Ciśnienie w układzie chlodzenia

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez teusz66 » 3 sie 2013, o 21:09

Korek podmieniłem z innego golfa który tak nie ma i to samo jest.
Mój golf ma słabego kopa i ciśnienie w układzie wiec cos innego jest
teusz66
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 3 sie 2013, o 15:32
Lokalizacja: Ciechanów

 

Postprzez łukasz1983 » 3 sie 2013, o 21:20

A na benzynie jak idzie?Bo może po zmianie upg źle jest ustawiony rozrząd.
Ewentualnie zrób tak jak pisze Wujo1983, bo może tak być,że parownik ma przedmuchy do układu chłodzenia i stąd to duże ciśnienie.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez teusz66 » 3 sie 2013, o 21:42

Na benzynie jest to samo nie ma różnicy czy gaz czy benzyna tak samo jedzie czyli żle
teusz66
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 3 sie 2013, o 15:32
Lokalizacja: Ciechanów

Postprzez pablomed » 4 sie 2013, o 13:18

pasek pompy wody dobrze czyli pod kołem pasowym założony? Reszta to regulacja, zmiana miksera bo pewnie jest za mały i bedzie śmigać.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez teusz66 » 4 sie 2013, o 16:26

Pasek dobrze załozony. Mam jeszcze pytanie czy sie opłaca wymieniać pierścienie i panewki bo chce jeszcze nim pojeździć
teusz66
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 3 sie 2013, o 15:32
Lokalizacja: Ciechanów

Postprzez Wujo1983 » 5 sie 2013, o 08:55

Jak masz 10 atm na garze więc nie ruszaj silnika.Obadaj aparat zapłonowy.
VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 1999r.
BMW E46 KOMBI 2.0d 2004r.
POLSKI FIAT 125p 1972r.
POLSKI FIAT 126p 1974r.
WAZ LADA 2107 1989r.
Avatar użytkownika
Wujo1983
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 22 lip 2013, o 18:14
Lokalizacja: SGL

Postprzez teusz66 » 5 sie 2013, o 16:51

Aparat zapłonowy nowy zalozony i ustawiony. Tylko że vag pokazuje mi współczynnik sondy 128 i po dodaniu gazu się zwiększa czy tak jest dobrze?
teusz66
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 3 sie 2013, o 15:32
Lokalizacja: Ciechanów

Postprzez Wujo1983 » 5 sie 2013, o 17:47

jestes pewny że rozrząd masz dobrze założony ? jesli nie to sprawdz to .

A z tym cisnieniem wypnij z obiegu parownik gazu.Jesli dalej bedzie robił cisnienie to UPG, jesli nie to masz problem rozwiazany z cisnieniem w układzie.
VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 1999r.
BMW E46 KOMBI 2.0d 2004r.
POLSKI FIAT 125p 1972r.
POLSKI FIAT 126p 1974r.
WAZ LADA 2107 1989r.
Avatar użytkownika
Wujo1983
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 22 lip 2013, o 18:14
Lokalizacja: SGL

Postprzez teusz66 » 5 sie 2013, o 20:35

Dziś zmierzyłem ciśnienie i tak licząć od rozrządu
1 9.5
2 10,5 i świeca trochę czarna
3 10
4 9,5
Co do tego cisnienia w ukladzie to jutro napiszę
I powiedzcie czy nie jest za małe te ciśnienie i czy opłaca się to robić bo bedę jeszcze nim jeździł
teusz66
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 3 sie 2013, o 15:32
Lokalizacja: Ciechanów

Postprzez palio » 5 sie 2013, o 20:41

Ciśnienie na biegu jałowym w temperaturze 80 stopni wynosi od 0,16 do 0,20 Mpa a przy obrotach 2500 na minute od 0,50 do 0,60 Mpa
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Kordi » 6 sie 2013, o 00:15

palio45 napisał(a):Ciśnienie na biegu jałowym w temperaturze 80 stopni wynosi od 0,16 do 0,20 Mpa a przy obrotach 2500 na minute od 0,50 do 0,60 Mpa


A to nie przypadkiem ciśnienie oleju?
Avatar użytkownika
Kordi
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 2 lip 2012, o 16:06
Lokalizacja: Kielce / Kraków

Postprzez teusz66 » 6 sie 2013, o 09:57

dziś poszedłem robic i tak pasek od pompy był żle założony czyli był założony na kółko a powinien byc pod kółkiem wiec tak zrobilem i tak pojechałem się przejechać i zgasiłem silnik i chciałem odkrećić korek od zbiorniczka lecz gdy zacząłem odkrecać zaczeła uciekac z niego woda wiec zakreciłem poczekałem ok 5-10 min i juz mogłem normalnie odkrecić.
Wydaje mi sie że od wody tez tak może się dziać czyli ze woda zaczyna parować i dlatego
teusz66
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 3 sie 2013, o 15:32
Lokalizacja: Ciechanów

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron