Wymiana nagrzewnicy i słabe cieple powietrze

Wszystko co związane z klimatyzacją i nawiewami w samochodzie Volkswagen Golf 3

Moderator: Moderator

Postprzez Opik » 6 sty 2014, o 00:35

pablomed, ja przy mojej metodzie muszę tylko dolać do kreski, bo zbiorniczek jest prawie idealnie wypełniony, więc jeszcze lepszy sposób :)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez pablomed » 6 sty 2014, o 10:41

Wierzę, ja za leniwy jestem żeby czujnik wyjmować, z opaską łatwiej mi idzie :)
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez pietrasiak2 » 6 sty 2014, o 10:51

Ja przyjrzałbym się sterowaniem klapami , a w szcególności ciepło zimno.
Cżęsto wypina cię zabezpieczenie pancerza linki , na pokrętłach się przesuwa.
Może zrób próbę wypnij linkę z dźwigni ustaw w skrajnym położeniu na ciepło i sprawdź jak stoi dźwignia w stosunku do "oczka linki".
Co jeszcze to tak jak pablomed napisał to może złej jakości był materiał
Lub nie zrobiłeś otoku który w oryginale jest lub sama klapa po "zamknięciu" stała lekko pod kątem i w ten sposób i tak zaciąga zimne , wtedy efekt jest taki jak w Twoim przypadku :-) :-) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Masiula » 6 sty 2014, o 12:33

klej to klej do klejenia podloza na orlikach jest on bardzo mocny juz nie raz na niego kleilem i nigdy nic nie puscilo wiec to odpada
Masiula
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 21:38
Lokalizacja: Płośnica

Postprzez pietrasiak2 » 6 sty 2014, o 13:24

To tak jak napisałem sprawdź mechanizm sterujący :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez pablomed » 6 sty 2014, o 18:34

Jeszcze mi się przypomniało bo akurat na drugim forum jest o tym temat: upewnij się że pasek wielorowkowy nie jest założony nad zamiast pod kołem pompy wody - częsta pomyłka i daje takie problemy z grzaniem wnętrza i chodzeniem silnika.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Masiula » 7 sty 2014, o 12:43

jest zalozony dobrze tez wlasnie na to patrzylem no nie mam pomyslow wszystko jest ok klapki chodza o co tu chodzi nie mam pojecia
Masiula
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 21:38
Lokalizacja: Płośnica

Postprzez maras2574 » 16 sty 2014, o 12:22

Witam serdecznie
Podepnę się pod temat,bo mam podobny problem.A mianowicie:
Niedawno miałem wymienianą nagrzewnicę,stara była walnięta i białe tłuste szyby się robiły od nawiewu.Powiedziałem mechanikowi żeby przy okazji wymiany nagrzewnicy zobaczył jak wygląda klapka zimne/ciepłe,i w razie czego ją okleił.Mówił że klapka była OK. Na dzień dzisiejszy z nawiewów leci co najwyżej letnie powietrze.Dodam jeszcze,że na postoju leci tylko zimne :-( Temp 90°,wiatrak się załącza,wężyk do zbiorniczka drożny.Dotykałem węży do nagrzewnicy i na postoju są ledwo letnie,po przejechaniu kilku km węże ciepłe,ale nie gorące.Poradzi mi ktoś co to może być? Termostat,pompa wody...?
maras2574
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 1 lut 2013, o 05:27
Lokalizacja: Mosina

Postprzez Paweu » 16 sty 2014, o 12:40

Układ odpowietrzony?
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez maras2574 » 16 sty 2014, o 14:04

Tylko w ten sposób:
Odkręciłem korek od zbiorniczka,odpaliłem i po trzecim załączeniu i wyłączeniu się wiatraka zakręciłem i zgasiłem auto
maras2574
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 1 lut 2013, o 05:27
Lokalizacja: Mosina

Postprzez Paweu » 16 sty 2014, o 14:20

maras2574 napisał(a):Tylko w ten sposób:
Odkręciłem korek od zbiorniczka,odpaliłem i po trzecim załączeniu i wyłączeniu się wiatraka zakręciłem i zgasiłem auto


+ włączyłeś nadmuch na full, środkowe pokrętło na grzanie ? Może nagrzewnica nadal zapowietrzona ?
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Opik » 16 sty 2014, o 15:01

Paweu_mk3, a co ma pokrętło od grzania do tego? Płyn tak czy tak przechodzi przez nagrzewnicę ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Klimatyzacja i Nawiewy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości