Wymiana z 2.0 v8 na vr6

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez Procent » 31 sie 2009, o 18:58

Oczywiście że się da odzyskać pełną moc fabryczną. Ale wszystko zależy od stanu jednostki napędowej. A teraz cieżko o dobrego VR-a
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez Imper » 4 wrz 2009, o 20:49

prosta sprawa kup silnik w budzie na chodzie i na hamownie heja p.s ja osobiscie nie kupilbym nieshamowanego VRa
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez RadaR » 5 wrz 2009, o 10:28

Imper napisał(a):prosta sprawa kup silnik w budzie na chodzie i na hamownie heja p.s ja osobiscie nie kupilbym nieshamowanego VRa



..... czy aby cie troszkę nie poniosło ? :lol: mało realne takie zabiegi :)
wstępnie mozesz ocenić stan silnika, po swapie i tak musisz wyzerowac komputer, dopiero potem można auto na rolki dać do pomiaru. ale zeby tak fundowac sprzedajacemu pomiar ??
nawet seryjnie nowe silniki mają tolerancję mocy :) jedne mają 2 kunie więcej jedne 4 kuni mniej :) i co wtedy ? Moim zdaniem lekka przesada. Nie ma co mieszać chłopakowi w głowie, najpierw jak pisaliście już wcześniej - kupić całego jeżdzącego przyzwoicie vr-a :) a reszta i tak wyjdzie w praniu :)
pozdrawiam i życzę powodzenia w modach.
Avatar użytkownika
RadaR
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 12 paź 2008, o 14:10
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez piotr.fitowski » 5 wrz 2009, o 10:56

Sebastian233, chłopaki wszystko już Ci powiedzieli.... ja dodam od siebie ze vr to kosztowny interes..... a mocy ciagle brakuje :super: doprowadziłem swoj piec do igly a i tak zdazaja mu sie humory-czujnik halla powietrza i inne bzdedy :spi: dlatego najlepiej zaopatrzyc sie od razu w diagnostyke vaga :-) nie zebym straszył i nie ze odradzam :-) ale ja bym sie powaznie zastanowił 2gi raz :cisza: vr6 to dobry piec... "ale" są lepsze i nie ma co sie czarowac :mrgreen:
piotr.fitowski
 

Postprzez emilson » 1 lis 2009, o 23:17

niektorzy tutaj mega glupoty pisza:)
łapy pasuja , CHlodnica z GTi jest na 2 wiatraki rowniez zostaje
potrzebujesz Silnika z osprzetem skrzyni i tutaj jest problem bo bedziesz musial wymianiac na Linki caly mechanizm biegowy bo w 2,0 8v masz wodziki
Wiec linki wysprzeglik ,pedaly z sprzegla musi byc Z Vra
Sprzeglo z VRA sachsa wytrzymuje 550 NM idealne do uturbienia :hyhy: (ciekawostka to do wiekszosci projektow aby nie bawic sie w Spieki wlasnie wkladaja te sprzegla z Vr6 ktore sa w stanie wytrzymac duze obciazenia i co najwazniejsze sie nie slizgaja )
heble w GTI 2,0 8v 16 v i w Vrach byly albo 280 albo 288 i napewno wychamuja 174 konie
nie trzeba zerowac zadnego komputera nawet nie rozumiem jakby to mozna bylo zrobic :)
DLa mnie rowniez lepsze rozwiazanie schamowac auto i dopiero brac silnik wiesz na czym stoisz...
CO do Vrow to duzo traca na porozciaganych rozrzadach i lancuszkach na wałkach kilka przypadkow na forum innym bylo ze po wymianie silniki wracaly do swych seryjnych uregulowan
JA osobiscie wkladałbym nie AAA tylko ABV 190 ps w seri dla mnie lepszy silnik bardziej dopracowany i nie rozbiegaja sie tak jak w AAA
Avatar użytkownika
emilson
Badacz tematu
 
Posty: 234
Dołączył(a): 30 sie 2008, o 13:26
Lokalizacja: Lubliniec

Postprzez noname_conek » 2 lis 2009, o 00:51

emilson napisał(a):osprzetem skrzyni i tutaj jest problem bo bedziesz musial wymianiac na Linki caly mechanizm biegowy bo w 2,0 8v masz wodziki
Wiec linki wysprzeglik ,pedaly z sprzegla musi byc Z Vra
my zrobilismy taki patent że nie trzeba było zmieniać pedałów :P
Avatar użytkownika
noname_conek
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 14 lip 2008, o 07:26
Lokalizacja: Nowy Staw City :D

Postprzez RadaR » 2 lis 2009, o 09:24

emilson napisał(a):niektorzy tutaj mega glupoty pisza:)
łapy pasuja , CHlodnica z GTi jest na 2 wiatraki rowniez zostaje ( hmm?, może przy 16v ? )
potrzebujesz Silnika z osprzetem skrzyni i tutaj jest problem bo bedziesz musial wymianiac na Linki caly mechanizm biegowy bo w 2,0 8v masz wodziki
Wiec linki wysprzeglik ,pedaly z sprzegla musi byc Z Vra
Sprzeglo z VRA sachsa wytrzymuje 550 NM idealne do uturbienia :hyhy: (ciekawostka to do wiekszosci projektow aby nie bawic sie w Spieki wlasnie wkladaja te sprzegla z Vr6 ktore sa w stanie wytrzymac duze obciazenia i co najwazniejsze sie nie slizgaja )
heble w GTI 2,0 8v 16 v i w Vrach byly albo 280 albo 288 i napewno wychamuja 174 konie
nie trzeba zerowac zadnego komputera nawet nie rozumiem jakby to mozna bylo zrobic :)
DLa mnie rowniez lepsze rozwiazanie schamowac auto i dopiero brac silnik wiesz na czym stoisz...
CO do Vrow to duzo traca na porozciaganych rozrzadach i lancuszkach na wałkach kilka przypadkow na forum innym bylo ze po wymianie silniki wracaly do swych seryjnych uregulowan
JA osobiscie wkladałbym nie AAA tylko ABV 190 ps w seri dla mnie lepszy silnik bardziej dopracowany i nie rozbiegaja sie tak jak w AAA


.. wyzerować komputer : skasować, wyczyścić ewentualne błędy, po swapie - diagnostyka! jeżeli mało wyrażnie napisałem to soooooorrrryyyy
Avatar użytkownika
RadaR
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 12 paź 2008, o 14:10
Lokalizacja: Gliwice

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości