VAG

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez lanos20 » 20 lip 2012, o 11:39

do 1995 było stosowane OBD1 są to takie dwie wtyczki obok podgrzewania tylnej szyby a w nowszych jest OBD2 gniazdo jest nad zapalniczką. Jeżeli masz kabel OBD2 to jeszcze przejściówka ok 10PLNObrazek
lanos20
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 27 maja 2012, o 20:16
Lokalizacja: Kraków

 

Postprzez michael.golf » 20 lip 2012, o 13:51

to jest wejście OBD - pierwsze zdjęcie.
wyjmujesz popielniczke i tą zaślepke - zdjęcie drugie
która powinła tam byc przesuwasz w lewo i masz wejście OBD.
zdjęcia z internetu:

Obrazek

Obrazek
michael.golf
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 28 lis 2008, o 02:19
Lokalizacja: pl

Postprzez pawloxd » 20 lip 2012, o 17:17

Sprawdziłęm i podpięcie jest z lewej strony ogrzewania tylnej szyby za zaślepką :D Dzięki chłopaki :)
Nowy front [SMOKED HALO + H4] MOJA BRYCZKA ----> http://www.golf3.pl/topics2/anty-wies-woz-by-pawloxd-vt43823.htm
Avatar użytkownika
pawloxd
Czytacz
 
Posty: 106
Dołączył(a): 27 mar 2012, o 16:31
Lokalizacja: Lubin

Postprzez adams » 21 lip 2012, o 08:36

lanos20 napisał(a):do 1995 było stosowane OBD1


Wydaje mi się, że to nie jest reguła Kolego, mój '94 ma OBD2 (zaślepka nad zapalniczką)
Avatar użytkownika
adams
Gaduła
 
Posty: 562
Dołączył(a): 2 cze 2007, o 03:10
Lokalizacja: włocek
Rocznik: 1994
Silnik: ABU
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez greg001 » 21 lip 2012, o 14:25

adams napisał(a):
lanos20 napisał(a):do 1995 było stosowane OBD1


Wydaje mi się, że to nie jest reguła Kolego, mój '94 ma OBD2 (zaślepka nad zapalniczką)

tak samo rok '93 jak kolega zacytowany
http://www.forum.mod-car.pl/ - forum z okolic Tychów i Bierunia /Śląsk/ - Forum - Sklep moto - Blog
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL

Błędy w golfie 3 pomocy

Postprzez warlok4 » 26 lip 2012, o 12:45

[color=red]Witam jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość

Więc tak posiadam golfa III 1,6 benzynka 93r

mam dziwny problem żaden mechanik u mnie nie kuma o co chodzi więc liczę na was

problem w tym iż golf po przejechaniu od 2-5 km gaśnie nagle postoi ok 2-5 min odpala jedzie dalej i znowu to samo nie wiem co jest filtr paliwa nowy, pompa paliwa czysta, paliwo w baku jest ;P filtry wymienione wszystkie cewka zapłonowa nowa podaję wyniki diagnostyki może coś z tych podzespołów jest temu winna

2[size=18]81 Przetwornik prędkości pojazdu-G68
brak sygnału
522 Czujnik temp.cieczy chłodzącej -G 62
przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
525 Lambda Sonda-G39
zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY
670 Czujnik zespołu przepustnicy-G127
brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY[/size]

był jeszcze czujnik Halla ale usunąłem go i nie było ale mozę znowu go wywaliło

błagam o pomoc :( auto juz mi stoi prawie 2 tyg ;( i dalej nie moge dojść co jest [/color]
warlok4
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 26 lip 2012, o 12:32
Lokalizacja: Kamienna Góra

Postprzez pietrasiak2 » 26 lip 2012, o 13:27

Mechanik sprawdzał Tobie TPS-a (czujnik położenia przepustnicy potencjometr)prawdopodobnie w pewnym położeniu odcina wtrysk (nie daje napięcia) - 670 Czujnik zespołu przepustnicy-G127
poczytaj to : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1 ... ml#5297505

czujnik halla -281 Czujnik prędkości własnej pojazdu - G68

czyjnik z 4 pinami do wymiany 522 Czujnik temp.cieczy chłodzącej -G 62
przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY :-)

:-) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez warlok4 » 26 lip 2012, o 13:28

ale co z tym zrobic wymienić czy nie czy halla wymienić czy co nie ogarniam tak za bardzo tego ;(
warlok4
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 26 lip 2012, o 12:32
Lokalizacja: Kamienna Góra

Postprzez pietrasiak2 » 26 lip 2012, o 13:39

Skoncentruj się na tym nastawniku . Przeczytaj to , a jak nie to podjedź do mechaniora niech sprawdzi ewentualnie wymień

Tak pokrutce sprawdzenie i ustawienie TPSu wyglada tak:

Żeby sprawdzic ustawienie TPSu najpierw muszi całkowicie zamknąc przepustnicę, żaby to zrobic trzeba cofnąc całkowicie silniczek krokowy , zdjąc z niego wtyczke i do dwóch górnych pinów podłaczyc napięcie 4-6V z jakiejś baterii albo prostownika i zaleznie jak podłaczysz bieguny to silniczek albo sie wysunie albo schowa, trzeba go całkowicie schować. Wtyczke od krokowca narazie nie podłanczaj żeby znowu krokowiec nie otworzył przepustnicy. Teraz miernik w reke i podłanczasz do to pinów 1-2 (pierwsze dwa piny od kabiny pasażerskiej) , wtyczka do TPSu musi byc cały czas podpieta , przekręcasz kluczyki żeby kontrolki sie zapaliły , napiecie na pinach 1-2 przy zamknietej przepustnicy musi wynosić 0,20-0,25V jesli jest innne to odkrecic 4 śrubki torx i wyregulować. Po regulacji sprawdzic czy ściezki nie maja przerw , czyli stpniowo otwierac przepustnice i obserwowąć wskazania voltomierza, napiecie musi płynnie rosnąc cały czas , aż do otwarcia około 1/4 przepustnicy potem napiecie juz nie rosnie i utrzymuje sie na stałym poziomie 4,8-4,9V , teraz trzeba sparwdzic 2 sciezke, podłanczamy voltomierz do pinów 1-4 , przy całkowicie zamknietej przepustnicy musi byc napięcie 0,0-0,2V i nie zmieniac się az do 1/5 otwarcia przepustnicy , potem napiecie powinno płynnie wzrastac aż przy całkowiteym otwarciu przepustnicy powinno miec wartość 4,5-4,9V , warto jeszcze sprawdzic napięcie zasilające TPS , odłacz wtyczke TPSu i do pinu 1-5 wtyczki podłacz woltomierz , powinno byc napiecie około 5V
Uwaga pin środkowy nr 3 to pin pusty , nie ma go poprostu, sa tylko piny 1,2,4,5

Na koniec jeszcze zresetuj ECU - odłacz klemy od akumulatora na chwilke.
Hala czy daje sygnały można sprawdzić , ale podaj model silnika może ..już nie pamiętam masz czujnik położenia wału ???

A czujnik temp po prostu wymień :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez warlok4 » 26 lip 2012, o 14:04

o ja piernicze a nie lepiej wszystko wymienic i nie bawić sie w te mierniki ;/ :-o
warlok4
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 26 lip 2012, o 12:32
Lokalizacja: Kamienna Góra

Poprzednia stronaNastępna strona

http://www.restalmet.com.pl/bramy/ bmw warszawa używane



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości