tuleja wahacza

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez -chudy- » 27 paź 2010, o 20:34

Golfik1986, ta tulejka rozprężna bądż centrująca..zaznaczone czerwonymObrazek
Avatar użytkownika
-chudy-
Badacz tematu
 
Posty: 219
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 14:50
Lokalizacja: JAVWOR

 

Postprzez SotoM » 29 paź 2010, o 10:35

jak kopiłeś wahacz - to był on już z tulejami czy golas??
teraz kwestia - te tuleje tylne wahacza przedniego(pionowe) jak zostały wprasowane - zauważ za na zdjęciu forma gumy z jednej strony jest mała wypustka a z drugiej większa - widzisz to??
tuleja ma być wprasowana tak aby większa wypustka patrzyła w stronę sworznia.
powiększ sobie zdjęcie zamieszczone przez Legionista'e i tam wszystko dokładnie widać
ta tuleja sluzy do blokowania wahacza aby nie pracowało tylne mocowanie
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Golfik1986 » 31 paź 2010, o 20:22

SotoM, moj wahacz byl pelny zostawilem w niej ta gume o ktorej mowisz a wybilem tulejke tylnia bo byla jakas dziadoska zalozona a ja mialem swoja kupiona febiego. do dzis nie dojechalem na diagnostyke ale wjade w dziure wali mi strasznie nie ma tego takiego tlumienia dziur tylko dobijanie czuc i druga rzecz wozi mnie po dziurach ale tesh zbieznosc jeszcze nie jest ustawiona

[ Dodano: 2010-10-31, 19:24 ]
-chudy-, to mow ze o gume ci chodzi :-D sztyft tzn co masz na mysli???
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez pablomed » 1 lis 2010, o 10:57

Golfik1986, kolega zanznaczył ci na czerwono, tzw tulejka montażowa która wkłada się w silentblocki i potem dopiero wkłada śrubę. Chodzi o to że śruba ma mniejszą średnicę niż otwór w silentblocku, więc pomaga wycentrowac śrubę. Po zakręceniu na chama jej rola się kończy.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Golfik1986 » 1 lis 2010, o 11:14

no tak i wklada sie ten kolnierz zaznaczony tak mam zrobione dalej nie rozumiem do czego dazycie moze mnie ktos oswieci???
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez pablomed » 1 lis 2010, o 19:50

o to co kolega chudy nazwał sztyftem w jednym poście, a w drugim dał fotkę i zaznaczył na czerwono, teraz tak szczerze to już nie rozumiem o co tobie chodzi. Znaczy stuka to wiem ale z tym sztyftem, zwanym tulejką rozprężną albo centrującą dalej coś niejasne?
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez -chudy- » 2 lis 2010, o 20:09

pablomed, chodziło mi o tulejke rozprężną.. :wstyd: nazwałem to sztyftem bo u mnie w pracy takie coś używamy..ja miałem takie objawy stukania wymieniłem i problem znikł.
Avatar użytkownika
-chudy-
Badacz tematu
 
Posty: 219
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 14:50
Lokalizacja: JAVWOR

Postprzez Golfik1986 » 2 lis 2010, o 21:27

dzis bylem na diagnostyce na dole wszystko wporzadku sworznie ok tuleje ok laczniki ok. tylna belka lewa tuleja wystukana pozostaja mi tylko poduchy amora chociaz na postoju nie jest wyczuwalny luz na kielichu ale innej opcji nie ma

[ Dodano: 2010-11-02, 20:29 ]
pablomed napisał(a):Znaczy stuka to wiem ale z tym sztyftem, zwanym tulejką rozprężną albo centrującą dalej coś niejasne?

wszystko jasna jest dobra nic sie z nia nie dzieje

[ Dodano: 2010-11-02, 20:30 ]
jak ktos ma niech wrzuci porade wymiany tych poduch amora tak przychodza lozyska tesh plastikowe?? takie mialem w skodzie
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez -chudy- » 3 lis 2010, o 10:37

Poduszka w mk3 nie jest w zaden sposob mocowana, po podniesieni auta jest luz pionowy okolo 2 cm, jest to normalne.....Zawsze na podniesionym samochodzie bedzie luz pomiedzy poducha amortyzatora a kielichem błotnika, ponieważ ten luz musi być bo słuzy on do skręcania kół, przy skręcie kół w jedna strone luz ten sie zminiejsza na odpowiedniej stronie. To tak na marginesie, a wracajac do twojego głównego problemu to spróbuj na opuszczonym samochodzie odkręcic tą podkłade widoczna po otwarciu pokrywy samochodu nad poducha amortyzatora (kluczem o ile dobrze pamietam 21) i wtedy dopiero dokręcić samą głowiczke amortyzatora.
Avatar użytkownika
-chudy-
Badacz tematu
 
Posty: 219
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 14:50
Lokalizacja: JAVWOR

Postprzez Golfik1986 » 3 lis 2010, o 13:40

napisalem ze sprawdzalem na opuszczonym aucie na postoju wiec nie wiem po co ten wywod caly ale ok.

[ Dodano: 2010-11-03, 19:31 ]
zbieznosc ustawilem dzis tor jazdy sie poprawil auto inaczej sie zachowuje disgnosta stwierdzil ze jeszcze amorki nie sa jush pierwszej swiezosci
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 65 gości