Chiptuning Golf 1.9 tdi 90km

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Chiptuning Golf 1.9 tdi 90km

Postprzez tubel89 » 5 sty 2014, o 22:05

Witam wszytskich forumowiczów . Mam nadzieję że mi pomożecie. Posiadam Golfa 1.9 tdi 90km 1997 rok i tak ostanio wpadłem na pomysł ze troszke zwiekszył bym mu moc myśle o jakiś 130 konikach tak wyczytałem ze jest to granica wytrzymałośći. Wyczyałem że wystarczy wtryski 216 i chip . Teraz mam pytanko skad dostac te wtryski 216 czy sa to wryski z 110koni .?? no i jakiego tunera mi polecacie .?? w Lublinie badz Warszawie lub okolic . .?? Turbine wymieniać czy zwiekszać na jakąś inna .?? Dziekuje za wszytskie podpowiedzi:) A i jeszze jedno pytanko bo sam dokładnie nie wiem jaki silnik mam Z1 .??? Gdzie to sprawdzić ??
Jaco
tubel89
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 21:56
Lokalizacja: Łuków

Chiptuning Golf 1.9 tdi 90km

 

Postprzez palio » 5 sty 2014, o 22:13

Jeżeli to auto z roku 97 to chyba będzie AHU. Szukaj na osłonie rozrządu lub w bagażniku na wlepce.

Co do strojenia
Lublin - FABRYKA-MOCY.COM ul. Inżynierska 5
Warszawa - Master's Tuning S.C.
05-500 Piaseczno
ul Nadarzyńska 51
tel 601211832 Marek Staszewski
501360690 Krzysztof Konicki

Według mnie najlepsi ludzie w swoim fachu.


O wtryski pytaj się tego gościa -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=523681

Turbina z AWX, Kolektor ssący AWX, FMIC (megane II/scenicII)
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

chip

Postprzez tubel89 » 5 sty 2014, o 22:33

Mam AHU. Wiec chyba lepiej?
Jaco
tubel89
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 21:56
Lokalizacja: Łuków

Postprzez palio » 5 sty 2014, o 22:35

Młodszy brat 1Z. Ten sam osprzęt.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez CrazyDriver » 5 sty 2014, o 23:08

Witam Was! Ja tez myślę nad podniesieniem mocy w moim Variancie 1.9 TDi 90km 1Z. 97 rok. Autko mam zadbane konkretnie :) z silnika jeść mozna. Zero rdzy. Piękny sprzęt i nie jednego zawstydzilo juz niby 90km :D Słyszałem ze moge zalozyc wtryski od AHU do 1Z, prawda koledzy? Coś jeszcze proponujecie? Pozdrawiam :-)
Avatar użytkownika
CrazyDriver
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 7 lis 2013, o 10:39
Lokalizacja: Ostróda

chip

Postprzez tubel89 » 5 sty 2014, o 23:16

Wiec teraz masz juz takie pytanko wtryski+ chip uzyskam jakies 130 koni .?? a jesli dorzuce jeszcze turbo z awx i kolektor .?? da rade wiecej ?? A jak bym wsadził wtryski od 110 km .?? bo drogie te 216 ..
Jaco
tubel89
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 21:56
Lokalizacja: Łuków

Postprzez palio » 6 sty 2014, o 10:32

Jak wtryski ze 110 to szukaj z ASV bo te z AFNa będą zajechane.

Wszystko zależy od stanu silnika. Wtryski + wirus może będzie 130PS

Turbo AWX + kolektor + FMIC + wtryski + wirus powinno być więcej jak 130PS


CrazyDriver, to są te same wtryski średnica otworków taka sama. Szukaj większych od 110.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

chip

Postprzez tubel89 » 6 sty 2014, o 11:35

a z AFN czy ASV maja taka sama śrenice ?? i czmu te z AFN sa zjechane ??? a czy ze 130 moga byc ?? AFN to passat a ASV Leon ????
Jaco
tubel89
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 21:56
Lokalizacja: Łuków

Postprzez palio » 6 sty 2014, o 11:46

Z AFN będą już miały nalatane powyżej 300kkm.
Z ASV pochodzą z golfa 4.

Średnica otworków taka sama 0,205 możesz jeszcze poszukać z AHF

Różnica między ASV i AHF różnica ciśnień wtryskiwanego paliwa
ASV 220/300 bar
AHF 190/300 bar

Pierwsze ciśnienie to otwarcie wtrysków , drugie ciśnienie wtrysk główny

[ Dodano: 2014-01-06, 10:52 ]
Musisz szukać wtrysków z auta na zwykłej pompie. ASV nie było 130 konnych.

Wtryski takie występują jako oryginał Bosch w silnikach od Transportera T4 150 KM 2,5 TDI w wersjach Multivan i Caravelle silniki AHY i AXG
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez tubel89 » 6 sty 2014, o 12:11

Bo jest tu unas pare silników rozejrze sie .. i napisze jakie to podpowiecie które najlepsze mysle ze te AFn z małym przebiegiem badz ASV..:)
Jaco
tubel89
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 21:56
Lokalizacja: Łuków

Postprzez palio » 6 sty 2014, o 12:14

Ja mam 1Z i wtryski 216 220/300 bar.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez tubel89 » 6 sty 2014, o 12:51

No tak ale dać 1200zł za wtryski to troche dużo :) a AFN też maja 220/300 bar?? A te z 2.5 tdi ?? maja 216 ??
Jaco
tubel89
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 21:56
Lokalizacja: Łuków

Następna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości

cron