tuleja wahacza

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

tuleja wahacza

Postprzez Golfik1986 » 24 paź 2010, o 16:38

w ktorym miejscu na wahaczu przychodzi ta tulejka???

tutaj wrzucam moj rysunek na wahaczu niech ktos zaznaczy gdzie przychodzi ta o ktorej mowie
<
d7f414c4b076e2d6gen.png

tylnia jak dla mnie to ta:

a guma to ta

sworzen wiadomo najblizej kola nie musze tego zaznaczac
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

tuleja wahacza

 

Postprzez gello1 » 24 paź 2010, o 17:50

Golfik1986 napisał(a):w ktorym miejscu na wahaczu przychodzi ta tulejka???

tutaj wrzucam moj rysunek na wahaczu niech ktos zaznaczy gdzie przychodzi ta o ktorej mowie

tylnia jak dla mnie to ta:

obie tulejki z dwóch pierwszych linków są zamienne(tylne)
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Postprzez Golfik1986 » 24 paź 2010, o 18:06

oby dwie przychodza w to samo miejsce bo sie chyba nie rozumiemy??? chcialem zeby ktos na rysunku wahacza zaznaczyl gdzie przychodzi ta pierwsza
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez golon113 » 24 paź 2010, o 18:43

Golfik1986, dobrze zrozumiałem,nie wierz w którym miejscu montuję się tą tulejkę, w tylnej czy przedniej część wahacza, to masz na myśli??
Avatar użytkownika
golon113
VIP
 
Posty: 890
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 18:59
Lokalizacja: WGM / EL

Postprzez Legionista » 24 paź 2010, o 18:54

Masz Łukasz

<
1.png


chodzi ci o Silentblock wahacza (z tuleją montażową) L/P
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez Imper » 25 paź 2010, o 05:26

pierwszy i drugi link to to samo (na wahaczu zaznaczone jak tylna) jest tylko troche roznica w zaleznosci od producenta ale to juz nie jest istotne jaka kupisz obie sa ta sama czescia. Ostatni link to tulejka podluzna czyli ta mniejsza wkladana z drugiej strony
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez mani51 » 25 paź 2010, o 14:50

w dwójkach były chyba silenbloki z kołnierzami a w trójkach bez, przynajmniej ja mam bez kołnierza a bratu jak zmieniałem w dwójce to kupiłem też bez, a okazało się, że stara ma kołnierz, ale założyłem bez kołnierza i pasuje :)
ewentualnie w dwójkach były takie i takie bo jak kupowałem w sklepie do dwójki to facet pytał czy z kołnierzem czy bez, a jak do trójki to nigdy nie pytał tylko dawał bez kołnierza
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez gello1 » 25 paź 2010, o 15:53

panowie o co ten spór
Przecież i z kołnierzem i bez kołnierza to są te same tulejki(mają te same wymiary)
Te same są stosowane w innych autach grupy VAG jak golf 4 passat b4,ibiza,toledo i inne.
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Postprzez Golfik1986 » 25 paź 2010, o 17:34

tak pasuja dzis wymieilem wchodza do mk3 tez te z kolnierzem

[ Dodano: 2010-10-26, 20:03 ]
witam dopisuje do tematu bo jestem w kropce totalnie :kwasny: wyminilem te tuleje mechanik zamontowal mi te w sklepie powiedzial ze beda pasowac na necie wyczytalem ze sa to tuleje od mk2 ale niby ludzie je montowali do mk3 przy okazji wyszlo ze gniazdo wahacza bylo rozdupczone i wyminielm tesh wahacz. po calej naprawie nawala mi jeszcze mocniej i pojawil sie kolejny problem tak mi telepie kierownica ze nie moge jej utrzymac kola mam wywazone 2 tygi temu luzy posprawdzane przy okazji montowania tych tulejek wyszlo ze byly zajechane te gumki na stabilizatorze przy okazji tesh zostaly wymienione. dodam ze tuleja byla wlozona tak jak powinna odnosnie tesj strzalki siedzialem nad miechanikiem. dodam jeszcze ze nie ustawilem zbieznosci jak to cos pomoze. teraz zachodze w glowe czy aby te tuleje byly dobre chociaz miechanik mierzyl je sufmiarka wymiarowo to samo. dajcie jakis pomysl bo totalna zalamka :kwasny:
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez golon113 » 26 paź 2010, o 20:15

Golfik1986, nie wiem jak to tam miałeś montowane i jak to wszystko wygląda ale jak piszesz że jest gorzej to musi być przyczyna na wahaczu... :looka: ciężko jest mi Ci pomóc... może coś z samym wahaczem jest coś nie tak...
Avatar użytkownika
golon113
VIP
 
Posty: 890
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 18:59
Lokalizacja: WGM / EL

Postprzez -chudy- » 26 paź 2010, o 20:49

Golfik1986, nie wiem czy pomoge ale jak mechanik montował ci tuleje to wciskał tą tulejke rozprężna wyglada jak sztyft..
Avatar użytkownika
-chudy-
Badacz tematu
 
Posty: 219
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 14:50
Lokalizacja: JAVWOR

Postprzez Golfik1986 » 26 paź 2010, o 21:04

-chudy- napisał(a):rozprężna wyglada jak sztyft..
nie bardzo rozumiem moze troszke jasniej??
golon113, wszystko jak bozia przykazala wedlugo koranu i ogolnie panujacych zasad biblii. dochodzi kwestia tego ze byly jush zjechane gumki na stablizatorze i zostaly wymienione ale kupilem jakis zamienni ktory wydawal mi sie ze mial mniejsza grubosc i jak podlozyl mi pomysl kolega Przemek ze jezeli gumki byly spracowane to laczniki stablizatora tesh sa spracowane jutro jade na szarpaki jeszcze raz i powiem cos wiecej
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Następna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości