Wymiana nagrzewnicy

Wszystko co związane z klimatyzacją i nawiewami w samochodzie Volkswagen Golf 3

Moderator: Moderator

Postprzez pietrasiak2 » 16 sty 2013, o 13:02

Tzn śruby puściły w plastyku obudowy, jak nie masz kogoś by od środka kluczem przytrzymał to najprościej jakoś zabezpieczyć przed obrotem (noże poxipol , ośmorniczka?)Ewentualnie są takie spinki zabezpieczające łby srób
To tak na szybko :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

 

Postprzez Spoksik » 16 sty 2013, o 17:35

Panowie, leci mi płyn ze śruby(dosłownie) która jest wkręcana do obudowy termostatu a głowicy.... Co z tym fantem zrobić?? WYmieniałem uszczelke pod obudową i nic nie dało. Nawet czerw sylikonem posmarowałem i tez nic
Spoksik
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 10 paź 2012, o 21:12
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez łukasz1983 » 16 sty 2013, o 17:41

Spoksik napisał(a):Panowie, leci mi płyn ze śruby(dosłownie) która jest wkręcana do obudowy termostatu a głowicy.... Co z tym fantem zrobić?? WYmieniałem uszczelke pod obudową i nic nie dało. Nawet czerw sylikonem posmarowałem i tez nic

Czeka cię wymiana krućca.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Spoksik » 16 sty 2013, o 18:06

On był wymieniany bo ten stary to niestety ale wykruszył się rant....
Spoksik
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 10 paź 2012, o 21:12
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez seba650 » 16 sty 2013, o 18:10

pietrasiak2, to da sie tak ? O jak milo ;d dzisiaj to obadam ;)
seba650
Badacz tematu
 
Posty: 227
Dołączył(a): 26 lis 2012, o 22:42
Lokalizacja: SKIERNIEWICE

Postprzez pietrasiak2 » 16 sty 2013, o 23:36

Spoksik napisał(a):Panowie, leci mi płyn ze śruby(dosłownie) która jest wkręcana do obudowy termostatu a głowicy.... Co z tym fantem zrobić?? WYmieniałem uszczelke pod obudową i nic nie dało. Nawet czerw sylikonem posmarowałem i tez nic

A oczyściłeś powierzchnię dolegania krućca nie ma tam nalotu , oring nie podwinął się . Ma to się trzymać i być szczelne bez silikonu. Jeśli już to daj silikonowi wyschnąć inaczej nie doszczelnisz :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Spoksik » 17 sty 2013, o 07:26

Oczyściłem papierem ściernym delikatnie. Oring raczej się nie podwinął.
Spoksik
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 10 paź 2012, o 21:12
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez vinni_pl » 17 sty 2013, o 12:18

żeby nie robić spamu zbędnego mam pytanie :P znacie może objawy rozwalonej nagrzewnicy ? bo coś czuję że gdzieś przy nagrzewnicy ucieka mi płyn chłodniczy ;/. bo sprawdziłem wszystkie rury pod maską i tam jest sucho a więc jak sprawdzić bez wyciągania dechy czy nagrzewnica jest ok ? jakiś pomysł ktoś podrzuci ? :padam:
Avatar użytkownika
vinni_pl
Badacz tematu
 
Posty: 315
Dołączył(a): 10 lis 2012, o 00:15
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez pietrasiak2 » 17 sty 2013, o 13:11

Przy włączeniu nawiewu mocno paruje szyba przednia :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez vinni_pl » 17 sty 2013, o 14:49

pietrasiak2 napisał(a):Przy włączeniu nawiewu mocno paruje szyba przednia :-)

tego objawu nie posiadam, ale wiem że mam pod dywanikiem pasażera wodę chociaż niestety nie ma tam wełny która została wycięta ;o nie wiem z jakiego powodu ale oglądając podłogę nie widziałem żadnych dziur
Avatar użytkownika
vinni_pl
Badacz tematu
 
Posty: 315
Dołączył(a): 10 lis 2012, o 00:15
Lokalizacja: Wałbrzych

Poprzednia stronaNastępna strona




Powrót do Klimatyzacja i Nawiewy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości