Turbo do mk3 2.0 gti 8v

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez trollu » 6 kwi 2012, o 12:31

Paweu_mk3 napisał(a):Napisał że jest zielony a wy mu proponujecie swapa..

zadał pytanie więc udziela mu się rzeczowej odpowiedzi, jakby nie był zielony w w temacie to by nie było tej dyskusji bo odpuścił by turbo na 99% :]


co do tego że 300KM z 2.0 nie realne, konkretnie w tym temacie nie, bo pewnie żadnego turbo nie będzie, ładując taczkę kasy w silnik to i 200KM z litra spokojnie wyciągnie
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

 

Postprzez PiJey88 » 6 kwi 2012, o 13:19

trollu, 1.8 16V wyciągają ponad 1000 KM (ponad 4 bary doładowanie) :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=rp6DZJCscnY

ale mówimy o przyzemnych garażowych uturbieniach ok 1.0 do 1.3 bara
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez trollu » 6 kwi 2012, o 17:20

PiJey88 napisał(a):ale mówimy o przyzemnych garażowych uturbieniach ok 1.0 do 1.3 bara

tak więc 300KM jest bardzo realne ;-)
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Opik » 6 kwi 2012, o 17:40

Ale wyżej jest mod silnika który jednak jest w jakiś sposób dużo lepiej przystosowany do podnoszenia mocy niż ośmiozaworówka. I przy dużo mniejszym nakładzie i pracy, i finansowym
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez PiJey88 » 6 kwi 2012, o 22:30

kiedyś widziałem 8V w turbo i nie szalał z mocą, przy 1 barze miał coś ok 180 KM
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez trollu » 7 kwi 2012, o 01:49

heh, jak widać wielkość turbo i ciśnienie to nie wszystko. ciekawe jak z resztą osprzętu, strojeniem. jak na 1 bar to ogólnie mały przyrost a to że 2 zawory na cylinder to przy turbo nie ma jakiegoś dużego znaczenia, w N/A prędzej
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez prz3mo27 » 7 kwi 2012, o 09:11

Dzieki za uświadomienie. widocznie moj plan miał nie wypalić :) pozdrawiam
prz3mo27
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 8 sty 2012, o 21:49
Lokalizacja: Bolesławiec

Postprzez strzeliniasty » 7 kwi 2012, o 15:32

jakis czas temu stal na allegro 2e uturbiony cos okolo 300KM
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez AdiK__ » 10 kwi 2012, o 12:08

Siedząc na allegro znalazłem takie coś http://allegro.pl/zestaw-turbo-vw-16v-k ... 61015.html może autor tematu sie zainteresuje ;)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Paweu » 10 kwi 2012, o 13:07

a pro po uturbiania 2e http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=87&t=27599
mam nadzieje że autor mnie nie udusi... A sam projekt godny :ok:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez djla » 2 lis 2012, o 10:54

sorry za odkop ale pomysl mam podobny wiec po co nowy temat

Chce uturbic AGG, a zeby to bylo proste tanie i nie zawodne najlepiej uzyc czesci OEM. I moze ktos bedzie potrafil odpowiedziec na moje pytania odnosnie kolektora i turbiny. Kolektor z TDI powinien pasowac, tylko jaki wybrac bo widzialem ze z 1z jest inny niz z afn, a moze lepszy bedzie jakis jeszcze inny?
Turbinka z diesla nie zadziala wiec pomyslalem o turbinie z 1.8t, tylko czy ona podpasuje do kolektora z tdi? I czy nie bedzie wadzic o lape silnika?
djla
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2 lis 2012, o 00:46
Lokalizacja: Chorzów

Postprzez trollu » 2 lis 2012, o 11:54

djla napisał(a):zeby to bylo proste tanie i nie zawodne

prosto i tanio to można blachę trytytką do ramki przymocować ale czy niezawodne to będzie to nie wiem
kombinowanie z wkładaniem gratów i pasowaniem np kolektora jest bez sensu, lepiej wyspawać coś konkretnego pod nasze potrzeby, czemu turbo z diesla nie zadziała? chociaż rzeczywiście turbo z 1.8t byłoby lepszym wyborem.
było milion razy. wystarczy poszukać, niestety po wejściu z hasłami "prosto i tanio" efekt będzie jak w 99% takich przypadków na forum
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość