Ciśnienie w układzie chlodzenia

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Ciśnienie w układzie chlodzenia

Postprzez teusz66 » 3 sie 2013, o 15:37

Witam
Posiadam Golfa mk3 1.8 90 km ABS Benzyna + Gaz
Mam problem odnośnie układu chłodzenia
Robi się w nim duże ciśnienie ze aż przewody są twarde i nie wiem czemu jest tak
Walcze z tym dość długo i nic
Proszę o pomoc
teusz66
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 3 sie 2013, o 15:32
Lokalizacja: Ciechanów

Ciśnienie w układzie chlodzenia

 

Postprzez palio » 3 sie 2013, o 15:44

Zapewne do wymiany uszczelka pod głowicą.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3881
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez łukasz1983 » 3 sie 2013, o 15:52

Opcja szukaj się kłania.
Na początek wymień korek zbiorniczka,jak to nie pomoże to prawdopodobnie upg
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez teusz66 » 3 sie 2013, o 17:33

Uszczelka była zmieniana ok 2 miesiące temu i planowana głowica bo mało kompresji było i nie wiem co dalej robić. Zbiorniczek tez zmieniony pompa wody też termostat też i nadal to samo i jeszcze w dodatku tego ma słabego kopa do 150 z ledwościo i dalej nie idze
A co oznacza te upg?
teusz66
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 3 sie 2013, o 15:32
Lokalizacja: Ciechanów

Postprzez łukasz1983 » 3 sie 2013, o 18:10

teusz66 napisał(a):A co oznacza te upg?

UPG uszczelka pod głowicą.
A zmieniałeś korek zbiorniczka?
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Wujo1983 » 3 sie 2013, o 18:11

wywal z obwodu parownik gazu i zobacz co się dzieje bez niego.
VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 1999r.
BMW E46 KOMBI 2.0d 2004r.
POLSKI FIAT 125p 1972r.
POLSKI FIAT 126p 1974r.
WAZ LADA 2107 1989r.
Avatar użytkownika
Wujo1983
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 22 lip 2013, o 18:14
Lokalizacja: SGL

Postprzez teusz66 » 3 sie 2013, o 18:21

Korek zmieniony wraz ze zbiorniczkiem.
Tylko ze jak go odpale jak jest zimny to jest dobrze dojdzie do ok 70C i zaczyna sie wylewać woda ze zbiorniczka i nw czemu tak sie dzieje. Dodam ze nie ma takiego kopa jak na 90 km bo brat ma 1.4 60 i mnie spokojnie objedzie
teusz66
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 3 sie 2013, o 15:32
Lokalizacja: Ciechanów

Postprzez łukasz1983 » 3 sie 2013, o 18:25

teusz66, Zmierz kompresje,to wiele powie.
To co opisujesz to mi wygląda na upg :zalamany:
Ostatnio edytowano 3 sie 2013, o 18:49 przez łukasz1983, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez teusz66 » 3 sie 2013, o 18:38

Kompresje mierzyłem ok 3 tyg temu i było po 10 bar.
Przed zmianą uszczelki kompresja była na 2 cylindrach 4 bary a na 2 po 8 bar
Więc nw dlaczego tak jest słabo przyspiesza i te ciśnienie w układzie nw od czego to jest ale uszczelka była zmieniana i planowanie tez
teusz66
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 3 sie 2013, o 15:32
Lokalizacja: Ciechanów

Postprzez łukasz1983 » 3 sie 2013, o 18:53

teusz66, kompresja dla twojego silnika jest od 10 do 13,także jest w dolnej granicy.
A jak ci zapala po zmianie upg?
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona




Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości