Poszedł płyn !!

Wszystko co związane z klimatyzacją i nawiewami w samochodzie Volkswagen Golf 3

Moderator: Moderator

Postprzez logusek » 21 kwi 2012, o 20:38

wiecia co szukam magika

[ Dodano: 2012-04-21, 19:40 ]
czy jest mi ktoś w stanie powiedziec. golf 1.8 benzyna, gaz. wywala płyn z układu. pompa ok, termostat wyjęty, uszczelka pod głowicę wymieniona wczoraj i jest to samo???
o co k.... chodzi>???

[ Dodano: 2012-04-21, 19:43 ]
czy ma ktoś możę jakiś schemat podłączenia węży, wogóle cały obieg płynu chłodniczego może coś żle jest podłączone??? węże wszystkie są drożne sprawdzałem, nagrzewnica grzeje ok, wentylator sie załącza ale dopiero jak wywali płyn, czujnik zmieniłem i jest tak samo???
logusek
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 16 kwi 2008, o 17:41
Lokalizacja: tomaszow maz

 

Postprzez trojeczkaGT » 21 kwi 2012, o 20:46

zmien korek od zbiorniczka wyrownawczego
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez logusek » 22 kwi 2012, o 19:49

problem w tym że węże gumowe robią się strasznie twarde nie da się ich nacisnąć.
logusek
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 16 kwi 2008, o 17:41
Lokalizacja: tomaszow maz

Postprzez trojeczkaGT » 22 kwi 2012, o 19:59

wiec mi sie nasuwa mysl tylko uszczelki pod glowica ze takie cisnienie sie robi ale radze zmienic ten korek bo on czesto tez tak robi ze takie cisnienie jest.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez rafal9119 » 22 kwi 2012, o 21:33

i masz odpowiedz masz LPG. tak?? a jak zakładałes uszczelke pod głowica to dawałes do sprawdzenia szczelnosci? bo może jest peknieta i nawet jak jeszcze raz wymienisz uszczelke to i tak to nic nie da!!

[ Dodano: 2012-04-22, 20:36 ]
miałem tak w passacie 2 lata na lpg i głowica do wywalenia i powiedziałem sobie ze ciul z taką oszczędnością niby taniej ale jak sie zacznie sypac to dopiero pokazuje jak to naprawde jest oszczednie!! he
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez trojeczkaGT » 22 kwi 2012, o 21:56

moj golfik ma lpg od dlugo juz i jakos nie peka glowica :) pech chcial ze Tobie sie zdarzylo akurat majac lpg.


mysle ze mechanik zmieniajac uszczelke nie splanowal Ci glowicy lub zalozyl zla uszczelke nie od tego silnika
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez logusek » 22 kwi 2012, o 21:59

Wiesz co sprawa wygląda tak: Zeszłej zimy padła mi nagrzewnica.jechał 180, dałem do mechanika wymienili mówią pompę wody, coś tam jeszcze, ogrzewanie zaczęło działać ale auto traciło na mocy max 120/h tak jakby się przegrzewało i od tamtej pory gotuje mi wode. oczywiście gaz mam w aucia, Więc tak rozjebało mi silnik poprostu sie zajezdził, kupiłem drugi, mechanik go włożył oczywiście inny mechanik i co????? wode znowy gotuje, wszyscy mówili że uszczelka ale ja nie sądziłem bo co drugi silnik i co uszczelka, gość dawał gwarancje że nie, mówie sobie huj niech stracę. Uszczelka wymieniona i też woda się gotuje:-( Sam nie wiem może zła jest pompa może jakieś przewody pozamieniane od gazu huj wie co jeszcze no nie mam pojęcia i mechanicy magicy też nie wiedzą. Bajka co? We wtorek mam wolne więc się wezme za niego porozczepiam przewody i pospinam jakoś tak na krótko nie przez nagrzewnice, odłącze przewody do gazu odpowietrze i zobacze, jak się zagotuje to jadę odrazu na szrot i mam to w dupie.
logusek
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 16 kwi 2008, o 17:41
Lokalizacja: tomaszow maz

Postprzez greg_117 » 22 kwi 2012, o 22:05

koledzy czytam i czytam ale nei wiem nadal co ma do tego uszczelka pod korkiem lub korek od zbiorniczka wyrównawczego :0 niech ktos mnie oświeci:)
greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń

Postprzez logusek » 22 kwi 2012, o 22:07

Mam wrażenie jakby nie było obiegu jakby coś było zapchane, może przewody do parownika, może w nagrzewnicy coś a może w bloku jakiś syf i nie ma obiegu. nie wiiem zobacze jak rozbiore i dam znać.
logusek
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 16 kwi 2008, o 17:41
Lokalizacja: tomaszow maz

Postprzez greg_117 » 22 kwi 2012, o 22:12

A może po prostu czujnik co jest w chlodnicy szwankuje ??
greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń

Postprzez logusek » 22 kwi 2012, o 22:19

też tak myślałem. włożyłem taki sam czyjnik tylko od innego auta od vento taki sam silnik i załącza wtedy jak już węże są zaje... twarde i woda kipi. Mało tego włączyłem wentylator na krutko odpaliłem silnik i po dłuższym tym razem razie też sie zagotowała, jakby coś było zapchane, brak obiegu normalnie szok.
logusek
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 16 kwi 2008, o 17:41
Lokalizacja: tomaszow maz

Postprzez trojeczkaGT » 22 kwi 2012, o 22:21

greg korek od zbiorniczka jest tak zrobiony ze nie puszcza plynu ale gdy jest duze juz cisnienie "powietrza" w ukladzie to wypuszcza to cisnienie

a gdy weze sa twarde jak kamien to albo korek nie puszcza

albo uszczelka pod glowica jest walnieta i robi takie cisnienie ze nie nadaza z ujsciem

a korek kosztuje grosze a ma sie jedna niewiadomo wyeliminowana.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Klimatyzacja i Nawiewy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości