sprezyny golf 3

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez marcin2e » 21 lut 2014, o 09:33

Czyli przód -40 a tył na ori?

Zależy mi na tym, aby tył nie był zbyt nisko z racji, że czasem jedzie ze mną kilka osób.
marcin2e
Badacz tematu
 
Posty: 157
Dołączył(a): 20 sty 2014, o 21:59
Lokalizacja: Warszawa

 

Postprzez KrOlikkk » 21 lut 2014, o 10:59

mam po -40 na sell mts technik sprezyny na przód
jak masz gt i tyl itak masz troche nizszy nizeli do zwyklej seri
Avatar użytkownika
KrOlikkk
Badacz tematu
 
Posty: 230
Dołączył(a): 20 maja 2013, o 11:19
Lokalizacja: Felinów

Postprzez marcin2e » 21 lut 2014, o 16:38

Niestety tył mam nie oryginalny od gt, wiec potrzebuję wyminić także i tył tylko wolę przód -40, a przód zostawić na sprężynach od zwykłego golfa CL (gt nigdzie nie moge dostać na tył, bo chyba sa takie same) - nie chce by przód i tył był na -40/-40, bo wyglada pod obciążeniem nawet niewielkim ja koza:D
marcin2e
Badacz tematu
 
Posty: 157
Dołączył(a): 20 sty 2014, o 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Opik » 21 lut 2014, o 18:42

-40 na tyle pod obciążeniem wygląda jak koza w porównaniu do zwykłego zawiasu. Hmmm... ktoś tu chyba posługuje się wyrażeniami których nie rozumie ;)

-40/-40 albo nawet 60 na przód i będzie fajnie
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez marcin2e » 21 lut 2014, o 22:02

Opik napisał(a):-40 na tyle pod obciążeniem wygląda jak koza w porównaniu do zwykłego zawiasu. Hmmm... ktoś tu chyba posługuje się wyrażeniami których nie rozumie ;)

-40/-40 albo nawet 60 na przód i będzie fajnie


Chodzi mi o to, że na przodzie -40, a na tyle zwykłe spręzyny.

Przodu nie opuszcze niżej z racji tego, że mam nowe amorki na przodzie blistena i sprawują się świetnie:). U mnie jedynie problem tyłu, który jest faktycznie jak koza w górze, a przednie sprężyny moge zawsze przyciąć:)
marcin2e
Badacz tematu
 
Posty: 157
Dołączył(a): 20 sty 2014, o 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Paweu » 22 lut 2014, o 02:04

marcin2e napisał(a):Przodu nie opuszcze niżej z racji tego, że mam nowe amorki na przodzie blistena i sprawują się świetnie:). U mnie jedynie problem tyłu, który jest faktycznie jak koza w górze, a przednie sprężyny moge zawsze przyciąć:)


Najpierw piszesz że przodu nie opuścisz niżej bo nowy amor , potem że przód można zawsze przyciąć. 'nierosume' :-|

Kup 60/40 i będzie ok. Przecież to żadne obniżenie.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4273
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez marcin2e » 24 lut 2014, o 15:46

Paweu_mk3 napisał(a):
marcin2e napisał(a):Przodu nie opuszcze niżej z racji tego, że mam nowe amorki na przodzie blistena i sprawują się świetnie:). U mnie jedynie problem tyłu, który jest faktycznie jak koza w górze, a przednie sprężyny moge zawsze przyciąć:)


Najpierw piszesz że przodu nie opuścisz niżej bo nowy amor , potem że przód można zawsze przyciąć. 'nierosume' :-|

Kup 60/40 i będzie ok. Przecież to żadne obniżenie.


Wystraczy czasem czytać "ze zrosumeniem", ale cóż...

Przy obniżeniu -60 konieczna jest wymiana amorków o krótszym skoku, przy -40 nie jest to konieczne.

Obecnie moje sprężyny są na tyle wysokie, że przycięcie spowoduje "skok" w dół do -40:)
"That's all":)
marcin2e
Badacz tematu
 
Posty: 157
Dołączył(a): 20 sty 2014, o 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia strona




Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości