Chiptuning Golf 1.9 tdi 90km

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez palio » 6 sty 2014, o 13:54

AFN otworki 205 ciśnienia 190/300 bar

Te co podałem wyżej w poście maja otworki 216 ciśnienia 220/300 bar
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez tubel89 » 6 sty 2014, o 14:14

Wiec najlepsze widze beda z tego ASV :) bo maja 205 i 220/300 bar. A ile mają z Golfa AHU .?? a bo jest tych troche postów .? czyli 2.5 tdi maja 216 z T4 .??
Jaco
tubel89
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 21:56
Lokalizacja: Łuków

Postprzez palio » 6 sty 2014, o 14:27

tubel89 napisał(a):Wiec najlepsze widze beda z tego ASV :) bo maja 205 i 220/300 bar.

tak

tubel89 napisał(a):A ile mają z Golfa AHU .?? a bo jest tych troche postów .?

otworki 185 lub 195 ciśnienia 190/300 bar

tubel89 napisał(a):czyli 2.5 tdi maja 216 z T4 .??

tak
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez CrazyDriver » 6 sty 2014, o 14:46

palio, Powiedz mi ile wyciągnełes ze swojego 1Z? i mam pytanie jeszcze odnosnie spalania, jak jest u Ciebie ze spalaniem, i jaka moze byc różnica po zmianie wtrysków z 1Z na ASV. Pozdrawiam :-)
Avatar użytkownika
CrazyDriver
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 7 lis 2013, o 10:39
Lokalizacja: Ostróda

Postprzez palio » 6 sty 2014, o 14:57

CrazyDriver, na chwilę obecną jest coś około 140 PS i 320 Nm.

Odnośnie spalania - przy normalnej jeździe bardzo spokojnej spalanie spadło delikatnie o jakieś 0,5l . Natomiast przy ostrym bucie nie ma się co oszukiwać spalanie wzrasta. Wszystko zależy jak ciężkiego ma się buta. Mi najwięcej wyszło 7l. Z tym, że ja się w ogólne nie przejmuję :-P . Pali tyle ile chce.

Po zmianie wtrysków będzie odczuwalna różnica. Jak to nie wiem, bo każde auto to zupełnie inaczej znosi.

U mnie było tak:
hamownia na ori osprzęcie bez żadnej ingerencji pokazała 98PS i 220Nm
wymiana wtrysków na 216 około 115 PS i 250Nm
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Chip

Postprzez tubel89 » 6 sty 2014, o 16:23

To widze ze trzeba poszukać z 2.5 tdi bedzie odrazu 216 :)
Jaco
tubel89
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 21:56
Lokalizacja: Łuków

Postprzez CrazyDriver » 6 sty 2014, o 18:48

palio, To Elegancko :) Co do spalania to po wymianie samych wtrysków chcialbym zeby duzo nie wzrosło, mi teraz pali 5l , w trasie mniej nawet. a obecnie jestem bezrobotny. (taki rejon) . Także spalanie ma dla mnie jakies znaczenie, zwłaszcza ze duzo jeżdze. a Powiedz mi jeszcze czy na wolnych obrotach, na biegu jałowym trzesie Ci kierownica? mam wrazenie ze do wymiany mam poduszki, przenosi mi drgania na kierownice i moze lekko na całą bude, najbardziej czuje po kierownicy i lewym słupku. Jak jest z Tym u Ciebie? Mimo iż to jest disel, nie powinno moim zdaniem trześć wogule. :-)
Avatar użytkownika
CrazyDriver
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 7 lis 2013, o 10:39
Lokalizacja: Ostróda

Postprzez palio » 6 sty 2014, o 18:53

Nic mi nie trzęsie. Chodzi bardzo ładnie i równiutko. Na kierownicy nic nie czuję.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez mebel » 18 sty 2014, o 21:09

to ja dolacze sie do kolegow i podpowiem.

zrobilem w swoim 1z, czyli starszym bracie waszych silnikow, pare modów:

wymieniłem wtryski na ASV
zmieniłem ecu na taki z wgraną już mapą
zrobiłem przelot
spolerowałem kolektor dolotowy
zaślepiłem egr
i oczywiscie po zmianie wtryskow zwiekszenie dawki + ustawienie kata wtrysku
rezultaty sa takie :
po lewej seria -> po prawej po modach
http://www.youtube.com/watch?v=Lpny8L8jEOE
mebel
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 23 kwi 2013, o 21:00
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez BartheZz_3 » 22 sty 2014, o 09:34

mebel, to musiałeś mieć dojechanego TDI, mój się szybciej rozpędza (chodzi o czas po lewej, seria ;) )
Widocznie EGR i kolektor miały "wysoki cholesterol" :D
R.I.P Mystic B. [*]
Avatar użytkownika
BartheZz_3
Members
 
Posty: 4317
Dołączył(a): 16 cze 2011, o 10:24
Lokalizacja: PMI
Rocznik: 95
Silnik: 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Piaggio » 22 sty 2014, o 18:44

Kurna blaszka a ciekawi mnie jak ja swojego bym uwiecznił....... hymmmm na week będzie zabawa z kamerką:-)
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Marcinek_189 » 25 sty 2014, o 09:18

Skoro jest już temacik to tez się dołączę do rozmowy, też mam 1Z i myślę o programie lecz chciał bym dorzucić jeszcze wtryski lub turbo z awx i teraz nie wiem czy wtryski i program czy turbo i program.
Marcinek_189
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 1 lip 2010, o 20:25
Lokalizacja: Podlaskie

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości