Moderator: Moderator
ja raczej nie pozbywał bym się tego
moj-golf/vr6-by-pijey88-t4392.html
dlaczego nie pozbywałbyś się ich? tzn chcąc wyciągnąć je musiałbym zdejmować kolumny z samochodu wyciągnąć helpery i z powrotem założyć na auto?
moj-golf/vr6-by-pijey88-t4392.html
Opik napisał(a): powiedz mi na jakiej zasadzie uważasz że po wjechaniu w dół, czy też uskok gdzie zawieszenie się rozluźnia, sprężyna staje się luźna i lata pomiędzy górnym i dolnym talerzem
moj-golf/vr6-by-pijey88-t4392.htmlPiJey88 napisał(a):wystarczy lekko podnieść auto (koło jeszcze nie oderwane od ziemi) i już widać jak helper zaczyna się prostować - znaczy to że główna sprężyna jest już na maksa rozprostowana i bez helpera już by była luźna
studioasg napisał(a):w razie checi podniesienia to można skręcić ku gorze przecież tylko ze ta jedna sprężynę. wybacz ze zasypałem gradem pytań ale nie chce wpaść w gówno, wole się o czymś sporo dowiedzieć niż potem żałować
Paweu_mk3 napisał(a):Bez heperów będziesz miał jeszcze większy beton niż z helperami... powiedziałbym że wręcz beton zbrojony. Tzn.. gwint będzie jeszcze twardszy po wyjęciu sprężyn pomocniczych...

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości