Zakup golfa - wybór jednostki,

Kupujesz Golfa ? - Tu uzyskasz odpowiedzi na pytania, które Cię dręczą przed jego zakupem.

Moderator: Moderator

Postprzez kosmaty69 » 17 lip 2014, o 20:40

Czyli benzyniaki są godne polecenia :)
Moje padło :
Avatar użytkownika
kosmaty69
Badacz tematu
 
Posty: 295
Dołączył(a): 16 lip 2014, o 19:44
Lokalizacja: Oswięcim

 

Postprzez trojeczkaGT » 17 lip 2014, o 20:49

kosmaty tak ale od 1.8 w gore :D
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kosmaty69 » 17 lip 2014, o 20:56

xxx
Ostatnio edytowano 29 sie 2014, o 09:52 przez kosmaty69, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
kosmaty69
Badacz tematu
 
Posty: 295
Dołączył(a): 16 lip 2014, o 19:44
Lokalizacja: Oswięcim

Postprzez Gesiu_15 » 17 lip 2014, o 21:07

kosmaty69 od 2.0 8v w górę tylko i wyłącznie :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez MiroGti » 17 lip 2014, o 22:26

Gesiu_15 napisał(a):kosmaty69 od 2.0 8v w górę tylko i wyłącznie :-)

dokładnie tak ;-) kumpel ma 1,8 i w cale to nie pali mniej od 2,0 8v a różnica w kucykach jest :-D
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pawelus6 » 17 lip 2014, o 22:38

Wypowiem sie w temacie troche.
Widzę ze kolega juz do benzyny przekonany, nie bede zmieniał wyboru, ale gryzie mnie jak ktos pisze ze w zime problemy z dieslem.

Powiem tak, z każdym silnikiem czy to PB czy ON czy LPG będa problemy, jak ktoś nie zadba.

Mam sam AAZ, 1.9TD i powiem wam ze nie moge na nic narzekać, pompa jest ustawiona, wszystkie swiece zmienione przed zimą, i naprawde dobry akumulator i wiecie co? Jedyne co czuje przy odpalaniu diesla a benzyny to to, ze czasami stracę tą minutę na zapłonie przed odpaleniem na rozgrzanie swiec. Jak silnik ma swoje cisnienie, jest szczelny, swiece pracują, układ paliwowy sprawny to uwierzcie mi bez różnicy czy to diesel czy benzyna. Wiadomo, dodatki na ostre mrozy trzeba lać itp. Ale gadanie ze diesel gorszy w zime to dla mnie przesada - nie bronie też diesla całym sobą, ale wiadomo - jak dbasz tak masz. Ja mam 2 lata golfa. Wcześniej ojciec miał siene 1.6 16V 101km i powiem wam no niby fajnie pali wszystko dobrze bo benzyna, ale jakos nie czuje się źle tracąc tą minutę na porządne zagrzanie swiec i wkoncu odpalenie go :)


Trochę zbiłem z tematu, każdy wybiera co mu pasuje :)
Mój golf Variant
AAZ: KKK K14~1.5Bar, Skrzynia CTN(TDi), dół TDi.
Avatar użytkownika
pawelus6
Gaduła
 
Posty: 575
Dołączył(a): 17 cze 2012, o 18:49
Lokalizacja: Śląsk, Knurów
Rocznik: 0
Silnik: Dziala
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Opik » 17 lip 2014, o 23:13

1.8 90KM to najrozsądniejsze minimum żeby tym jeździć, 1.6 101KM już pozwoli się sprawnie przemieszczać a 2.0 115KM da trochę frajdy z jazdy :) Mocniejsze to już fruwają :D
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kosmaty69 » 18 lip 2014, o 16:13

Dobrze panowie, ale nie stać mnie na ekspolatacje 2.0, ponieważ został mi ostatni rok technikum a kase zarobię i całą przeznaczę na autko. A wiem, że same tarcze do 2.0 kosztują więcej niż do 1.8 :zdegustowany:

Chyba, że się mylę 8-)

PS.2 :D . A do 5 tysięcy kupię fabryczne gti bez przeróbek ? Czy do 5 to max gt ;> ?
Widziałem wiele gti za 4000zł, ale nie wiem czy faktycznie za tyle można rozsądne auto kupić czy już padaki :c
Avatar użytkownika
kosmaty69
Badacz tematu
 
Posty: 295
Dołączył(a): 16 lip 2014, o 19:44
Lokalizacja: Oswięcim

Postprzez Thorsten » 18 lip 2014, o 19:44

kosmaty69,

czego byś nie wybrał zachowaj margines hajsu na naprawy bo bolączką golfa są blachy. Kupujesz niby zdrowe auto a po pierwszej zimie wychodzi gnijący próg. Zresztą każdego golfa w swoim życiu czeka zabawa z progami. Mój już przez to przechodził ale na pewno wciągu max 2 lat ponownie trafi do blacharza.
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kosmaty69 » 18 lip 2014, o 20:33

W tej kwesti napewno pomogą rodzice :padam: ..
A utrzymanie gti 2.0 jest dużo droższe od 1.8 gt ?
Moje padło :
Avatar użytkownika
kosmaty69
Badacz tematu
 
Posty: 295
Dołączył(a): 16 lip 2014, o 19:44
Lokalizacja: Oswięcim

Postprzez klaudek669 » 18 lip 2014, o 22:23

kosmaty69 napisał(a):Tzn tak. Ok 8 lat temu, ojciec kupił golfa 3 1.9 td za 32 tysiące zł. Wtedy był to ewenement w okolicy :zawstydzony: ...


Co Ty za bajki pleciesz :lol: Nie mogłem się powstrzymać.

Mój starszy kupił w 2000 roku golfa 3 2.0 GTI 8v 2e za 18k zł (+opłaty) który był wtedy 6 letni i nie była to jedna z najniższych cen wtedy na rynku, wujas kupił też w tym czasie golfa 2 z 91 roku 1.6d który go wyszedł 10k zł już po opłatach.

Golf 2.0 wytrzymał do 2013 roku a na początku tego roku został zezłomowany... :wstyd:

8 lat temu to 4 chodziły od 20 tyś - wiem bo szukaliśmy też. :hyhy:

a w 2006 roku to golfów 3 było więcej niż teraz na naszych drogach, więc sory ale w życiu Ci nie uwierzę w takie kity.
Avatar użytkownika
klaudek669
Badacz tematu
 
Posty: 320
Dołączył(a): 14 lis 2013, o 00:12
Lokalizacja: Kłodawa

Postprzez Opik » 18 lip 2014, o 22:39

WIDZĘ ZNOWU KTOŚ MA JAKIŚ PROBLEM ; )



kosmaty69 napisał(a):W tej kwesti napewno pomogą rodzice :padam: ..
A utrzymanie gti 2.0 jest dużo droższe od 1.8 gt ?


nie jest droższe, spalanie prawie to samo, ceny części też, a przyjemność z jazdy dużo większa. No i plus ogromny bo masz normalne heble a nie od roweru i 5 śrubek :spoko:i
Ostatnio edytowano 19 lip 2014, o 00:11 przez Opik, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zakup kontrolowany - Kupujemy Golfa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość