, doświadczeniem? wiedzą? a nie głupim gadaniem :ok:

piwo dla Opik'a
Avatar użytkownika
deusiwo
Members
 
Posty: 1383
Dołączył(a): 9 wrz 2012, o 19:55
Lokalizacja: Wisła
Rocznik: 95
Silnik: ADZ
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 6 lut 2014, o 18:01

deusiwo, odmienia się normalnie :D
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez benek » 6 lut 2014, o 18:03

ja opisałem tylko to co mnie doświadczyło ? to nie gadanie za każdym razem jak kupię auto z gazem pada mi silnik zakładam taki co nigdy gazu nie widział wywalam instalację i chłopie wiesz jak długo śmiga :roll:
A o uszczelkach pod głowicą się nie wypowiadam :-P tyle skarpet nie podarłem w życiu ile razy uszczelki przez gaz wymieniałem ;-)
to nie świat mknie do przodu
to ty za.........
Gaz jest do zapalniczek
Ropa do traktorów
benek
Gaduła
 
Posty: 483
Dołączył(a): 20 sty 2014, o 17:12
Lokalizacja: Kruszwica

Postprzez deusiwo » 6 lut 2014, o 18:14

Opik napisał(a):deusiwo, odmienia się normalnie :D


sorki, jak wleziesz między wrony to kraczesz jak i one :lol: if you know what I mean :hyhy:

benek napisał(a): tyle skarpet nie podarłem w życiu ile razy uszczelki przez gaz wymieniałem ;-)


Może po prostu częściej zmieniaj skarpety? Na początek powiedzmy raz na tydzień, żeby szoku nie było, z czasem możesz coraz częściej zmieniać
Avatar użytkownika
deusiwo
Members
 
Posty: 1383
Dołączył(a): 9 wrz 2012, o 19:55
Lokalizacja: Wisła
Rocznik: 95
Silnik: ADZ
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Pozor » 6 lut 2014, o 18:19

niby diesel mało dynamiczny tak ? to polecam obejrzeć samochody kolegów z vwgolf.pl :hyhy: moment obrotowy w dieselku potrafi narobić zamieszania . A że diesel umiera przy 5 tyś. to popytajcie ludzi którzy mają gov moda i kręcą Td do 6,5 obr. :lol:
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez Opik » 6 lut 2014, o 18:21

Pozor napisał(a):A że diesel umiera przy 5 tyś. to popytajcie ludzi którzy mają gov moda i kręcą Td do 6,5 obr. :lol:


a ilu jest takich ludzi? Pewnie nawet mniej niż takich, których benzyna kręci się do 11 tys. Więc no sory, mówimy ogólnie :P
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pozor » 6 lut 2014, o 19:13

no ogólnie gaz,benzyna czy ropniak i tak wszystko służy żeby jeździć a jak ktoś zadba tak ma . W gazie z tych wszystkich najtaniej i najdalej się zajedzie , oczywiście że LPG daje w kość prowadnicom zaworowym ale przy zaniedbaniu nawet tdi nie wytrzyma jak wleje się minerała z lotosu :wstyd:
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Poprzednia stronaNastępna strona




Powrót do Na luzie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości