Golf III 1.4 Temperatura

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez fuqet1 » 16 lut 2014, o 23:10

heh mam taki sam jak dales link , tez wyskalowany od zera
On nawet podejdzie do ciebie tylko nie wiem jak bedzie z obrotomierzem skoro u ciebie nie ma
Ale sam licznik powinien działać poprawnie
Avatar użytkownika
fuqet1
Badacz tematu
 
Posty: 203
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 21:41
Lokalizacja: Przasnysz
Rocznik: 94
Silnik: 1400 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez Mateusz2615 » 16 lut 2014, o 23:16

ok spoko może sprawdzę
Mateusz2615
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 18 sty 2014, o 23:42
Lokalizacja: OGL

Postprzez fuqet1 » 16 lut 2014, o 23:17

sebastyanov napisał(a):jesli planujesz zmienic licznik to musisz miec zakres obrotow do 7 tys. i skale predkosci taka sama jak u siebie tzn jak masz od 20 do 200 to musi byc tez tak samo


No tu się z kolegą nie zgodzę częściowo, dlaczego?
Dlatego że skala nie musi byc od 20 , moze zaczynac sie od 0 i bedzie pokazywał ok
Na potwierdzenie podam wyciag z niemieckiej strony odnośnie stosowanych liczników,
U siebie tez miałem od 20 a teraz mam od 0 i dziala gitez

" Neben einem passenden Kombiinstruement werden keine weiteren Teile benötigt.
Im Golf 3 unterscheiden man Augenscheinlich anhand der Skalenwerte, also den Tacho's bis Modelljahr 94 die bei 20 km/h beginnen und denen ab Modelljahr 95 die bei 0 km/h beginnen. Durch viele Foren und andere Internetseiten geistert nun die Aussage das die beiden Typen untereinander nicht kompatibel aber die einzelnen untereinander jederzeit auswechselbar sind. Das stimmt nun so überhaupt nicht, d.h. die einzige reale und richtige Aussage ist die, das man nur auf die Zylinderzahl und die Wegstreckenkennzahl achten muss, alle restlichen Funktionen sind indentisch.
Die Zylinderzahl ist am Ende für den Drehzahlmesser und die Wegstreckenkennzahl für die angezeigte Geschwindigkeit ausschlaggebend, letztere ist völlig unabhängig vom Skalenwert, d.h. es ist egal ob er bei 0 km/h oder bei 20 km/h anfängt, bzw. bei 200 km/h, 220 km/h oder 260 km/h aufhört."

Nie wiem jak bedzie odnośnie obrotów
Avatar użytkownika
fuqet1
Badacz tematu
 
Posty: 203
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 21:41
Lokalizacja: Przasnysz
Rocznik: 94
Silnik: 1400 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Mateusz2615 » 16 lut 2014, o 23:21

to chyba przetestuję ten licznik jak coś to dam znać
Mateusz2615
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 18 sty 2014, o 23:42
Lokalizacja: OGL

Postprzez sebastyanov » 16 lut 2014, o 23:24

obrotomierz będzie napewno działał impuls jest doprowadzony do kostki. pozatym w takim liczniku z analogiem też masz obrotomierz ale cyfrowy musisz tylko zrobić kombinacje nacisniec guzikiem od zerowania km musisz nacisnąć przycisk wyłączyć stacyjke i włączyć pojawi Ci się cyferka 1 i musisz kolejno przyciskac aż do cyfry 7 i puścić. bo pod ta cyfra jest obrotomierz .
sebastyanov
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 22 sty 2014, o 16:20
Lokalizacja: EKU

Postprzez Mateusz2615 » 16 lut 2014, o 23:28

tak masz racje ja właśnie tak robiłem ale pora już zmienic co nieco

[ Dodano: 2014-02-17, 19:18 ]
Więc dzisiaj sprawdzałem jak to jest i w trasie do Raciborza gdzie mam około 40 km w jedną stronę i wyszło że po przejechaniu tego wąż od chłodnicy był gorący (znaczy góra była gorąca że się dotknąć nie dało a dół był też prawie taki sam) ale prawie.Licznik już kupiłem czekam aż dojdzie już dawno chciałem go wymienić a teraz mam okazję. Ale miałem dziwną okazję bo jak stałem na postoju i auto miałem wyłączone tylko stacyjkę miałem przekręconą to prawie miałem na wskaźniku temperatury tak jak powinno być i wiatrak mi się włączył
Mateusz2615
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 18 sty 2014, o 23:42
Lokalizacja: OGL

Postprzez fuqet1 » 17 lut 2014, o 23:05

No to termostat jest ok .
Zmień ten licznik bo on pokazuje odczyt z dużym opuźnieniem ( no i stwierdzam po twoim końcowym opisie że się przycina )
Jeżeli po zmianie będzie to samo no to zostaje ci tylko czujnik, więcej magii to ja tu nie widzę.
Avatar użytkownika
fuqet1
Badacz tematu
 
Posty: 203
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 21:41
Lokalizacja: Przasnysz
Rocznik: 94
Silnik: 1400 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Mateusz2615 » 17 lut 2014, o 23:55

Najlepsze że ja czujnik sprawdzałem miernikiem niedawno i wychodzi że jest dobry więc zaczekam na licznik.

[ Dodano: 2014-02-18, 13:20 ]
sprawdzałem też swój termostat i temperatura otwarcia wynosi 84 C
Mateusz2615
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 18 sty 2014, o 23:42
Lokalizacja: OGL

Postprzez fuqet1 » 18 lut 2014, o 17:43

Mateusz2615 napisał(a):Najlepsze że ja czujnik sprawdzałem miernikiem niedawno i wychodzi że jest dobry więc zaczekam na licznik.


Czujnik jest ciężko sprawdzić miernikiem, bo rezystancja zmienia się wraz ze wzrostem temperatury cieczy.
To że na "sucho" zmierzyłeś czujnik wcale nie wyklucza jego uszkodzenia ( może wskazywać temperaturę do np 70stopni a wyżej nie - i już masz walnięty czujnik).
Ja tak miałem że dochodził do 70 i dalej ani drgnął. :roll:
Avatar użytkownika
fuqet1
Badacz tematu
 
Posty: 203
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 21:41
Lokalizacja: Przasnysz
Rocznik: 94
Silnik: 1400 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości