
Moderator: Moderator
. Ale miekko nie jest
MIałem też w planach montaż AirRide ale podobno jaja na przeglądach są, a zawiasu nie bede przekłądał żeby przegląd "zaliczyć". MOże znajde MTSa gdzieś na jakiejś promocji
A może wiecie gdzie można tanio wychaczyć zawias 


Banita95 napisał(a):Gesiu_15, Ta jest podobno jest bardzo twardy
MTS też jest twardy, ale pracą przypomina normalny zawias, tzn ugina się i coś tam wybiera
byłem w piątek na przeglądzie skręconym na maksa gwintem (amorki MTS, sprężyny TA) i po prawie roku jazdy wyszło prawie zerowe zużycie
nowe pokazują 82-80% u mnie przód 80 i 78 a tył po 78 


Pioneerek napisał(a):A nie czepiają sie na przeglądzie że inne zawieszenie ?
kupuj gwint zakładaj i kręć 
ale najpierw blacharz musi poratować po pod sierpami jakiś kornik rudy mieszka
. Wszyscy mówią żeby golfa sprzedać ale ja sie tak łątwo nie poddam 

Ważne żeby zawias miał w miarę normalny skoki wyjdzie normalnie
Jakbyś miał cięte sprężyny i zamiast np 6 zwojów zostały tylko 3 to takie sprężyny nie pracują jak powinny, skok jest malutki i mogą wyjść cuda na badaniu, sprawność typu 30%. Ale ważne żeby wszystkie były względnie równo zużyte (5% odchyłki jest całkiem w normie) i żeby nie było dużych różnic między osiami
Pioneerek napisał(a):ale najpierw blacharz musi poratować po pod sierpami jakiś kornik rudy mieszka
. a potem gwint i malowanie całego golfa na mój kolor Flash Rot
Myśle na lipiec wyrobić sie ze wszystkim 

Nie masz rudej, do tego masz więcej miejsca na oponę przy szerokiej feldze a z zewnątrz nic nie widać 


Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości