Liche hamulce. Od czego zacząć

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Postprzez killah » 5 lut 2013, o 09:07

pietrasiak2 napisał(a):Raczej nie , prawdopodobnie staneły samonapinacze jak masz bębny , lub regulator ręcznego przy tarczach stąd niski hamulec. Podreguluj ręczny i spróbuj odpowietrzyć nawet sam tył.Po takim zabiegu wyeliminujesz też wadę pompy (tzw przepuszczanie) Serwo ma za zadanie wspomagać wciskanie pedału hamulca i jeśli chodzi lekko to raczej jest ono ok :-)


tzn ręczny mam w miarę słaby i do czasu wymiany zacisków na te od 4rki to raczej się nie zmieni. Jakoś nie potrafię znaleźć połączenia między ręcznym a siłą hamulców i głębokością na jaki wciska się pedał. może napisać więcej?
killah
 

 

Postprzez pietrasiak2 » 5 lut 2013, o 09:44

killah napisał(a):Jakoś nie potrafię znaleźć połączenia między ręcznym a siłą hamulców i głębokością na jaki wciska się pedał. może napisać więcej?

Regulator zużycia okładziny w tylnym zacisku jeżeli staje lub nie jest korygowany ręcznie powoduje że tłoczek w cylinderku cofa się do pozycji wcześniej ustawionej. Teraz po starciu się klocków tłok musi wykonać większy skok niż z prawidłową samo regulacją stąd pompa musi tłoczyć więcej płynu, dlatego pedał musisz wcisnąć prawie w podłogę stąd to powiązanie. Podobnie mają przednie zaciski lecz ich skok jest inaczej skonfigurowany po prostu ilością płynu zadanego przez pompę . :-) :-) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez killah » 5 lut 2013, o 09:49

pietrasiak2 napisał(a):
killah napisał(a):Jakoś nie potrafię znaleźć połączenia między ręcznym a siłą hamulców i głębokością na jaki wciska się pedał. może napisać więcej?

Regulator zużycia okładziny w tylnym zacisku jeżeli staje lub nie jest korygowany ręcznie powoduje że tłoczek w cylinderku cofa się do pozycji wcześniej ustawionej. Teraz po starciu się klocków tłok musi wykonać większy skok niż z prawidłową samo regulacją stąd pompa musi tłoczyć więcej płynu, dlatego pedał musisz wcisnąć prawie w podłogę stąd to powiązanie. Podobnie mają przednie zaciski lecz ich skok jest inaczej skonfigurowany po prostu ilością płynu zadanego przez pompę . :-) :-) :-)


Ok, widzisz tego nie wiedziałem. Muszę podciągnąć ręczny bo mam lichy ale docelowo zmieniam zaciski na te od 4rki.

dzięki, dałbym pkt ale nie mogę.
killah
 

Postprzez brzesiu » 6 lut 2013, o 12:48

Jak ja kupiłem golfa, zdejmuje bembny bo cos mi sie wydaje ze tam okładzin w ogule nie ma a tam patrze regulator dokładnie na odwrót założony ze taki cypek siedział sobie w dziurce i ni huhu nie było opcji żeby sie sam regulował góra dół ;P

No ale dzieki temu dostałem w gratisie nówki funkel okładziny na tyle ;D
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości