VAG

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

VAG

Postprzez Piaggio » 6 sie 2011, o 18:56

A więc posłużyłem sie poradą z sąsiednigo Forum- http://www.vwgolf.pl/porady/mk3-tdi-tem ... -niz-10zl/ wszystko ładnie zmontowałem podłączyłem V-Scan VAG 5053 i w sumie u mnie wszystko po polsku było więc wszedłem w silnik następnie logowanie wpisałem 11463 i wyskakuje mi "błędne Dane" i teraz nie wiem czy moje urządzenie nie obsługuje tego typu operacji? bo s w sumie w poradzie jest ze trzeba wejs w ENGINE a następnie w Login- u mnie jest po polsku więc wszedlem w silnik i logowanie.
Dodam że po tej czynnosi wyskoczył mi błąd-"wyłącznik główny utrzymania prędkości e45"
Ostatnio edytowano 9 lut 2013, o 16:22 przez Piaggio, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1891
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

VAG

 

Postprzez marcinkoz2910 » 9 sie 2011, o 18:51

Piaggio napisał(a):wyłącznik główny utrzymania prędkości e45
a masz przekaźnik od sterowania tempomatem

bo z tego co wiem to powinien być przekaźnik w gnieździe nr 3
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez michalqqr » 9 sie 2011, o 22:02

marcinkoz2910 napisał(a):a masz przekaźnik od sterowania tempomatem

bo z tego co wiem to powinien być przekaźnik w gnieździe nr 3
skąd taka informacja? :chytry:
Avatar użytkownika
michalqqr
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 8 lut 2009, o 14:03
Lokalizacja: Opole

Postprzez Piaggio » 10 sie 2011, o 09:20

Hymmm? To jak z tym przekaźnikiem? Co prawda nie patrzyłem czy w tym gnieździe coś jest, ale jak wrócę z pracy dziś to oblukam. I po popołudniu wepne vag coma bo moim wcześniejszym urządzeniem nic nie wskuralem :-/
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1891
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez michalqqr » 10 sie 2011, o 11:23

Piaggio napisał(a):Hymmm? To jak z tym przekaźnikiem?
w gnieździe r3 jest przekaźnik od sterowania silnikiem
do tempomat nie jest potrzebny przekaźnik ;)
Avatar użytkownika
michalqqr
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 8 lut 2009, o 14:03
Lokalizacja: Opole

Postprzez marcinkoz2910 » 10 sie 2011, o 11:32

ja to wyczytałem kiedyś na pokrewnym forum ale nie widziałem schematu od tempomatu i możliwe że nie ma

możliwe że sygnał prędkości nie dochodzi do ECU

popatrz na ten temat --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167227

[ Dodano: 2011-08-10, 11:36 ]
michalqqr, a wiesz może czym dokładnie to steruje bo u mnie tego nie ma a widziałem to zawsze w silnikach diesla
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez michalqqr » 10 sie 2011, o 17:52

marcinkoz2910 napisał(a):a wiesz może czym dokładnie to steruje bo u mnie tego nie ma a widziałem to zawsze w silnikach diesla
powiem Ci szczerze, że w każdym silniku będzie sterował czym innym wiem tyle że ja to mam jest to również w ABFie i często przysparza nie małe kłopoty :/ nie chce mi się teraz szukać ;)
marcinkoz2910 napisał(a):możliwe że sygnał prędkości nie dochodzi do ECU
dokładnie ale to można najłatwiej VAGiem sprawdzić czy jest prędkość wyświetlana ;)
Avatar użytkownika
michalqqr
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 8 lut 2009, o 14:03
Lokalizacja: Opole

Postprzez Piaggio » 10 sie 2011, o 21:12

Dzięki koledzy za podpowiedzi, jutro przyjdzie do mnie paczuszka z nowa manetka z tempomatem i ze znajomym jestem umówiony podłączy mi vag coma z polskim menu i mówi ze jak wchodzi w silnik to ma gdzies opcje atywacji tempomatu bez wpisywania nawet kodu, więc jutro może w koncu to wszystko odpali i bede sie nim cieszył, napewno zamieszcze info:0 póki co gratki i dobrej nocy.

[ Dodano: 2011-08-15, 22:39 ]
No masakra Ręce opadaja a tempomat dalej nie trybi, dziś w Ciechanowie Podłączony zostal ponownie vag, tempomat aktywowany wszystko niby ok. Jedynie brak bylo sygnału ze sprzeęgła, sprawdziłem czujnik- działa. Mam pytanie na wtyczce która wchodzi właśnie w czujnik od sprzegła sa dwa kabelki- masowe, jak wciskam sprzegło z jednego masa jest rożączana- czyli jak pedał jest normalnie to jest stały obieg masy a jak pedal jest wciskany to masa sie rozłacza, a może tam byc powiniem prąd? i jak wciskam pedal to otwieram obieg? tak jak w czujniku hamulca?
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1891
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Czy w moim golfie jest podpięcie do komputera ?

Postprzez pawloxd » 20 lip 2012, o 10:45

Mój kumpel ma to urządzenie Vag tyle że nie znaleźliśmy miejsca gdzie to można podpiąć on ma Audi 80 i ma pod maską koło szyby wraz z bezpiecznikami u mnie kolo bezpieczników nie ma takiego czegoś. 2 wejścia białe i czarne ? WIe ktoś może o co chodzi mój golf jest z 1993 wersja CL
Nowy front [SMOKED HALO + H4] MOJA BRYCZKA ----> http://www.golf3.pl/topics2/anty-wies-woz-by-pawloxd-vt43823.htm
Avatar użytkownika
pawloxd
Czytacz
 
Posty: 106
Dołączył(a): 27 mar 2012, o 16:31
Lokalizacja: Lubin

Postprzez michaal » 20 lip 2012, o 11:38

Jak ma silnik benzynowy to ma na pewno. W golfach montowali w dwóch miejscach. 1 to za zaślepkami obok włącznika podgrzewania szyby a drugie nad zapalniczką za zaślepką z małą podobizną silnika. Jak masz złącze za zaślepkami obok włącznika ogrzewania tylnej szyby to masz złącze OBD1 jak nad zapalniczką to masz gniazdo OBD2
Ogólnie temat był poruszany już kilka razy.
michaal
Badacz tematu
 
Posty: 349
Dołączył(a): 21 kwi 2009, o 17:37
Lokalizacja: Mierzyce/Wieluń

Następna strona




Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 17 gości