sprężyny

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Opik » 11 kwi 2013, o 20:49

Damianeros napisał(a):Opik, a widzisz dziś już miałem jakieś 75 kg w bagaju (worki z nawozem czy coś) :lol: Wiesz wysokość wysokością ale sama szczelina między oponą a nadkolem po prostu straszy :-P
No to jest jakiś sposób czy tylko wymiana sprężyn na "sportowe"?


wymiana sprężyn, ewentualnie lecisz największym druciarskim drutem w druciarskim tjuningu i ciachasz sprężyny o ileś tam zwojów :hyhy:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez Damianeros » 11 kwi 2013, o 21:28

Opik, spoko. Na zawieszeniach samochodowych się szczególnie nie znam, ale chyba Cie pogięło że będę sprężyny ciął. :lol:
Latem coś się może pokombinuje :drunk:
Avatar użytkownika
Damianeros
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 19 gru 2012, o 20:06
Lokalizacja: Ściborzyce Wielkie

Postprzez Smolak » 23 kwi 2013, o 23:00

panowie i panie
każdy kto zamierza obniżyć choć o 1 cm zawieszenie, a nie ma kasy na zestaw sprężyna i amortyzator, to niech da sobie spokój !!!
zbierać kasę i zakładać zestaw !
takich buraków od razu widać na drodze jak mu ''żabkuje'' samochód
fizyki nie da się oszukać
po pierwsze , sprężyny obniżone są zawsze twardsze !
w innym zakresie pracuje amortyzator
seryjny amortyzator nie ''umie'' pracować z twardą sprężyną
itd itp
także zbierać kasę i polecam bo obniżenie to mniej komfortu ale dużo więcej bezpieczeństwa
nie polemizować z tym !
chyba żeś burak :(
Smolak
Czytacz
 
Posty: 121
Dołączył(a): 5 cze 2007, o 23:44
Lokalizacja: Kluczbork

Postprzez Paweu » 23 kwi 2013, o 23:05

Smolak napisał(a):panowie i panie
każdy kto zamierza obniżyć choć o 1 cm zawieszenie, a nie ma kasy na zestaw sprężyna i amortyzator, to niech da sobie spokój !


To wiadomo nie od dziś. Także żadnej ameryki ten post nie odkrył.

Smolak napisał(a):obniżenie to mniej komfortu ale dużo więcej bezpieczeństwa
nie polemizować z tym !


Nie opisano rodzaju obniżenia więc można polemizować. ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4273
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez scyzormks » 24 maja 2013, o 17:29

Panowie czy te springi podejda na mk3 gtd 92 r? Oczywiscie zwykłe amory

http://www.mapet-tuning.com/sklep/golf- ... prddvv6560
Avatar użytkownika
scyzormks
Gaduła
 
Posty: 633
Dołączył(a): 17 maja 2012, o 16:53
Lokalizacja: Wojkowice

Postprzez Paweu » 25 maja 2013, o 20:20

scyzormks napisał(a):Panowie czy te springi podejda na mk3 gtd 92 r? Oczywiscie zwykłe amory

http://www.mapet-tuning.c...jq50cprddvv6560


Tak. Ew może być że będziesz musiał zmienić poduszki na nowszy typ.. albo na odwrót... Ale to już groszowe sprawy.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4273
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Jakie proponujecie

Postprzez obek » 6 wrz 2013, o 16:27

Witam. Mam takie pytanko. Mało znam się na zawieszeniu i chciałbym obniżyć golfinę. A więc tak mam oryginalne zawieszenie, wiec wygląda jak terenówkach z 16 alu, i oponkami 205,45,16. Chciałbym zmienić sprężyny na jakieś niższe tzn. aby go obniżyły z 4-5cm, chciałbym abyście mi doradzili jakie zakupić aby w miarę był sztywny i wytrzymały z 2 sezony :)
obek
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 27 sty 2013, o 18:14
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Paweu » 6 wrz 2013, o 16:52

obek napisał(a):Witam. Mam takie pytanko. Mało znam się na zawieszeniu i chciałbym obniżyć golfinę. A więc tak mam oryginalne zawieszenie, wiec wygląda jak terenówkach z 16 alu, i oponkami 205,45,16. Chciałbym zmienić sprężyny na jakieś niższe tzn. aby go obniżyły z 4-5cm, chciałbym abyście mi doradzili jakie zakupić aby w miarę był sztywny i wytrzymały z 2 sezony


Wszystko zostało napisane już na ten temat więc jakich jeszcze odpowiedzi oczekujesz?
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4273
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Kbeny94 » 11 wrz 2013, o 20:36

Witam, pytanie trochę nie pasujące do tych które jak dotąd w tym temacie przeczytałem a mianowicie chodzi mi nie o obniżenie tylko podwyższenie golfera. Nie mam pojęcia co mam wsadzone ale na pewno nie jest to seria bo zachowuje się inaczej niż kolegi z serią, jest twardszy, a przede wszystkim niższy te parę cm. Chciałbym go trochę podnieść gdyż większość codziennej trasy pokonuję przez błota, polne drogi, później garby i kostkę brukową. Dodatkowo cała komora silnika jest upie*rzona w błocie i mokra ale z osłoną silnika to już inna bajka - też się muszę tym zająć.
A więc jakie sprężyny wyższe niż seria musiałbym zakupić. Szukałem w necie i na forum ale nigdzie nie znalazłem ani od innych aut które mogą pasować a nówki to już temat tabu chyba.
Proszę o odpowiedzi, ew. linki do sklepów z wyższymi sprężynami.
Ps. mam świadomość zmniejszenia bezpieczeństwa związane z podwyższaniem auta ale serio praktycznie nigdzie nie przekraczam 50 na godzinę.
Kbeny94
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 11 wrz 2013, o 18:27
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Opik » 11 wrz 2013, o 21:46

Kbeny94, przede wszystkim - po prostu nowe, seryjne zawieszenie do Golfa, ew z mocniejszej wersji silnikowej - twardsze sprężyny=mniej usiądzie.
Legenda głosi że na tył wejdą sprężyny z Paska b3/b4, ale powtarzam - legenda
odezwij się do użytkownika ER77, na pewno Ci pomoże ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona




Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości