jak moge stuningowac golfa 3 1.8 abs (90 km)

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

jak moge stuningowac golfa 3 1.8 abs (90 km)

Postprzez nielegalny23 » 4 kwi 2008, o 17:18

witam fachury
jak moge stuningowac swojego golfika w granicach rozsadku...(cenowego)
i le by mniej wiecej to kosztowalo??
nielegalny23
Czytacz
 
Posty: 74
Dołączył(a): 11 gru 2007, o 00:26
Lokalizacja: ?ódz

jak moge stuningowac golfa 3 1.8 abs (90 km)

 

Postprzez piotr86 » 11 maja 2008, o 13:56

podobne tematy były już nie raz poruszane,z tego silnika wiele nie da sie wycisnąć a koszty ewentualnych "fachowych" zmian nijak by sie miały do osiągnietej mocy tzn.dużo pieniędzy=niewiele mocy,
polecam zmiane na 2e lub abf.Wzrost mocy bedzie znaczący,koszta w sumie też nie będą za niskie szczególnie jak sie samemu nie robi tylko auto odda sie w ręce fachowca.

p.s. też mam abs-a ;-)
Avatar użytkownika
piotr86
Czytacz
 
Posty: 44
Dołączył(a): 13 kwi 2008, o 11:19
Lokalizacja: warszawa

Postprzez czepi » 11 maja 2008, o 22:17

ABS to wcale nie jest taki słaby silnik.... poprzednio miałem właśnie mk3 z silnikiem ABS i szczerze wam powiem że jak się go wkręci na 4000 obrotów to całkiem sporo z niego można wyciągnąć
Avatar użytkownika
czepi
Members
 
Posty: 825
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 20:05
Lokalizacja: Cieszyn/Radlin

Postprzez piotr86 » 12 maja 2008, o 07:38

może i nie jest słaby,ale dynamika pozostawia nieco do życzenie,szczególnie przy pełnym załadunku na trasie.Miałem okazje jeździć golfem 60,90 i 150 konnymi i tylko abf sprawił że wyszedłem z niego na "miękich"nogach :roll:
Avatar użytkownika
piotr86
Czytacz
 
Posty: 44
Dołączył(a): 13 kwi 2008, o 11:19
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Imper » 12 maja 2008, o 11:54

ja tazke stwierdzam ze ABS szalu nie robi w ogole... scigalem sie wielkrotnie z 1.8 90 km i albo roznicy nie bylo wcale wrecz przeciwnie dostawal lanie albo lykal mnie o 1 gora 2 m... niby 15km wiecej i 10Nm ale slabiutko sie zbiera no i dla mnie to troche zenada ze ma zaledwie 90 koni gdzie w mk2 byly wersje znacznie mocniejsze... no tak ale VW to asmoch dla ludu hehe wiec trzeba wybaczyc producentom ;-)
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez piotr86 » 12 maja 2008, o 14:13

;-) to albo masz takie "mocne 1.6 albo te 1.8 jakieś słabe było",różnica w cyfrach nie jest duża ale to dalej różnica...dużo też zależy od umiejętności i tu zacytuje

nie moc a umiejętności czynią z Ciebie demona prędkości
Avatar użytkownika
piotr86
Czytacz
 
Posty: 44
Dołączył(a): 13 kwi 2008, o 11:19
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Imper » 12 maja 2008, o 14:27

no niby tak jednak umiejtenosci mzona pokazac naprawde w miescie... tam sie liczy spryt i cwaniactwo no i opanowanie samochodu odpowiednie (redukcja biegow, dobre szacowanie odleglosci itp.) jednakze na trasie juz umijetnosci ograniczaja sie raczej to zmiany biegow wiec kluczowa role odgrywa moc i nie podlega to dyskusji... scigalem sie z wieloma kierowcami i przyznam ze w mniescie to nawet wygrywalo sie z omegami po 2,5 l ale na trasie to niestety (niecale 190 moj maks) nie wystarczylo zeby wyleczyc np takie audi a3 czy tez forda mondeo z kolei z golfem 1.8 90 przegrywalem dopiero przy 180 bo on dalej jeszcze szedl a ja juz sie kulalem ledwo ledwo... takze reasumujac sa to dosc male roznice moim zdaniem
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez piotr86 » 12 maja 2008, o 14:51

Na długich prostych,dużych prędkościach zgodze sie że moc ma kluczowe znaczenie.Moim poprzednim autem był opel corsa 1.2 16v i mimo niewielkiej mocy z czystym sumieniem moge powiedzieć że do 70km\h szedł ja burza ;-) tzn sporo lepsze miał przyspieszenie niż golf ale za to powyżej 100 już tylko sie rozpędzał a nie przyspieszał...

zboczyliśmy nieco z tematu i jak sie domyślam to nie rozwiązaliśmy problemu koledze nielegalny23
Avatar użytkownika
piotr86
Czytacz
 
Posty: 44
Dołączył(a): 13 kwi 2008, o 11:19
Lokalizacja: warszawa

Postprzez tsubasa1982 » 14 maja 2008, o 21:30

ja mam 1.6 abu 75km i po jakims czasie stwierdzilem ze przydaloby sie wiecej mocy,kupilem filtr stozkowy i przyspieszylem zaplon :-D fura miala takiego kopa, na kazdym biegu czuc bylo ze maszyna rwie do przodu
Avatar użytkownika
tsubasa1982
Badacz tematu
 
Posty: 162
Dołączył(a): 12 kwi 2008, o 15:08
Lokalizacja: Gołańcz

Postprzez Imper » 15 maja 2008, o 11:37

tsubasa1982, to teraz jaki masz kat wyprzedzenia zaplonu??? chleje cos wiecej??
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez tsubasa1982 » 15 maja 2008, o 20:28

zaplon ustawialem na sluch, dla tych co nie wiedza jak to sie robi to tlumacze odpalasz silnik popuszczas sruby na zaplonie i przekrecasz i slyszysz jak wzrastaja obroty jak za mocno sie przekreci to slychac jak zawory zaczna stukac, robisz prubna jazde jak przy dodawaniu gazu zawory znacznie nie stukaja to jest dobrze,w spalaniu nie odczulem roznicy,nie ktorzy twierdza ze zacznie zlopac, kumpel tez tak zrobil i palil mu nawet mniej.dziwne?
Avatar użytkownika
tsubasa1982
Badacz tematu
 
Posty: 162
Dołączył(a): 12 kwi 2008, o 15:08
Lokalizacja: Gołańcz

Postprzez Imper » 15 maja 2008, o 23:58

a wiesz moze jaki jest optymalny podany przez producenta kat wyprzedzenia zaplonu?? wiesz ja tam grzebac tez grzebalem i mozna go przekrecic tylko ze potem faluje wszystko jak zle ustawisz
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Następna strona

- - - wino wytrawne czerwone



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości