zwężka na turbinie

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez TOMEK 84 » 14 gru 2008, o 14:04

ile ci pali maszyna kumpel się szykuje na golfika ale nie aie którego 2.0 16v czy vr6 :?:
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

 

Postprzez SotoM » 14 gru 2008, o 14:18

do 2.0 16V wstawia ostre wałki i chipsa i seryjne VR6 jedzie za nim...TOMEK 84, pojedź w koncu na tą hamownie bo juz sie nie mogę doczekać...bo nie wiem czy jest sens jechać do ciebie i stanąć z toba na kresce czy nie...
ja spowrotem wrzuciłem 2gi komputer z mocnym chipsem na którym miałem 118km i 324Nm(wykres mam zamieszony na- Mój TDI'k 1sza strona)
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez TOMEK 84 » 14 gru 2008, o 14:32

hej spoko wykresik będzie ale w styczniuteraz całą kase musze w mieszkanie włożyc bo w styczniu chcę już się na naowe przeprowadzic(siła wyższa zona :-D )mnie zmusza :lol: :lol: :lol: :lol: ;-) zeby nie ona to golfik juz by latał nad ziemią he he :-D
w styczniu podskocze do poznania bo znalazłem tam hemownie
sam nie moge doczekac się tego wykresu i kiedy troche kasy wydam na goferka :lol:
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

Postprzez jawor87 » 14 gru 2008, o 14:39

TOMEK 84 napisał(a):ile ci pali maszyna kumpel się szykuje na golfika ale nie aie którego 2.0 16v czy vr6 :?:


przy agresywnym stylu jazdy-lubię nieraz przeciągnąć Golfa ;-) heh palił mi w jeździe po wawie 13litrów LPG . Ostatnio śmigałem na PB i wychodziło mi więcej niż na gazie,ponieważ miałem sparciały i popękany przewód paliwowy którym uciekała wacha -przewód zasilający listwę wtrysków!
Avatar użytkownika
jawor87
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 19:48
Lokalizacja: Maków Maz/Jabłonna/WWA

Postprzez TOMEK 84 » 14 gru 2008, o 14:43

jawor87 napisał(a):
TOMEK 84 napisał(a):ile ci pali maszyna kumpel się szykuje na golfika ale nie aie którego 2.0 16v czy vr6 :?:


przy agresywnym stylu jazdy-lubię nieraz przeciągnąć Golfa ;-) heh palił mi w jeździe po wawie 13litrów LPG . Ostatnio śmigałem na PB i wychodziło mi więcej niż na gazie,ponieważ miałem sparciały i popękany przewód paliwowy którym uciekała wacha -przewód zasilający listwę wtrysków!


lepiej kupic 2.0 16v czy vr6?
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

Postprzez jawor87 » 14 gru 2008, o 17:33

ja kupiłem 2.0 16V i mi jak na razie w zupełności wystarcza! zarówno pod względem mocy jak i osiągów.i jeśli coś nam siądzie to części są tanie!!heh A VR6-stką nie miałem okazji jeździć,dla tego też ciężko coś mi o tym silniku powiedzieć ;)
Według mnie wersja Golf-a GTI 16V jest opcją godną polecenia:)
Avatar użytkownika
jawor87
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 19:48
Lokalizacja: Maków Maz/Jabłonna/WWA

Postprzez leopard » 14 gru 2008, o 17:56

TOMEK 84 napisał(a):lepiej kupic 2.0 16v czy vr6?

zdecydowanie 2.0 16V ... znajdź Vr'a w dobrym stanie ...
w zeszłym roku na zlocie VW (3miasto) na 5 hamowanych V'rów - jeden trzymał serię (ten po remoncie) :hyhy: koleś był w niebo wziety ze tak mu dobrze kapitalka poszła :shock:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Imper » 14 gru 2008, o 18:25

dlatego nigdy bym nie kupil VRa zanim bym go nie schamowal :) chyba ze za smieszne grosze...
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez TOMEK 84 » 14 gru 2008, o 22:23

no własnie kumpel się zastanawia ale polece mu 2.0 16v 150kucy mu styknie
ale vr6 ma zajebisty dzwięk ale nie tak jak TDI :super: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ja nie chce zadnej bendzynki tylko ON :!: :!: :!: :lol: :lol: :super:
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

Postprzez Imper » 14 gru 2008, o 23:38

TOMEK 84, jak sie domyslam to mowisz tak tylko dlatego ze nigdy nie poczules smaku TURBO BENZYNY :cwaniak: rzaden TDI nie przyprawil mnie o tyle emocji co benzyniak z dmuchawka :P nie patrzac na to co sie dzieje w baku to nie spojrzalbym nigdy na TDI :-D
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez jawor87 » 14 gru 2008, o 23:58

Imper napisał(a):TOMEK 84, jak sie domyslam to mowisz tak tylko dlatego ze nigdy nie poczules smaku TURBO BENZYNY :cwaniak: rzaden TDI nie przyprawil mnie o tyle emocji co benzyniak z dmuchawka :P nie patrzac na to co sie dzieje w baku to nie spojrzalbym nigdy na TDI :-D


ja też jak będe zmieniał auto,to tylko na benzyna+turbo:)
Avatar użytkownika
jawor87
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 19:48
Lokalizacja: Maków Maz/Jabłonna/WWA

Postprzez leopard » 15 gru 2008, o 00:07

Imper napisał(a):jak sie domyslam to mowisz tak tylko dlatego ze nigdy nie poczules smaku TURBO BENZYNY


"co ty wiesz o zabijaniu" :lol: - aqrat miałem okazję przejechac sie kilerem i turbo benzyn i motorów - dosyc czesto opisywanym w literaturze tuningowej - w tej chwili auto ma rekord ginesa na 1/4 mili w klasie dizla ...
prawda jest taka że wszystko zalezy od mocy i Nm - i nie ważne jest czy to benzyna czy dizel - wazne jest tylko ile wsadziłeś kasy w osiagnięcie zadawalającej cię mocy auta :hyhy:

nie zapominaj że nasze auta to doopowozy na ulicę i nie ma się za bardzo jak podniecać ich osiagami :]
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości