Nervusek napisał(a):Ok, wszystko zrobilem! Wymienilem tarcze, klocki, uszczelki na tloczku itd. Pociezkich doznaniach podaczas proby odkrecenia lewego zapieczonego na amen tloczka, przyszedl czas na odpowietrzenie hamulcow, tylko jak?

Pomoze ktos?
Jaki jest plyn w golf iii? ile go wchodzi? bo musze kupic.
Odpowietrzanie jest proste, wydaje sie cięzkie
Najlepiej załatw sobie gumowy, przeźroczysty wezyk który bedziesz nakładał na odpowietrznik (zakładam ze wiesz jak wyglada

) Zakładasz go a drugi koniec daj do jakies butelki zeby nie zachlapać podłogi czy czegos tam.
Potrzebna też druga osoba, płyn zalany na max w zbiorniczku i osoba jedna siedzi w aucie i pompuje pedał hamulca PEŁNE RUCHY, z czasem pedal lekko stwardnieje, osoba w samochodzie ma na niego wywierać nacisk, a ty popuszczasz odpowietrznik az pedał zejdzie do podłogi, zakrecasz odpowietrznik, i potem znowu pompowanie i znowu to samo. Robisz do czasu aż nie będziesz widział pęcherzyków powietrza w przewodzie załozonym na odpowietrznik.
W tyle odpowietrzniki są na klucz 7mm (przy bębnach, możliwe ze zaciski mają to samo), a przód na 11mm jak się nie mylę.
Odpowietrzanie zaczynasz od koła najdalej od serwa, czyli jest to prawy tył, potem lewy tył, prawy przód, lewy przód. Cały czas pilnuj stanu płynu w zbiorniczku. Co do ilosci płynu to nie znam, musisz poszukać info.