jak moge stuningowac golfa 3 1.8 abs (90 km)

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez tsubasa1982 » 16 maja 2008, o 07:03

no nie stety tego nie wiem, u mnie jak ustawilem to silnik pracowal rowno
Avatar użytkownika
tsubasa1982
Badacz tematu
 
Posty: 162
Dołączył(a): 12 kwi 2008, o 15:08
Lokalizacja: Gołańcz

 

Postprzez nielegalny23 » 28 gru 2009, o 18:30

a jakie obroty miales ??
nielegalny23
Czytacz
 
Posty: 74
Dołączył(a): 11 gru 2007, o 00:26
Lokalizacja: ?ódz

Postprzez SotoM » 3 sty 2010, o 22:43

tsubasa1982 napisał(a):jak przy dodawaniu gazu zawory znacznie nie stukaja to jest dobrze,
a to nie kaszlak zeby zawory mu grały i dostawał samozapłonu przy gaszeniu silnika...
ukł.wydechowy przerubcie... troche momentu mu przybedzie i z 10km też. zawsze mozecie zapodac chipa który da 10% mocy i lub oszukac czujnik temp.
auto zeby jechało trzeba mu dac paliwa. mocy nie uzyskacie nie djac mu paliwa... almo ma jechac i palic 10L albo ma palic normalnie wtedy mocy efektywnej nie bedzie...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez strzeliniasty » 4 sty 2010, o 16:27

SotoM napisał(a):oszukac czujnik temp
jak?? obciac kabelek ale ktory
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez Imper » 5 sty 2010, o 01:48

polecam temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=264547
i panowie dajcie sobie spokoj z przestawianiem zaplonow ciecia kabli itp glupich manewrow bo to i tak jest bezsensu. Chcesz miec moc zrob swap albo kladz kase i kombinuj z nierozwojowym motorem prosta sprawa
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez SotoM » 7 sty 2010, o 16:27

strzeliniasty napisał(a):obciac kabelek ale ktory
moze nie odcinać a wstawić opornik. - osobiscie takim opcja jestem przeciwny, sam tego nie robie i bym nie zrobił...bo takie rzeczy to robią tylko........
jak kombinować to konkretnie jak napisał Imper, albo swap albo ingerencja w serce- wałek rozrządu tłoki, korby,wał, odciażone koło zamachowe itd....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Sivy » 7 sty 2010, o 17:41

Tak napisaliscie wyzej nie ma sensu z niego wyciskac kilka koni, bo naklady duze, a efekty male. ABS to wg mnie solidna jednostka. Jest prosty w budowie, latwy w obsludze, choc moglby troszke mnie palic. Moj motor przy 200 tys wymagal planowania glowicy, docierania zaworow, wymiany uszczelniaczy. Trzyma kompresje i nie narzekam. Typowa jednostka VW z tamtego okresu, niewysilona z przeznaczeniem na duze przebiegi. Znam auto z takim silnikiem, ktore zrobilo 460 tys i jedzie dalej.
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Postprzez carolinhoo » 28 sty 2010, o 19:23

Witam Panowie, co do przebiegu ABS'a to cos wiem o tym. Osobiscie mam taki motor i nie narzekam na jego zywotnosc, nawiasem mowiac silnik ma prawie 570tys przebiegu a jest sprawny jak cholera. Oczywiscie wymieniane podzespoly i plyny na czas, kompresja jest. Mechanior powiedzial ze jak nic szczegolnego sie nie stanie to silnik jest w stanie jeszcze przejechac jakies 300 tys. Bylem na hamowni sprawdzic ile kucy ucieklo a tu wynik 101KM, 150Nm. Wynik taki przy filtrze stozkowym i sportowym ukl wydechowym. Pozdrawiam
carolinhoo
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 6 sty 2010, o 21:42
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez v1rooz » 28 sty 2010, o 19:31

Sivy napisał(a):Tak napisaliscie wyzej nie ma sensu z niego wyciskac kilka koni, bo naklady duze, a efekty male. ABS to wg mnie solidna jednostka. Jest prosty w budowie, latwy w obsludze, choc moglby troszke mnie palic. Moj motor przy 200 tys wymagal planowania glowicy, docierania zaworow, wymiany uszczelniaczy. Trzyma kompresje i nie narzekam. Typowa jednostka VW z tamtego okresu, niewysilona z przeznaczeniem na duze przebiegi. Znam auto z takim silnikiem, ktore zrobilo 460 tys i jedzie dalej.


Sivvy ja tez znam ;p nawet moj kolega mial ;p przebieg 451tys i mial abs i mu chodzil ;p


ale znam tez samego Diesla co ma wbite ponad milion i trzyma sie rewelacyjnie.;p


z tymi 101km z takimi przerobkami co napisales az ciezko uwierzyc.
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez Imper » 29 sty 2010, o 17:30

pewnie ze ciezko uwierzyc. Albo kiedys ktos w nim juz majstrowal albo masz konkretny gift od fabryki albo sciemniasz albo hamownia do dupy i zawyza :) kolego mysle ze moglbys wkleic wykres bo zaraz rozpeta sie niezla burza bo napisac to ja tez sobie moge ze moj ABS wykulal 120km :P
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość