zwężka na turbinie

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez Imper » 15 gru 2008, o 00:27

ja nie powiedzialem ze z diesla nie mozna wycisnac duzej mocy i dobrych osiagow... tylko ze nie spotkalem jeszcze takiego diesla ktory by dorownal turbo benzynie jesli chodzi o wycisniecie maksa z silnika o jakies tam pojemnosci 8-) skoro to bez roznicy to wyjasnij mi jedna rzecz :cwaniak: dlaczego poshe(wiem ze szykuje sie z wprowadzeniem silnika TDI ale to raczej chodzi o auta mniej sporowe takie jak cayene), ferrari, lamborghini i wiele wiele innych marek czy aut ze sportowym charakterem to nie diesle??? dlaczego te marki mimo uplywu czasu stawiaja wciaz ogromny nacisk na benzynowe silniki??? pominy takie wynalazki jak diesla audi 12 cylindrowe itp. wszystkie te eksperymenty siegajace powyzej 1000km itp odbywaja sie raczej na benzyniakach ! i to silniki beznyznowe sa tymi kultowymi jednostkami w takich autach. wiem ze teraz troche bujamy w oblokach ale takie sa fakty...
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

 

Postprzez leopard » 15 gru 2008, o 00:42

Imper napisał(a):takie sa fakty


fakty są takie że od zawsze dizel to był muł pociagowy który miał za zadanie przewieźć cała pakę krów z punktu A do punktu B ...

V12 to już nie experyment ...

BTW - ferrari i lamborgini w tej chwili zazdroszczą V.A.G. V12 :lol: ;-)

kazda z tych marek stara się produkować i promować to w czym jest dobra - jakoś nie wyobrażam sobie ferrari jak zaczyna (od zera) projekt silnika zasilanego ON

chyba nie ma sensu licytowac się o wyższości swiat bożego narodzenia nad ... bla bla bla

nasze doopowozy i tak zostaną tylko doopowozami i niczym więcej :padam:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Imper » 15 gru 2008, o 00:59

oczywiscie szacunek dla golfa tylko ze teraz obracalismy sie w nieco innych sferach... chailem napisac ze diesle od zawsze byly "robolami" ale tego nie zrobilem zeby sie nie narazac innym uzytkownikom forum ;-) no tak tyle ze z tego co mi wiadomo to lamborghini jest wlasnoscia audi co nie??? :mrgreen: a slowo eksperyment chcialem objac nawiasem bo ten silnik juz istnieje to wiem akurat :P
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez leopard » 15 gru 2008, o 01:08

aqrat idealny na mocną modyfikację MK 3 :-D

Obrazek
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Imper » 15 gru 2008, o 01:15

jesliz umiescisz silnik jak w golfie w12 to ma szanse poleciec:)
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez TOMEK 84 » 15 gru 2008, o 21:58

niezły silniczek :szok:
tak pisaliscie który lepszy jest hym
to mam pytanko dlaczego w limuzynach i sówach (nowych) wstawiają dieselki????
bo są mocne, wytrzymałe. elastyczne. mało palą. mogą miec duze osiągi ,mają super kulture pracy, no i są lepsze od bendzynki :lol: :lol: :lol: :lol: :-P
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron