Sportowy tłumik

Wszytko co zwiazane z układem wydechowym

Moderator: Moderator

Postprzez krzysiogol » 15 lis 2012, o 19:20

Ale jak już tu poprzednicy się wypowiadali wycięcie środkowego i kata spowoduje, że nie da się jeździć. Więc moje pytanie co robi rzesza golfomaniaków by uzyskac taki fajny basik nie głośny, a jednak
krzysiogol
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 20 wrz 2012, o 20:51
Lokalizacja: Warszawa

 

Postprzez PrzemkoXVI » 15 lis 2012, o 19:28

Od siebie dodam tylko, że mazowiecka policja czeka właśnie na samochody z "za głośnym wydechem". Sam to kiedyś przerabiałem, bo mieć takiego ukrytego kocura w tłumiku jest fajne, ale na dłuższą metę mija się z celem. Chciałem zamontować coś a'la Mugen, jednak poszedłem po rozum do głowy, uzbierałem kilka dolarów więcej i kupiłem dedykowanego Ulterka. Efekt - cud, miód i malina.
Avatar użytkownika
PrzemkoXVI
Members
 
Posty: 1875
Dołączył(a): 29 lip 2011, o 19:52
Lokalizacja: Willenberg

Wydech - sportowy na zwykły, dziwne gwizdanie

Postprzez winiarsko » 16 lis 2012, o 19:24

Czesc, w swoim golfie mam załozony jakis sportowy wydech, ktory po wyzej 110 km/h bardzo głosno buczy w samochodzie zas powyzej 3 tys obrotów zaczyna gwizdac;| poprzedni własciciel cos tam załozył takiego... i mam pytanie czy jedynym wyjsciem by sie pozbyc buczenia i gwizdania jest wymiana na oryginalny wydech czy da sie go jakos wyciszyc? i czy zmiana ze sportowego na zwykły wydech odejmie mocy czy to nie ma wpływu? dzieki za pomoc;)
winiarsko
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 22:58
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez Opik » 16 lis 2012, o 23:14

Pierwsze i najważniejsze pytanie, który wydech? I jak wygląda cały układ wydechowy? (kat, strumienica jakas, srodkowy, brak srodkowego itd).
Jezeli masz normalny środkowy wydech taki jak powinien być a sportowy końcowy to nie powinno nic buczeć, chyba że to naprawdę jakaś padlina jest. Jeżeli nie masz środkowego tylko od razu sportowy końcowy to niestety głośno będzie nawet na fabrycznym.
Ale nie ma co gdybać, daj dokładne info co tam siedzi. I z którego miejsca gwiżdże? Na postoju też?
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez winiarsko » 17 lis 2012, o 04:56

heh nie znam sie dokładnie ale jest tak kolektor, pozniej kat, albo strumiennica ale raczej strumiennica bo podłuzne i orągłe, no a pozniej koncowy raczej sportowy... gwiźdze bardziej z przodu niż z tyłu. sory, ze tak prostacko to pisze ale nie jestem obeznany w tym ;) na postoju nie gwiźdze, tylko jak sie jezdzi. strasznie wkur.. ten gwizd, nie wiem, komu sie takie coś moze podobac... no ale szkoda wymieniac cały wydech na nowy jak ten jest szczelny... najbardziej to wkurza mnie ten gwizd... tak jak mowie, raczej tak z okolic silnika i ciagłym gwizdem powyzej 3 tyś obrotow.. jak bede mial czas to nagram i zrobie zdjecie wydechu i wstawie, ale najwczesniej okolice wtorku...
winiarsko
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 22:58
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez Opik » 17 lis 2012, o 12:51

Może masz nieszczelność pomiędzy katem a portkami? Tylko to powinieneś słyszeć też na postoju jak przegazujesz. Nie masz żadnego stożka tam przpadkiem?
Wnioskuje że masz tylko końcowy, więc wsadź po prostu dedykowany środkowy, końcowy sportowy zostaw i będziesz miał ogromną różnicę w komforcie
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez winiarsko » 17 lis 2012, o 13:35

Nie nie tlumik na pewno szczelny. Po protsu jest zrobiony na sportoqy w ktorym strasznie.nie.pasuje mi.ten gwizd... Fajne jest to.ze przy redukcji slychasz delikatne.strzelanie;) tylko przy dluzszej jezdzie.na.autostradzie boli glowa od buczenia. Czyli srdskowy do.wymiany ... Kolo wtorku wstawie.zdjecie tlumika i .agranie.gwizdu. Soryza bledy ale pisze z telefonu
winiarsko
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 22:58
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez krzysiogol » 27 lut 2013, o 23:38

Opik napisał(a):Jezeli masz normalny środkowy wydech taki jak powinien być a sportowy końcowy to nie powinno nic buczeć, chyba że to naprawdę jakaś padlina jest. Jeżeli nie masz środkowego tylko od razu sportowy końcowy to niestety głośno będzie nawet na fabrycznym.


No właśnie mam to u siebie. Kupiłem wydech końcowy mugena, ale własciwie nic nie buczy. Miałem sytuacje, że nie miałem ostatniego tłumika i nic nie było słychać tak jakby środkowy wszystko wygłuszał. Co wstawić zamiast tego środkowego tak by był fajny pomruk?
krzysiogol
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 20 wrz 2012, o 20:51
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez witboy » 28 lut 2013, o 20:46

chcesz by cie slyszano z odleglosci 3 wiosek ew gmin wywal srodkowy, chcesz by byl delikatny pomruk ? wstaw sportowy koncowy wywal kata powinno byc ok, jak za malo wywal srodkowy i wstaw jakis zwykly przelotowy srodkowy i juz bedzie glosniej
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez krzysiogol » 28 lut 2013, o 23:53

Kata mam niestety w dowodzie wbitego. Wspawać w niego rurkę też średnio bo sonda jest wkręcona w kata. Ja chce by był taki jak większość ma czyli fajny pomruk, ale bez szału nic więcej:)
krzysiogol
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 20 wrz 2012, o 20:51
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Opik » 28 lut 2013, o 23:55

mocowanie sondy możesz wspawać bez problemu w rurkę/strumienicę
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Układ wydechowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość