JAKIE POLECACIE MIĘKKIE AMORTYZATORY.

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

JAKIE POLECACIE MIĘKKIE AMORTYZATORY.

Postprzez Krystian1986x » 21 paź 2013, o 16:02

Chodzi mi o to , ze jak podejdzie sie do mojego samochodu to ledwo da sie go wdusic w ziemie i ogolnie rozbujac naciskajac na maske. Mam amory gazowe. W innych golfach zauwazylem ze czesto niektore sa takie miekkie ze wystarczy sie o nie oprzec a juz sie wciska. Czym golfa łatwiej wcisnac znaczy ze ma tym bardziej miekkie zawieszenia, a na takim mi wlasnie zalezy.
Krystian1986x
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 22:44
Lokalizacja: Kołobrzeg

JAKIE POLECACIE MIĘKKIE AMORTYZATORY.

 

Postprzez trollu » 21 paź 2013, o 17:42

może tamte mają po prostu ori zawias?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez prezesik » 22 paź 2013, o 22:15

Kiedyś kupiłem do siebie na przód amorki olejowe najtańszej firmy STATIM - meega miękkie. Przy mocnym hamowaniu przód idzie do gleby chyba na -80 :mrgreen:
Oczywiście amorki juz hulają 4 lata, a duużo jeżdżę.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez pablomed » 22 paź 2013, o 23:16

Krystian1986x, np Bilstein B2 czyli podstawowe amortyzatory olejowe.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez deusiwo » 22 paź 2013, o 23:29

ja miałem u siebie do niedawna ori z golfa to był straszny kajak, nie wiem jak można chcieć to jeszcze zmiękczać :mrgreen:
Avatar użytkownika
deusiwo
Members
 
Posty: 1383
Dołączył(a): 9 wrz 2012, o 19:55
Lokalizacja: Wisła
Rocznik: 95
Silnik: ADZ
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Krystian1986x » 23 paź 2013, o 12:15

Mozna chcieć mozna, ja do tej pory mialem wsadzone jakies 5 zwojpowe sprezyny i do tego gazowe amory. Jazda doslownie jak na taczce. Naprawde jestem pelen podziwu dla ludzi ktorzy utwardzaja samochody i doslownie czuck kazda nierownosc na drodze. Taka jazda jest pozbawiona wiekszego sensu, bynajmniej moim zdaniem. Ja u siebie chce miec w miare mozliwie jak najwygodniej jesli chodzi o Golfa :) Waszym zdaniem od czego glownie zalezy twardosc zawiesznia od sprezyn czy amorow? czy 50 na 50?
Krystian1986x
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 22:44
Lokalizacja: Kołobrzeg

Postprzez deusiwo » 23 paź 2013, o 17:07

Krystian1986x napisał(a): Ja u siebie chce miec w miare mozliwie jak najwygodniej jesli chodzi o Golfa
nie wiem jak dla Ciebie ale dla mnie wygodnie jest kiedy auto w zakręcie trzyma się drogi a nie buja nim jak łódką na morzu :-) dlatego wolę twardy i niski zawias.
Avatar użytkownika
deusiwo
Members
 
Posty: 1383
Dołączył(a): 9 wrz 2012, o 19:55
Lokalizacja: Wisła
Rocznik: 95
Silnik: ADZ
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pablomed » 23 paź 2013, o 19:10

Krystian1986x, to i to jest ważne w określanie procentowe co ważniejsze niema się co bawić. Kolego Golf III jest z zasady nieco twardzy niż kompakty francuskie Ople itp, ale za to dobrze się prowadzi. Załóż zwykłe stadardowe sprężyny i olejowe amorki i więcej już nie zmiękczaj bo jednak popsujesz auto
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez łukasz1983 » 24 paź 2013, o 17:17

deusiwo napisał(a):nie wiem jak dla Ciebie ale dla mnie wygodnie jest kiedy auto w zakręcie trzyma się drogi a nie buja nim jak łódką na morzu
Dobrze mówi.

Krystian1986x, Nie zmieniaj zawiasu,bo jak zmienisz na miękkie,to dopiero będziesz narzekał.Będziesz miał miękko,ale będzie ci się bujał jak głupi,a przy hamowaniu to będą dopiero cuda,przy twoim ciężkim dieslu :lol:
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 24 paź 2013, o 17:30

Kolega widzę nie odpuszcza tematu i to się chwali. Ale zawalania działu technicznego takimi samymi tematami co kilka miesięcy , tego już nie pochwalam.

http://www.golf3.pl/topics14/zmiekczani ... ht=#477056

http://www.golf3.pl/topics14/oznaczenia ... htm#489954

Także temat już wyczerpany.

Krystian1986x napisał(a):Ja u siebie chce miec w miare mozliwie jak najwygodniej jesli chodzi o Golfa Waszym zdaniem od czego glownie zalezy twardosc zawiesznia od sprezyn czy amorow? czy 50 na 50?


Krystian1986x Kolega prezesik25 już ci dwukrotnie polecił
prezesik25 napisał(a):przód amorki olejowe najtańszej firmy STATIM - meega miękkie.


Jednak jak widać nie skorzystałeś z propozycji. Więc nasuwa się pytanie.. po co ich udzielać skoro z nich nie korzystasz?

A co do tematu (już trzeciego). Nawierć amor , wkręć kalamitki i będzie zawieszenie prawie że hydrauliczne.

Każdy post nie na temat będzie skutkował zamknięciem tematu oraz odpowiednią nagrodą.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4273
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Następna strona




Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości