swap z 4x100 na 5x100

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez CHLASTA92 » 26 wrz 2013, o 19:08

Mam pytanko które mnie nurtuje. Nie da się zrobić tak by bez stabilizatora się obyć i zostawić wahacze te które teraz mam? Tyle lat jeździłem na 2.0 bez stabilizatora i jakoś nic się nie działo.


To jak najbardziej na tak....Stabilizator jest tylko i wyłącznie jako dodatkowe usztywnienie zawieszenia

2gie pytanie . Czym różnią się zwrotnice GTI od GT? Skoro da się przełożyć z nich łożyska. Może po prostu zmienię przeguby zewnętrzne oraz piasty na te 5x100 ?[/quote]


różni się otworem na sworzeń w gti jest większy dlatego też nie pasuje do wahacza z gt/cl poza tym wszystko jest takie same
Łożyska są do każdego modelu te same tak samo jak piasty z tą malitką różnica że mamy albo 4 albo 5 otworów
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Avatar użytkownika
CHLASTA92
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 26 paź 2011, o 20:33
Lokalizacja: Żywocice

 

Postprzez PiJey88 » 26 wrz 2013, o 19:48

nie kombinuj, tylko zakładaj komplet
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez killah » 26 wrz 2013, o 20:00

DObra panowie odpowiem sam na swoje pytanie bo zapytałem kilka osób i sprawa wygląda tak:

Opcja numer czyli mix tego co napisał Imper na 1szej stronie

3)

-Zostają zwrotnice GT (takie jak mam ja)
-Jarzma i zaciski zostają też moje

Zmieniam tylko
- Piasty na te od vr6 (92 rok +)
- Przeguby zewnętrzne GTI
- A na to zakłada się tarcze hamulcową z passata b3 do 92 roku. Ma mieć identyczne osadzenie co tarcza golf 2 g60 280mm 4x100.

Także opcja numer 3 jest dla mnie najkorzystniejsza bo większość zabawek już mam.

Da się też to złożyć na piastach passek b3 <92 rok. Wtedy nie trzeba zmieniać nawet przegubów.

Pozdro.
killah
 

Postprzez PiJey88 » 26 wrz 2013, o 20:03

wahacze z GTI lepiej znoszą glebę, jest mniejszy kąt na sworzniu :ok: poza tym jest lepiej rozwiązana kwestia stabilizatora który nie wybija się nawet przy glebie
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez killah » 2 paź 2013, o 16:52

PiJey88 napisał(a):wahacze z GTI lepiej znoszą glebę, jest mniejszy kąt na sworzniu :ok: poza tym jest lepiej rozwiązana kwestia stabilizatora który nie wybija się nawet przy glebie


Jeszcze się waham co do zawiechy GTI. Bo marzą mi się tarcze 288 mm teraz jakieś sportowe co by ładnie wyglądały z nową felgą.

Czy do przejścia z 280 na 288 potrzebuje zaciski tylko czy też jarzma inne?
killah
 

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 7 gości