jak zwiekszyc moc silika 1.6

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

jak zwiekszyc moc silika 1.6

Postprzez wawrzyn83 » 11 kwi 2009, o 13:15

czy moze mi ktos podpowiedziec jak moglbym dodac mocy w silniku 1.6
Avatar użytkownika
wawrzyn83
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 14 lip 2008, o 22:04
Lokalizacja: EZG

jak zwiekszyc moc silika 1.6

 

Postprzez Leito » 11 kwi 2009, o 13:33

Możesz zacząć od zakupu filtra stożkowego :)
Leito
Members
 
Posty: 1528
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 19:40
Lokalizacja: Janówko k. Brodnicy
Rocznik: 2000
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Imper » 11 kwi 2009, o 14:24

Leito, zly krok moim zdaniem.... po co mu ten foltr bez przelotowego wydechu i calego dolotu?? oprocz tego ze wyda kase niepotrzebnie nic nie uzyska a moze tylko zmulic auto na nizszych obrotach z tego co wyczytalem i zaobserwowalem na swoim przykladzie wawrzyn83, duzo nie wyciagniesz z tego silnika ale zawsze cos tam da rade wiadomo wszystko zalezy od tego ile jestes wstanie zrobic sam oraz ile chcesz wydac kasy
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Leito » 11 kwi 2009, o 14:28

Heh Imper może i masz rację :] Gdzieś tam kiedyś wyczytałem, że ktoś napisał o tym filtrze... Z resztą temat był już kilkakrotnie poruszany... Opcja SZUKAJ :-|
Leito
Members
 
Posty: 1528
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 19:40
Lokalizacja: Janówko k. Brodnicy
Rocznik: 2000
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez mlodye39 » 11 kwi 2009, o 16:21

tez mam 1.6 tylko ze AEA wklepalem wtrysk na z 0,8 na 1,2 bar-a zalozylem ukl dolotowy ze stozkiem i rura doprowadzajaca zimne powietrze pozbylem sie kata wstawilem strumienice srodkowy tlumik zostal i koncowy sportowy i moc sie podniosla jeszcze zamierzam kupic ostry walek i bedzie miodzio :-)
mlodye39
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 6 cze 2008, o 13:37
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez wawrzyn83 » 11 kwi 2009, o 16:57

oco chodzi z tym wtryskiem bo za bardzo z tym nie kumam z reszta da rade zrobic myslalem juz o strumienicy i tlumiku sportowym
Avatar użytkownika
wawrzyn83
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 14 lip 2008, o 22:04
Lokalizacja: EZG

Postprzez leopard » 11 kwi 2009, o 17:26

wawrzyn83 napisał(a):myslalem juz o strumienicy i tlumiku sportowym


:] qp jeszcze kilka naklejek typu "szybcy się wsciekli"

mlodye39 napisał(a):tez mam 1.6 tylko ze AEA wklepalem wtrysk na z 0,8 na 1,2 bar-a zalozylem ukl dolotowy ze stozkiem i rura doprowadzajaca zimne powietrze pozbylem sie kata wstawilem strumienice srodkowy tlumik zostal i koncowy sportowy i moc sie podniosla jeszcze zamierzam kupic ostry walek i bedzie miodzio


daj wykres z hamowni - na pewno odczułes zmianę dynamiki auta - ciekawy jestem jak twoje zabiegi przeniosły się na wykres mocy auta ...

BTW - ostry wałek w komplecie z programem do niego :] ??
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez mlodye39 » 11 kwi 2009, o 17:30

Obrazek
tu masz foto wtrysku i zaznaczylem ci miejsce gdzie trzeba uderzyc ale niezbedny do tego bedzie ci manometr zeby wpiac sie w szereg pod przewod zasilajacy i przy odpalonym silniku musisz uderzac w to miejsce i sprawdzac na manometrze zeby nie przedobrzyc. Tylko jeszcze bys musial pomyslec nad dolotem zeby to chodzilo tak jak powinno
mlodye39
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 6 cze 2008, o 13:37
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez Imper » 11 kwi 2009, o 18:56

leopard, po odetkaniu wydechu idzie odczuc ze auto robi sie dynamiczniejsze ja wczesniej mialem pelen przelot teraz srodkowy jest normlany bo tamten sie posypal i juz auto chodzi inaczej ale to nie sa tez jakies kolosalne roznice
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez SYLWEEQ79 » 11 kwi 2009, o 19:11

zmiana dolotu a nie zapominajcie o wylocie przelot jak najbardziej co do KATA nie jestem za tym przed katem robi się podciśnienie co pomaga w prawidłowym odczycie sondy lambda. oglądałem kiedyś poruwnanie takiego zestaw z orginałem i orginał był lepszy. fachmeni twierdzą że na przelocie spaliny cofają się pod zawory. proponował bym polerkę kolektora wydechowego (bądz nowe barany)
Avatar użytkownika
SYLWEEQ79
Members
 
Posty: 596
Dołączył(a): 29 mar 2009, o 22:29
Lokalizacja: PŁOCK / OLSZTYN

Postprzez Imper » 11 kwi 2009, o 19:20

no tak zapomnialem o polerce kolektorow ewentulanie porting glowicy wchodzi w gre z szlifowaniem gniazd itp
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Laska_VSV » 6 wrz 2009, o 15:30

Witam masterow od Turbo :-) Dołaczam sie do temaciku.. Mianowicie narodzil mi sie pomysl aby uturbic mojego golfika. Mam silnik 1,6 AKS i postanowilem go troszke podrasowac. Poza tym nie slyszalem jeszcze o silniku 1,6T w Volkswagenie :-) I w tym miejscu mam do Was koledzy pytanie. Czy jest to wogole mozliwe. Czy da sie to zrobic bezpiecznie. Ten silnik i tak wydaje mi sie ze jest juz troszke wysilony (74Kw) i obawiam sie ze korba mi bokiem wyjdzie :-) pomozcie prosze i doradzcie czy wchodzic w to...
OBADAJ MOJEGO CZARNUCHA : moj-golf/moj-czarnuch-t14951-60.html
Avatar użytkownika
Laska_VSV
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 31 sty 2009, o 00:08
Lokalizacja: Olsztyn
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - - kotwy okienne



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości