gwin to ta technix.Moderator: Moderator
gwin to ta technix.

Emiczka napisał(a):kolega kupił do warianta gwint ten ta-technik i wcale nie narzeka. A temat o gwintach był wałkowany
http://www.golf3.pl/topics14/zawieszeni ... t37642.htm poczytaj


moj-golf/vw-mk3-cabrio-concept-by-jasko-t43936.htmljasiu0997 napisał(a):jedz sobie na stację kontroli pojazdów i sprawdz wszystkie elementy ukłądu zawieszenia, po wymianie na gwint jedz na geometrie kół i o na tyle
to nie na nasze drogi itp 
zona w ciazy caly czas miala taka glebe i nikt nic nie narzekal ;d
witboy napisał(a):zobacz sobie moj temat i ostatnie zdj :d i pomysl sobie czy sa to na nasze drogizona w ciazy caly czas miala taka glebe i nikt nic nie narzekal ;d
odnosnie samego gwintu sprawdzic wlasnie wachacze i mocowanie stabilizatora, oraz przy wymianie na gwint warto pokusic sie o nowe poduszki amortyzatorow... maly koszt a potrafia stukac jak szalone

Taksi napisał(a):rodzi się pytanie w co warto byłoby przyinwestowac podczas wymiany seryjnego zawiasu, co by w puzniejszym czasie nie bawić sie w mechanike tego działu. Jestem zielony w tym temacie gwin to ta technix.
Taksi napisał(a):jak mu powiedziałem o gwincie bądź kit-cie powiedział po cholerę to ustrojstwo to nie na nasze drogi itp
Taksi napisał(a):witboy napisał/a:
zobacz sobie moj temat i ostatnie zdj :d i pomysl sobie czy sa to na nasze drogi zona w ciazy caly czas miala taka glebe i nikt nic nie narzekal ;d
odnosnie samego gwintu sprawdzic wlasnie wachacze i mocowanie stabilizatora, oraz przy wymianie na gwint warto pokusic sie o nowe poduszki amortyzatorow... maly koszt a potrafia stukac jak szalone
nie do końca rozumie co chciałeś mi powiedzieć tymi fotami. Ze co golf jest ładniejszy jak jest nisko??? bo nic on na tych fotach nie ma wspólnego z polska droga


nigdy nie wiadomo jak latał poprzedni właściciel a TuningArty w Toruniu katuje kilka osób i jak narazie wszystko OK .Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości