Znowu problem z nagrzewnicą.

Wszystko co związane z klimatyzacją i nawiewami w samochodzie Volkswagen Golf 3

Moderator: Moderator

Postprzez janek1350 » 14 sty 2012, o 08:51

Silnik osiąga 90stopni ? otwórz korek oz zbiorniczka włacz ogrzewanie i odpowietrz go umnie było to samo ponad godzine go odpowietrzałem ale jak zaczoł grzac to jak na pustyni :-)
Avatar użytkownika
janek1350
Czytacz
 
Posty: 90
Dołączył(a): 18 lip 2011, o 21:22
Lokalizacja: tarnowo podgórne

 

Postprzez pablomed » 14 sty 2012, o 19:15

matias95, jeśli jest jak napisałeś - to pozostaje kwestia linki i jej mocowań, od środkowego pokrętła idzie pod spód pod obudowę nagrzewnicy i uruchamia wspomnianą klapkę. Nie widzę innej opcji jak tylko ta że jest nieruchoma w pozycji na zimne. Inaczej czułbyś ciepło nawet jakby silnik miał 30 stopni
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez matias95 » 15 sty 2012, o 07:16

pablomed, tylko właśnie jest problem bo linki są na swoim miejscu :/
ale jedna rzecz mnie ciekawi...
węże doprowadzające płyn do nagrzewnicy są gorące, a sama nagrzewnica zimna jakby nic d niej nie dopływało

P.S. a instalacja gazowa w moim przypadku BRC moze mieć coś z tym wspólnego?
matias95
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 13 sty 2012, o 19:10
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez Dawca219 » 15 sty 2012, o 12:22

A wcześniej przed wymiana nagrzewnicy nie zasypywałeś układu chłodzenia żadnymi specyfikami Ale jak mówisz ze węzę dochodzące do nagrzewnicy są gorące to albo masz nie odpowietrzona nagrzewnice ale porostu trafiłeś na bubel a nie nagrzewnice.
Avatar użytkownika
Dawca219
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 5 lip 2011, o 22:34
Lokalizacja: Łdz

Postprzez pablomed » 15 sty 2012, o 23:55

buble się zdarzają, biorąc pod uwagę ogrom pracy trzeba lepszej firmy kupować, a przed montażem przynajmniej w nią dmuchnąć czy ma przelot. Ale to już jest pech, zmieniałem nagrzewnice już z 6 razy w życiu i nigdy mi się nie trafiło coś takiego
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez matias95 » 16 sty 2012, o 18:17

pablomed, dmuchaliśmy i przelot był bardzo dobry
tata pojechał po płyn i będziemy próbować jeszcze odpowietrzać ją
matias95
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 13 sty 2012, o 19:10
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez swatu » 16 sty 2012, o 22:51

Podepne sie pod temat z zapytaniem czy ten model nagrzewnicy bedzei pasował do 1.6 ABU
http://allegro.pl/nagrzewnica-vw-golf-i ... 69726.html
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablomed » 17 sty 2012, o 00:39

Tak własnie identyczną założyłem, w sklepie kosztuje 55 zeta nie warto na allegro. Musiałem zdjąć ta plastykową osłonkę z denka inaczej nie chciała wejść. Nie wiem czy Febi to dobra firma jeśli o nagrzewnicę chodzi ala sam założyłem taką grzeje dobrze mam nadzieję że nie strzeli za miesiąc.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

odlaczenie nagrzewnicy

Postprzez noren13 » 30 kwi 2012, o 14:32

Witam wszystkich posiadam golfa 1.8 ABS i mam problem z cieknaca nagrzewnica. Poki co chcialbym ja odlaczyc na jakis czas, poki nie dojdzie nowa bo plyn ucieka... i moje pytanie czy wystarczy tylko odpiac te dwa weze co do niej wchodza i polaczyc jakas rurka? Dodam ze mam LPG. Nie moglem nigdzie znalezc dokladnych informacji na ten temat:/
noren13
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 31 sie 2011, o 17:34
Lokalizacja: lubelskie

Postprzez slawek5t » 30 kwi 2012, o 14:36

Według mnie można bo w niej jest tylko obieg
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez pablomed » 1 maja 2012, o 09:51

noren13 napisał(a):odpiac te dwa weze co do niej wchodza i polaczyc jakas rurka?
dokładnie tak to jest powszechnie stosowany sposób słabo jakoś szukałeś.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez młody88 » 30 paź 2012, o 19:17

Witajcie mam taki sam problem wymieniłem latem nagrzewnicę bo ciekła, grzała jakotako.

przyszła zima i niestety w samochodzie jest zimno.
Jeżeli silnik trzymam na wyższych obrotach to jest jeszcze w miarę, jak tylko puszcze na wolne obroty momentalnie nagrzewnica robi się zimna i przestaje grzać.

Przed wymianą nagrzewnicy było ok, pompa wymieniona była 2 lata temu, oba węże są gorące, auto ma instalacje gazową.

nagrzewnica którą zamontowałem była firmy topran
Co polecacie??
jaka może być przyczyna waszym zdaniem??
Systemy lokalizacji i monitoringu pojazdów GPS tel.511 623 467
młody88
Badacz tematu
 
Posty: 396
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 12:23
Lokalizacja: Radom

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Klimatyzacja i Nawiewy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron