Mój AFN na przerabianej pompie wtryskowej

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Mój AFN na przerabianej pompie wtryskowej

Postprzez sagon » 21 gru 2011, o 14:42

Mody niewielkie:
-przerobiona pompa na sekcji z reno dti i fali z ahh,ale nie tylko,czyli taka 11mm
-wtryskiwacze 230 s1
-turbo awx/arl
-zmodyfikowany dolot z filtra do turbiny
Reszta seria,czyli:
-seryjny wydech
-seryjny smic
-seryjne dwumasowe koło zamachowe,jeszcze się 3ma ;-) .

Napięcie 4.4v/4000,nastawnik 6mg,turbo 1.6 bara.
Z racji dwumasa celowo zmniejszony niuton,dawki cięte niestety już od 4000 z uwagi na seryjny wydech i coolerek.
Hamowane na kieleckiej maha,więc pomiar bez korekcji,dlatego trzeba uwzględnić,że ostateczny wynik będzie trochę słabszy.
Ciśnienie 979.6,temperatura bez znaczenia,bo w dolocie istne piekło,ponad 60 stopni.
Wyszło,jak wyszło,oceńcie sami.
Po korekcji 185@377

Obrazek
Ostatnio edytowano 3 maja 2012, o 14:33 przez sagon, łącznie edytowano 2 razy
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,11tka,wtryski 0.230,bv43/43a,fmic,przedłużona skrzynia,przód 288/25,tył 256/22.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

Mój AFN na przerabianej pompie wtryskowej

 

Postprzez leopard » 24 gru 2011, o 01:24

ładnie poszedł koniami ... odczuwasz to drzenie Nm ??
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez sagon » 24 gru 2011, o 10:58

leopard napisał(a):ładnie poszedł koniami


Mogło być lepiej,ale nie było już sensu lać wyżej.

leopard napisał(a):odczuwasz to drzenie Nm ??


Z gazem w podłodze da się wyczuć delikatne drżenie na 4ce i 5tce,ale to chyba dwumas.
Jeżdżąc normalnie zero drgań :cwaniak: .
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,11tka,wtryski 0.230,bv43/43a,fmic,przedłużona skrzynia,przód 288/25,tył 256/22.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

Postprzez siti07 » 11 sty 2012, o 15:59

Mam takie pytanie a nie chce zakładać nowego tematu. Golfik z silnikiem AFN ma dwumasa?
Avatar użytkownika
siti07
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 23:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez kryhaziom » 11 sty 2012, o 17:01

siti07, tak ma
Avatar użytkownika
kryhaziom
Badacz tematu
 
Posty: 241
Dołączył(a): 20 gru 2009, o 12:31
Lokalizacja: jelenia gora

Postprzez siti07 » 11 sty 2012, o 17:36

czyli we wszystkich mk3 z silnikiem AFN jest dwumas?
Avatar użytkownika
siti07
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 23:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez palio » 11 sty 2012, o 17:53

teoretycznie tak. no chyba, że ktoś zmienił na jednomas ;-)
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Piaggio » 12 sty 2012, o 12:36

siti07 napisał(a):czyli we wszystkich mk3 z silnikiem AFN jest dwumas?
tak seryjnie każdy AFN miał dwumasa,
a wracając do tematu sagon, ładnie ładnie a czy sprzęgiełko sie nie ślizga? na tym ori dwumasie?
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez sagon » 12 sty 2012, o 16:13

Co do uślizgów,to można by przyjąć,że te sprzęgła przenoszą ponad 400 niuta.
Jedyny problem,to koło zamachowe,ale przy odpowiednio poprowadzonym niutonie,będzie jeszcze długo śmigało.
Nie uślizgi są problemem,bo tych jak pisałem nawet przy 400 nie ma,ale drgania dwumasa.
Zamieszczę wykres afna na dwumasie.

Obrazek

U niego przy 1800/320,2000 jest prawie 360 niuta,z ja się szczypałem i kolega zrobił mi słabo z dołu,a taki dwuams,jak widać wytrzymuje praktycznie to samo,co jednomas.
Przelatał już ponad 30kkm i nic się złego nie dzieje.
Więc można przyjąć,że są nad wyraz wytrzymałe.
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,11tka,wtryski 0.230,bv43/43a,fmic,przedłużona skrzynia,przód 288/25,tył 256/22.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

Postprzez rafrut6 » 12 sty 2012, o 20:37

To teraz tylko FMIC,mocny jednomas i korekta softu i będzie jeszcze lepiej :) latem napewno bedziesz odczuwał braki mocy przez seryjny IC :-/
rafrut6
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 19 paź 2011, o 21:38
Lokalizacja: Olsztyn-LW

Postprzez sagon » 28 paź 2012, o 17:29

Fmic doczekał się udanego wszczepienia,zawitało nowe orurowanie,dodatkowo doszedł wałek z sdi,ciśnienia na 220/340,delikatna korekta softu,dolaliśmy tylko 1mg na 47,trzeba było,bo na wałku brakowało paliwa i golfina zasuwa nie porównanie lepiej,jak na sofcie 185/377,przy okazaji w ogóle nie dymi.

Obrazek

Obrazek
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,11tka,wtryski 0.230,bv43/43a,fmic,przedłużona skrzynia,przód 288/25,tył 256/22.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

Postprzez witboy » 28 paź 2012, o 22:46

troche po bandzie pojechany fmic nie lepiej bylo cos od saaba wcisnac ? miedzy chlodnice? ja mam klime i bede chcial wsadzic fmic od saaba 2,3

kolega mial ibi 220 kuca z afn i z zewnatrz nic nie bylo widac grzebniecia nawet pod maska wygladalo to schludnie ... jedynie pomaranczowe felgi i lusterka troszke sie zucaly w oczy ..a ale poza tym ori ibi w wersji gt...

pozatym zamien kolo na jednomas z abf bo jest lekki i jednomas sprzeglo z g60 ponad 400 niutow wytrzyma wiec koszta niewielkie a bedzie ok ...

widze ze kolejna osoba na walku z sdi :mrgreen: :wstyd: pozatym fajnie, jakie zmiany w silniku dalsze?
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości