gwin to ta technix.Moderator: Moderator
• Strona 1 z 1
gwint
Jak w temacie mam zamiar kupić gwint do mojego varianta i tu rodzi się pytanie w co warto byłoby przyinwestowac podczas wymiany seryjnego zawiasu, co by w puzniejszym czasie nie bawić sie w mechanike tego działu. Jestem zielony w tym temacie
gwin to ta technix.
gwin to ta technix.-

Taksi - Gaduła
kolega kupił do warianta gwint ten ta-technik i wcale nie narzeka. A temat o gwintach był wałkowany
http://www.golf3.pl/topics14/zawieszeni ... t37642.htm poczytaj

moj-golf/moj-ukochany-golf-3-prosto-od-emiczki-t41103.html -Ma była miłość 

-

Emiczka - VIP
- Rocznik: 2003
- Silnik: 1.6 passat B5fl
- Paliwo: PB
- Nadwozie: kombi
Emiczka napisał(a):kolega kupił do warianta gwint ten ta-technik i wcale nie narzeka. A temat o gwintach był wałkowany
dzięki. Ale tam za dużo nie ma odpowiedzi na pytanie które zadałem

-

Taksi - Gaduła
jedz sobie na stację kontroli pojazdów i sprawdz wszystkie elementy ukłądu zawieszenia, po wymianie na gwint jedz na geometrie kół i o na tyle 

Mój Concept
moj-golf/vw-mk3-cabrio-concept-by-jasko-t43936.html
<b>"Nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj, pal, ruszaj"</b>
moj-golf/vw-mk3-cabrio-concept-by-jasko-t43936.html<b>"Nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj, pal, ruszaj"</b>
-

jasiu0997 - Members
jasiu0997 napisał(a):jedz sobie na stację kontroli pojazdów i sprawdz wszystkie elementy ukłądu zawieszenia, po wymianie na gwint jedz na geometrie kół i o na tyle
tylko tyle???? Niedawno bylem na kontroli w stacji diagnostycznej i pan powiedział ze wszystko jest super amory 75% itp jak mu powiedziałem o gwincie bądź kit-cie powiedział po cholerę to ustrojstwo
to nie na nasze drogi itp 
-

Taksi - Gaduła
zobacz sobie moj temat i ostatnie zdj :d i pomysl sobie czy sa to na nasze drogi
zona w ciazy caly czas miala taka glebe i nikt nic nie narzekal ;d