denerwujacy dzwiek..

Problemy zapytania związane z wnetrzem

Moderator: Moderator

Postprzez Vixos » 22 mar 2008, o 00:20

A tak apropo zdjecia. To jest oryginalne Radio VW Beta? Ja mam inne.
Vixos
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 21 lut 2008, o 21:22
Lokalizacja: Częstochowa

 

Postprzez piotr0488 » 22 mar 2008, o 00:22

Vixos, z tego co wiem to sa 3-4 rodzaje VW BETA
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez groochu » 22 mar 2008, o 14:34

sprawdzilem ten nawiew i jest wszedzie jest taki sam to raczej nie to :-/
Avatar użytkownika
groochu
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 15:31
Lokalizacja: Dębica

Postprzez piotr0488 » 22 mar 2008, o 14:39

sprawdz czy nie masz licznika luznego, sprawzd jeszczce w schowku czy lanpka nie jest luzna i czy wogule sa do nie podlaczone przewody moze to one lataja
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez zolten » 27 mar 2008, o 16:29

piotr0488 napisał(a):sprawdz czy nie masz licznika luznego, sprawzd jeszczce w schowku czy lampka nie jest luźna i czy wogóle sa do nie podlaczone przewody moze to one lataja


Przyczyna może być zupełnie inna i nie dotyczyć wcale wnętrza samochodu.

Ja mam auto po swapie niezbyt udanym - silnik jest SDI, ale też nie typowy i nie seria (lecz to nie istotne).

To jest tylko sugestia i nie znaczy, że to ta przypadłość.
Opisze objawy.
Dotyczy diesli SDI - w TDI Mk3 chyba nie ma tego rozwiązania - bo jest turbina i przepływomierz, jak w TD i D nie wiem, ty z tego co widzę masz TD, przy zasilaniu z turbiną raczej odpada.).
U mnie pojawia się takie burczenie - szczególnie przy delikatnym przyśpieszaniu - w zakresie około 1800 - 2200 obrotów.
Wstępna diagnoza dotyczy takiej kalpy sterowanej pneumatycznie, przy kolektorze ssącym - na końcu tej plastikowej rury prowadzącej z filtra powietrza do kolektora ssącego właśnie.
Sprawdź - czy w twoim aucie to jest, jeżeli jest (przy wyłączonym silniku) popchnij do oporu i zablokuj następnie przejedź się i zobacz czy minie (minus rozwiązania auto się muli i kopci).
Jeżeli tak zrobisz to się przekonasz czy trafiłem z diagnozą, jednak proponuje powrót do burczenia.
Sam szukam rozwiązania - więc jeżeli ktoś ma jakieś koncepcje, chętnie "poczytam".

U mnie problem już rozwiązany.
Grała obudowa filtra powietrza, sparciały gumowe podkładki na których filtr się opiera, po naprawieniu usterki, nawet gdy przez filtr powietrza jest duży pobór (np. przyśpieszanie pod obciążeniem), obudowa nie przenosi wibracji do wnętrza pojazdu, burczenie minęło.
zolten
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 27 mar 2008, o 16:21
Lokalizacja: mazowsze

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Wnętrze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości