Wibracje.

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Wibracje.

Postprzez Bolek III » 26 gru 2008, o 16:51

Witam przy ok 120kmh mam jakieś dziwne wibracje na kierownicy a jak próbuje lekko hamować to te wibracje są jeszcze mocniejsze co może być nie tak ? Tarcze są ok , klocki juz słabe ale czy to przez klocki ?Przy niższych prędkościach tego nie ma. NIe pytajcie wogóle co sie dzieje jak ze 160kmh musze hamować xD
I Love My Golf ;PP
Bolek III
Czytacz
 
Posty: 106
Dołączył(a): 15 paź 2008, o 19:07
Lokalizacja: Myślibórz

Wibracje.

 

Postprzez seb » 26 gru 2008, o 16:59

wywazales kolka??
seb
 

Postprzez marcinkoz2910 » 26 gru 2008, o 17:00

Bolek III, miałem to samo i powodem tego była zła zbieżność kół zajechałem ustawili i już tego nie ma, wiec na 100% jest to wina zbieżności, ewentualnie źle wyważone koła
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez SotoM » 27 gru 2008, o 01:33

Bolek III, przełoż koła tylne na przód i zobacz jaka reakcja..
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez mani51 » 27 gru 2008, o 07:14

Bolek III napisał(a):Tarcze są ok


jesteś tego pewien? W większości przypadków powodem wibracji przy hamowaniu są pokrzywione tarcze
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez marcinkoz2910 » 27 gru 2008, o 09:01

mani51 napisał(a):W większości przypadków powodem wibracji przy hamowaniu są pokrzywione tarcze
kolega pisze że jak jedzie powyżej 100km/h to i bez hamowania mu drży kierownica więc tak samo jak u mnie było a podczas hamowania u mnie te drgania nasilały... u kolegi tak samo
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez seb » 27 gru 2008, o 10:25

kazdy z nas ma racje, ale ja mialem tak ze po wywazeniu zgubilm jede ciezarek i drgalo mi powyzej 100 wiec moze zaczac od najlatwiejszych rozwiazan, a Bolek III, gdzies zaginal.
seb
 

Postprzez Bolek III » 27 gru 2008, o 23:48

Juz to zrobiłem. Zmieniłem tylne koła na przód i wsadziłem nowe klocki bo juz blachy prawie były i jest super nawet przy 170kmh jest gituś. Ale no co padła pompa wody ;/ zatarła sie ;/ . Nie dosc że sprzegło 320 to pompa 100zł xD plus robocizna 200zł :/ Tzn golfik nie jeździ przez miesiąc. Ale teraz ujeżdzam Bore rodziców więc dam rade:D
I Love My Golf ;PP
Bolek III
Czytacz
 
Posty: 106
Dołączył(a): 15 paź 2008, o 19:07
Lokalizacja: Myślibórz

Postprzez marcinkoz2910 » 28 gru 2008, o 00:32

Bolek III napisał(a):Ale no co padła pompa wody ;/ zatarła sie ;/ .
pewnie podczas wymiany paska rozrządu ktoś nie zadbał o wymianę pompy wody, ale na forum są tacy co twierdzą że nie trzeba tego wymieniać razem z paskiem ;] powinni ten temat zobaczyć. . . .
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez seb » 28 gru 2008, o 01:43

marcinkoz2910, masz racje, to i tak jedna robota, mialem zrobic na starym pasku 35 tys, jeszcze i mechanik zapowiedzial mi wymiane pomy przy nastepnej wmianie paska, nie zrobilem 35 kilometrow i padla mi pompa wody bo wczesniej ktos zaoszczedzil, za caly rozrzad z pompa wody wydalem 350 zl ( pompa kosztowala 90 zl ), tu nie mozna oszczedzac.
seb
 

Następna strona




Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości