Lekka gleba GT, poprosze o fotki :)

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Elo » 27 gru 2008, o 21:25

Dzięki za sugestie. Kupię cały kit. A polecacie bardziej 40/40 czy 60/60.
Jeżdże zarówno po mieście jak i poza nim
Avatar użytkownika
Elo
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 4 wrz 2008, o 21:20
Lokalizacja: Warszawa

 

Postprzez DrSzpila » 28 gru 2008, o 11:08

Elo, Na polskie drogi polecam -40/40 ja mam -70 (kit 60 i podkładki pod sprężyny -10) to jest dość dużo nie da się jeździć
DrSzpila
Members
 
Posty: 593
Dołączył(a): 24 lut 2008, o 16:44
Lokalizacja: Katowice / Siedlce

Postprzez Elo » 31 sty 2009, o 00:43

Dzieki wybiore 40/40.pozdrawiam
Avatar użytkownika
Elo
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 4 wrz 2008, o 21:20
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez $kubi » 1 lut 2009, o 11:39

A jak się ma założenie zwykłych sprężyn na sportowe amory MTS? Jaki byłby efekt takiej operacji?
Avatar użytkownika
$kubi
Gaduła
 
Posty: 500
Dołączył(a): 12 paź 2007, o 14:34
Lokalizacja: brać na mody

Postprzez DrSzpila » 1 lut 2009, o 12:56

$kubi, Na seryjne amortyzatory możesz założyć sprężyny obniżające MAKS 40 mm i po takiej operacji skracasz żywotność amortyzatorów i mogą szybciej rozlecieć, żadnego bezpieczeństwa nie będzie i będziesz musiał 2 razy więcej wydawać kasę na zakup kitu, albo amorów sportowych, a to jest przecież nie opłacalne, najlepiej jest już kupić cały KIT MTS i mieć spokój, bezpieczeństwo, dobre trzymanie drogi, długą żywotność, ale kto woli to niech zakłada na zwykłe amory sportowe spreżyny. Pozdrawiam DrPiorko ;-)
DrSzpila
Members
 
Posty: 593
Dołączył(a): 24 lut 2008, o 16:44
Lokalizacja: Katowice / Siedlce

Postprzez $kubi » 1 lut 2009, o 14:01

Źle zrozumiałeś. :) ja pytam o założenie seryjnych sprężyn na sport amory (właśnie z kitu MTS) a nie sport sprężyny na zwykłe amortyzatory :P bo właśnie mam kita i jazda jest straszna :P głównie przez tył który wydaje mi się twardszy niż przód i strasznie mną trzepie jak jadę
Avatar użytkownika
$kubi
Gaduła
 
Posty: 500
Dołączył(a): 12 paź 2007, o 14:34
Lokalizacja: brać na mody

Postprzez DrSzpila » 2 lut 2009, o 13:44

$kubi, A to teraz rozumiem lo co ci biega, jak chcesz założyć seryjne sprężyny na sportowe amory to chyba nie wykonalne, bo sportowe amory są skrócone o -25 mm a seryjne spręzyny są wysokie moze być prolem. POtrzebny będzie silniejszy ściągacz sprężyn ;D, ja bym nie kombinował ale można zawsze próbować.
DrSzpila
Members
 
Posty: 593
Dołączył(a): 24 lut 2008, o 16:44
Lokalizacja: Katowice / Siedlce

Postprzez golf3hudy » 8 mar 2012, o 14:45

Witam;) Golfik z silnikiem 1.4... Założone oponki 195/50 r15. Planuje na dniach zakup MTS-ów... -40mm przód oraz -40mm tył będzie dobrym wyborem?:) Proszę o parę fotek gdybyście mogli:) Dzięki i pozdrawiam!!! :-D
Marek
golf3hudy
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 8 mar 2012, o 13:08
Lokalizacja: Sobótka

Postprzez olsens2 » 26 mar 2012, o 20:59

Kupgwint to sobie dobierzesz tak jak ci pasuje;) SKrecisz, stwierdzisz że za nisko to do góry, wygoda i jak kupisz dobry gwint to i komfort i gwarantuje ci ze na 40/40 sie nie skończy, ja tak chcaiłem to skończyło sie na 110/100 :P Choć teraz jest wyżej;) Do czasu:P
COCO JUMBO I DO PRZODU :)

Obrazek
Nowy Gofer GTI AFN http://www.golf3.pl/topics2/gofer2-by-olsens2-gt-afn-vt53327.htm#445745
Były gofer :[url]http://www.golf3.pl/topics2/taki-tam-gofer-by-olsens2recarogleba-itp-vt42728.htm[/url]
Avatar użytkownika
olsens2
Badacz tematu
 
Posty: 386
Dołączył(a): 20 mar 2012, o 19:11
Lokalizacja: Szczecin/Zevenbergen(nl)
Rocznik: 1996
Silnik: AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości

cron