VAG

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez pietrasiak2 » 26 lip 2012, o 14:47

Ok lub na pw ale po 18 , zresztą może ktoś z forum będzie miał jeszcze jakąś radę obserwuj ok? :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

 

Postprzez warlok4 » 26 lip 2012, o 14:50

ok mam nadzieję że dzisiaj się rozwiąże bo chcę w końcu to naprawić i mieć spokój ;(

[ Dodano: 2012-07-26, 15:55 ]
Chyba temat do zamknięcia mechanik mówił mi dzisiaj że to hall ale wymienimy wszystko oprócz przetwornika pojazdu takze chyba to na tyle niedługo napisze czy pomogło czy dalej się będe się męczył dzięki za pomoc ;) :-)
warlok4
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 26 lip 2012, o 12:32
Lokalizacja: Kamienna Góra

Postprzez pablomed » 26 lip 2012, o 21:02

Chyba jeszcze napiszesz. Błędy sporadyczne - na ogół znaczą że ktoś bawiąc sie odpinał wtyczki czujników na włączonym zapłonie albo jest to jakaś prosta usterka okablowania. Powinieneś to pokasować poczyścić wtyczki czujników kable masowe sprawdzić . Wymiana tego wszystkiego co wymieniłeś to nonsens , tak to się w ASO naprawia - trafisz lub nie.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez warlok4 » 26 lip 2012, o 21:33

przeciez mi nie pokaże mi ze kabel jest przetarty 10 cm np. od wtyczki ;/ jest dużo szukania a styki są ok ... więc zostaje wymiana nie wiem już sam jak się wnerwie to zostawie go gdzieś na poboczu :lol: :lol: :lol:
warlok4
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 26 lip 2012, o 12:32
Lokalizacja: Kamienna Góra

Błędy w Golfie 3 matteusz50 pomocy

Postprzez Matteusz50 » 27 lip 2012, o 19:31

Witam, mam problem z odpalaniem mojego Vw, odpali i po sekundzie zgaśnie, wyskoczyly mi błędy tego typu:
00741- Pozycja pedału hamulca
17978- Immobilizer Blokowanie startu silnika
65535- Bład jednostki kontrolnej lub modułu wewnetrznej
kontroli. Bład pamieci podtrzymujacej (KAM) lub brak
zasilania jednostki kontrolnej lub zły kontakt z
uziemieniem lub nie zapisano zadnych usterek (jesli MIL
nie jest podswietlony
01117- Sygnał ładowania generatora terminala DF
00625- Sygnał prędkości pojazdu
:cry:
Matteusz50
Matteusz50
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 3 lip 2011, o 13:40
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Postprzez trojeczkaGT » 27 lip 2012, o 19:41

ten blad mowi wszystko

17978- Immobilizer Blokowanie startu silnika

;p takze szukaj dziada i wywalaj go
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1740
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Matteusz50 » 28 lip 2012, o 12:45

trojeczkaGT napisał(a):ten blad mowi wszystko

17978- Immobilizer Blokowanie startu silnika

;p takze szukaj dziada i wywalaj go




Tylko co odłączyć żeby go wywalić?? jak to zrobić? znam się troche na elektryce ale immo nigdy nie odłączalem
Matteusz50
Matteusz50
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 3 lip 2011, o 13:40
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Postprzez palio » 28 lip 2012, o 12:50

immo powinno znajdować się nad kostką stacyjki.Żeby go znaleźć trzeba zdjąć obudowę kierownicy. Wywalenie może ni wiele pomóc, gdyż błąd zapisany jest w ECU.

Ewentualnie podłączyć vaga i spróbować zrobić adaptację immo.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3883
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez trojeczkaGT » 28 lip 2012, o 15:19

zrobic obejscie immo polaczyc wszystko tak jak bylo bez immobilajzera
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1740
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez palio » 29 lip 2012, o 08:36

trojeczkaGT napisał(a):zrobic obejscie immo polaczyc wszystko tak jak bylo bez immobilajzera



trzeba będzie jeszcze immo wyłączyć w ECU :-P , bo immo jest kodowane do ECU
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3883
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez marcinkoz2910 » 12 sie 2012, o 14:19

osobiście wygląda mi to na słabą masę

masz tam błędy EKU i ładowania DF

wyczyść wszystkie połączenia masowe pod maską wykasuj błędy i pojeździj trochę i ponownie odczytaj błędu

[ Dodano: 2012-08-12, 13:20 ]
a z tym immo to nie piszcie głupot jak nie wiecie na 100% jak to obejść bo tylko mieszacie koledze w głowie
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez tomi2561 » 10 wrz 2012, o 11:29

No to chyba norma że rozłącza jak sprzeglowcisniesz bo przerywaprace tempo tak jak i hamulec. Powiem ci ze ja mam seryjny tempo w manetce i jak kupilem golfine 2 lata temu to do tej pory niechodzil tempomat i w koncu znajomy podlaczy go pod VAS'a i w kompie aktywowal i reagowal np. na hamulec nozny ale nie sprawdzilismy na polozeniuu sprzegla i na manetce i po jakims czasie pojechalem do innego znajomego na zbierznosc i tak przy okazji wyjal mi czujnik ze sprzegla i spisalem numerki zeby go zakupic bo powiedzial ze to jest wlasnie czesta przyczynanie dzialajacego tempo i poruszal nim troche, podmuchal i wsadzil na miejsce i od tamtej pory tempo dziala az milo :)
tomi2561
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 9 wrz 2011, o 14:29
Lokalizacja: Lbn

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

cron