Wymiana sprezyn golf 3

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez golf3kg » 9 sty 2012, o 17:03

czyli co stuki sa spowodowane geometria??
golf3kg
Czytacz
 
Posty: 72
Dołączył(a): 18 mar 2011, o 22:46
Lokalizacja: kołobrzeg

 

Postprzez CHLASTA92 » 9 sty 2012, o 18:30

Nie.. :kwasny:
Stuki te są spowodowane czymś innym.
Najlepszym sposobem na sprawdzenie co stuka jest pojechanie na stacje kontroli tam nam to sprawdzą za darmo.
Pracują tam specjaliści którzy od tego są :padam:
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Avatar użytkownika
CHLASTA92
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 26 paź 2011, o 20:33
Lokalizacja: Żywocice

Postprzez darkmen21 » 12 sty 2012, o 09:38

golf3kg, niekoniecznie wina stuków jest akurat ta sprezyna, moze byc tak że zbiegło się z czymś innym co sie wyrobiło, sworzen wachacza czy cos.

jedz na stacje i sprawdz. koszt srawdzenie zawieszenie to 20złCHLASTA92, za darmo umarło ;-)
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez CHLASTA92 » 13 sty 2012, o 01:19

Sorki tak tylko powiedziałem bo ja mam znajomego który pracuje na stacji kontroli i samemu sobie wjeźdzam na szarpaki i oglądam
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Avatar użytkownika
CHLASTA92
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 26 paź 2011, o 20:33
Lokalizacja: Żywocice

Postprzez mariusz325 » 13 sty 2012, o 18:41

prezesik25 masz 100 % racji jak sie odkręci góre i dół ze sworznia nic sie nie zmieni.Tylko czy jest to warte dodatkowej roboty :?: odpowietrzania i sarpania całej kolumny :?: NIE
chociażby dla tego że odkręcanie przewodów i odpowietrzników łączy sie z łatwym ukręceniem ich i dodatkowymii kosztami.Lepiej udać sie na zbieżność i po problemie. ;-)
Avatar użytkownika
mariusz325
Gaduła
 
Posty: 488
Dołączył(a): 18 gru 2011, o 12:23
Lokalizacja: SMI
Rocznik: 1996
Silnik: 1900
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pawelek03576 » 13 sty 2012, o 19:23

mariusz325 napisał(a):prezesik25 masz 100 % racji jak sie odkręci góre i dół ze sworznia nic sie nie zmieni.Tylko czy jest to warte dodatkowej roboty :?: odpowietrzania i sarpania całej kolumny :?: NIE
chociażby dla tego że odkręcanie przewodów i odpowietrzników łączy sie z łatwym ukręceniem ich i dodatkowymii kosztami.Lepiej udać sie na zbieżność i po problemie. ;-)

jakie odkręcanie przewodów ?? odkręcasz zacisk wieszasz go na drucie albo sznurku i tyle.
Jak ktoś ma czas, chęci i pojęcie to na pewno tak zrobi. W sumie jest 6 śrub do odkręcenia faktycznie masa roboty :wstyd:
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez mariusz325 » 13 sty 2012, o 19:37

pawelek03576 napisał(a):

jakie odkręcanie przewodów ?? odkręcasz zacisk wieszasz go na drucie albo sznurku i tyle.
Jak ktoś ma czas, chęci i pojęcie to na pewno tak zrobi. W sumie jest 6 śrub do odkręcenia faktycznie masa roboty :wstyd:[/quote]

no faktycznie można i tak :wstyd:
Avatar użytkownika
mariusz325
Gaduła
 
Posty: 488
Dołączył(a): 18 gru 2011, o 12:23
Lokalizacja: SMI
Rocznik: 1996
Silnik: 1900
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron