Ciśnienie w układzie chlodzenia

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez teusz66 » 3 sie 2013, o 20:17

Ze 2-4 razy musi krecic> Mi się wydaje ze może być pęknięta głowica i dlatego takie cisnienie idzie
teusz66
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 3 sie 2013, o 15:32
Lokalizacja: Ciechanów

 

Postprzez Pawełgolfgreen » 3 sie 2013, o 21:05

Miałem to samo po wymianie UPG. okazało sie ze uszczelka pod korkiem uszkodzona, kupiłem korek w inter za 38 zł :-) Sprawdz korek
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez teusz66 » 3 sie 2013, o 21:09

Korek podmieniłem z innego golfa który tak nie ma i to samo jest.
Mój golf ma słabego kopa i ciśnienie w układzie wiec cos innego jest
teusz66
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 3 sie 2013, o 15:32
Lokalizacja: Ciechanów

Postprzez łukasz1983 » 3 sie 2013, o 21:20

A na benzynie jak idzie?Bo może po zmianie upg źle jest ustawiony rozrząd.
Ewentualnie zrób tak jak pisze Wujo1983, bo może tak być,że parownik ma przedmuchy do układu chłodzenia i stąd to duże ciśnienie.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez teusz66 » 3 sie 2013, o 21:42

Na benzynie jest to samo nie ma różnicy czy gaz czy benzyna tak samo jedzie czyli żle
teusz66
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 3 sie 2013, o 15:32
Lokalizacja: Ciechanów

Postprzez pablomed » 4 sie 2013, o 13:18

pasek pompy wody dobrze czyli pod kołem pasowym założony? Reszta to regulacja, zmiana miksera bo pewnie jest za mały i bedzie śmigać.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez teusz66 » 4 sie 2013, o 16:26

Pasek dobrze załozony. Mam jeszcze pytanie czy sie opłaca wymieniać pierścienie i panewki bo chce jeszcze nim pojeździć
teusz66
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 3 sie 2013, o 15:32
Lokalizacja: Ciechanów

Postprzez Wujo1983 » 5 sie 2013, o 08:55

Jak masz 10 atm na garze więc nie ruszaj silnika.Obadaj aparat zapłonowy.
VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 1999r.
BMW E46 KOMBI 2.0d 2004r.
POLSKI FIAT 125p 1972r.
POLSKI FIAT 126p 1974r.
WAZ LADA 2107 1989r.
Avatar użytkownika
Wujo1983
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 22 lip 2013, o 18:14
Lokalizacja: SGL

Postprzez teusz66 » 5 sie 2013, o 16:51

Aparat zapłonowy nowy zalozony i ustawiony. Tylko że vag pokazuje mi współczynnik sondy 128 i po dodaniu gazu się zwiększa czy tak jest dobrze?
teusz66
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 3 sie 2013, o 15:32
Lokalizacja: Ciechanów

Postprzez Wujo1983 » 5 sie 2013, o 17:47

jestes pewny że rozrząd masz dobrze założony ? jesli nie to sprawdz to .

A z tym cisnieniem wypnij z obiegu parownik gazu.Jesli dalej bedzie robił cisnienie to UPG, jesli nie to masz problem rozwiazany z cisnieniem w układzie.
VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 1999r.
BMW E46 KOMBI 2.0d 2004r.
POLSKI FIAT 125p 1972r.
POLSKI FIAT 126p 1974r.
WAZ LADA 2107 1989r.
Avatar użytkownika
Wujo1983
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 22 lip 2013, o 18:14
Lokalizacja: SGL

Poprzednia stronaNastępna strona

przewierty sterowane



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości