to tylko 1.4

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez robercik » 13 sty 2009, o 12:25

zeby to zrobic musisz wymienic go ,pewnie skrzynie,i rozne bebechy,potem na przeglad,diagnosta przerabia ci wszystkie dane wpisuje inne parametry masa pojazdu itd,potem do komunikacji z papierem od diagnosty i umowa kupna silnika,oni wyrabiaja drugi dowod i jest ok,nie rob tego na lewo bo z czasem ci sie do dupy ktos dobierze,ja przerabialem samochody i przerabiam czasem ,a umowe na kupno silnika to sobie na kolanie spisz tego i tak nikt nie sprawdza
robercik
Badacz tematu
 
Posty: 313
Dołączył(a): 23 sie 2008, o 19:06
Lokalizacja: łuków

 

Postprzez k-m-r1 » 14 sty 2009, o 15:38

dzięki przyda mi sie napewno

a ktoś się orientuje jak to jesf gdybym przerobił malacza a dokłaadniej zamiar mam skrucic go tak by tylnch siedzien niebyło i jakis silnik od punto bo takie bardzo pasują jak to wygląda z rejestracją przedlądem? bo i pewnie homologacja będzie potrzebna na to


dla nieświadomych pokazuje podobne mini http://photofile.name/photo/fishki_net/ ... 737503.jpg

[ Dodano: 2009-01-14, 14:43 ]
promień skrętu to jakies 2,5m :) prawie w miejscu obraca sie
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez robercik » 15 sty 2009, o 16:17

na taki numer to musisz miec badania albo spić diagnoste jak swinie,
robercik
Badacz tematu
 
Posty: 313
Dołączył(a): 23 sie 2008, o 19:06
Lokalizacja: łuków

Postprzez Cysiu_NS » 15 sty 2009, o 18:58

robercik napisał(a):zeby to zrobic musisz wymienic go ,pewnie skrzynie,i rozne bebechy,potem na przeglad,diagnosta przerabia ci wszystkie dane wpisuje inne parametry masa pojazdu itd,potem do komunikacji z papierem od diagnosty i umowa kupna silnika,oni wyrabiaja drugi dowod i jest ok,nie rob tego na lewo bo z czasem ci sie do dupy ktos dobierze,ja przerabialem samochody i przerabiam czasem ,a umowe na kupno silnika to sobie na kolanie spisz tego i tak nikt nie sprawdza


wymieniasz sam silnik bez skrzyni, bez polosi, bez poduszek, bez elektryki, sam silnik nie dokonujesz zadnych przerobek tak jak bylo mowione to sa identyczne silniki!
Życie jest piękne! Jeśli prawidłowo dobierze się środki antydepresyjne
Avatar użytkownika
Cysiu_NS
Gaduła
 
Posty: 480
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 14:04
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez k-m-r1 » 15 sty 2009, o 20:09

Cysiu_NS, a ja widzde rużnice pomiędzy 1,4 a 1,3 który to ma dwa razy wiecej koni

[ Dodano: 2009-01-15, 19:10 ]
robercik napisał(a):na taki numer to musisz miec badania albo spić diagnoste jak swinie,
o jaki numer chodzi?
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez Cysiu_NS » 15 sty 2009, o 20:47

w golfach III niebylo silnika 1.3.. silniki 1.4 i 1.6 sa do tego stopnia podobne,iz malo prawdopodobne ze ktos sie zorientuje zreszta przeglad to nie hamownia tam nie sprawdzaja mocy pojazdu
Życie jest piękne! Jeśli prawidłowo dobierze się środki antydepresyjne
Avatar użytkownika
Cysiu_NS
Gaduła
 
Posty: 480
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 14:04
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez robercik » 18 sty 2009, o 20:34

tylko jak bedzie sprzedawal samochod to moze sie ktos dopatrzyc ze sa inne numery na silniku

[ Dodano: 2009-01-18, 19:36 ]
a jak przyjedzie z handlarzem po samochod klient to on sie kapnie ze jest nie ten kod sinikaCysiu_NS,sprzedalem kilka samochodow w zyciu i troche wiem jak sie handluje nimi i jak kupuje
robercik
Badacz tematu
 
Posty: 313
Dołączył(a): 23 sie 2008, o 19:06
Lokalizacja: łuków

Postprzez Cysiu_NS » 18 sty 2009, o 23:14

robercik napisał(a):tylko jak bedzie sprzedawal samochod to moze sie ktos dopatrzyc ze sa inne numery na silniku

[ Dodano: 2009-01-18, 19:36 ]
a jak przyjedzie z handlarzem po samochod klient to on sie kapnie ze jest nie ten kod sinikaCysiu_NS,sprzedalem kilka samochodow w zyciu i troche wiem jak sie handluje nimi i jak kupuje


to jest akurat taka rzecz ktora przy sprzedazy trzeba powiedziec, silnik padl lub poprostu byl za slaby
Życie jest piękne! Jeśli prawidłowo dobierze się środki antydepresyjne
Avatar użytkownika
Cysiu_NS
Gaduła
 
Posty: 480
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 14:04
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez Zico63 » 20 sty 2009, o 02:01

A numer często skoroduje i też nie ma sprawy.
Gdy sprowadzałem w 2004 roku swoje Polo 86 to miało tak zkruszone numery że nie dało się odczytać. Wówczas był przepis o konieczności wpisu tego numeru w papiery. Musiałem opłacić "eksperta" który musiał stwierdzić że numer nie da sie odczytać, dokonać nabicia num., przeglądu i wpisu o nabiciu i wykonać tabliczkę z numerem. Każda czynność była słono płatna.
Dzisiaj to już luzik :ok:
Mój TDI, zapraszam w wolnej chwilce, przy: :kawa: moj-golf/vw-golf-1-9-tdi-specjal-zico-s-t12384.html
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez raf.sie » 9 lut 2009, o 17:06

Panowie a jakiś inny sposób na zwiększenie mocy?? bez swapa?? da radę czy to sie nie opłaci
co za ......... naród
raf.sie
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 14:10
Lokalizacja: somewhere

Postprzez seb » 9 lut 2009, o 17:47

raf.sie napisał(a):czy to sie nie opłaci
oplaci Ci sie poszukac auta z wiekszym silnikiem ktore bedzie spelnialo Twoje oczekiwania.
seb
 

Postprzez Dam88 » 9 lut 2009, o 18:15

z 1.4 niestety sie nie da zrobic rakiety :/
Papier ścierny: kilka złotych, Golf mk3: kilka tysięcy złotych, ścierać z niego lakier -> Bezcenne :)

>>mk3 abd by Dam88 <<
Avatar użytkownika
Dam88
VIP
 
Posty: 631
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 16:43
Lokalizacja: Swarzędz

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości