Nieprzerejestrowany a sprzedany.

W tym dziale piszemy tematy zwiazane z wypadkami.

Moderator: Moderator

Postprzez rafal9119 » 8 cze 2012, o 21:51

kurde dziwny macie system. ja to zawsze swoje auto przerejestrowałem nie ma lipy!!! ;-)
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

 

Postprzez Paweu » 9 cze 2012, o 08:55

Witam! Mam kilka pytań:
Dwa lata temu kupiłem Golfa 3 od klienta on go nie przerejestrował gdy kupił od kogoś wcześniej, jeździłem nim dwa lata i ja też go nie przerejestrowałem i teraz sprzedałem go komuś innemu. Słyszałem, że jak kupiłem od kogoś nieprzerejestrowane auto i jak sprzedałem nieprzerejestrowane do może spotkać mnie jakaś kara.... Ile w tym prawdy ??
pomóżcie...


I potem jedno auto ma 7 umów kupna sprzedaży... :-| Lub jest kombinowanie z datami na umowach. żenada. Stać cię na kupno auta to i stać Cię na zarejestrowanie.

Zwykle takie auta potem już tylko na części idą bo jest za duży magiel w papierach.

Adrian1607 napisał(a):30 dni? człowieku skąd to niby wiesz...

na opłacenie skarbówki masz 2 tyg. na przerejestrowanie 30 dni.

Ale tak robią tylko przeciętni zjadacze chleba..Cwaniak pojeździ a w razie stłuczki ucieknie z miejsca. Lubie to. :super:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4274
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez rafal9119 » 9 cze 2012, o 09:11

Paweu_mk3 napisał(a):kupno auta to i stać Cię na zarejestrowanie.

widocznie nie ktorych nie stać. :lol:
A nawet jak by ktos ci w bok wjechał i bys chciał od ubezpieczyciela kase to co ?? Pojdziesz ze starym włascicielem hehe :wstyd: :wstyd: :wstyd:
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez Adrian1607 » 9 cze 2012, o 11:35

Ale tak robią tylko przeciętni zjadacze chleba..Cwaniak pojeździ a w razie stłuczki ucieknie z miejsca. Lubie to. :super:


widocznie nie ktorych nie stać. :lol:
A nawet jak by ktos ci w bok wjechał i bys chciał od ubezpieczyciela kase to co ?? Pojdziesz ze starym włascicielem hehe :wstyd: :wstyd: :wstyd:


A stary właściciel okaże się umową że sprzedał tego i tego dnia... a po za tym ubezpieczenie jest na osobę która kupiła, bynajmniej ja tak mam. A auto nie przerejestrowane numery stare ubezpieczenie na mnie. Proste? Więc w razie co ja mam przechlapane nikt inny.. Po za tym kto ucieka z miejsca wypadku? idioci..., albo pijani, brawa dla nich;]
Avatar użytkownika
Adrian1607
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 26 lut 2012, o 17:22
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez rafal9119 » 9 cze 2012, o 11:58

Adrian1607 napisał(a): A auto nie przerejestrowane numery stare ubezpieczenie na mnie. Proste?
miałem taka sytuacje ze koles chciał dowod z samochodu a auto było na ojca i to własnie moj ojciec musiał byc przy tym bo inaczej nie chciał
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez Adrian1607 » 9 cze 2012, o 13:12

i co do kontroli ojciec musial przyjechac? kurcze troche nie bardzo... jakis upierdliwy policjant..
Avatar użytkownika
Adrian1607
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 26 lut 2012, o 17:22
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez Paweu » 9 cze 2012, o 16:25

Adrian1607 napisał(a):A stary właściciel okaże się umową że sprzedał tego i tego dnia... a po za tym ubezpieczenie jest na osobę która kupiła, bynajmniej ja tak mam. A auto nie przerejestrowane numery stare ubezpieczenie na mnie. Proste? Więc w razie co ja mam przechlapane nikt inny.. Po za tym kto ucieka z miejsca wypadku? idioci..., albo pijani, brawa dla nich;]


A co w przypadku zabrania dowodu rejestracyjnego przez policje ? Od razu w urzędzie wydadzą nowy czy jak? :-|
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4274
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Wypadki / Odszkodowania / Ubezpieczenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości