chcialbym dodac mojemu autku troche mocy!!

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez SotoM » 31 maja 2008, o 00:13

to juz lepiej zainwestuj w ostry wałek i do tego ten śmieszny program zacznie to dopiero ostro latać. no i ewentualnie ten stożek. ja pół roku temu miałem taką 2wu litrówke i po samym ukł.wydechowym dociagnołem go do 127 koni i 176Nm.wszystko sprawdzane było na hamowni- przed doświadczeniem i po. w odchudzanie koła bym sie nie bawił.to juz trzeba by było zrobic profesjo9nalnie. trzeba by było rozbierać silnik i wyważać cały układ korbowo-tłokowy aby było to żywotne. bo tak może ci pokazać korby po zewnętrznej stronie bloku. koleś do hondy kupił sport koło zamach i sprzegło. ze tylko zakładasz i odjazd i do tej pory lata. a koło jak wziołem do ręki to chyba max z 3kg ważyło. bez kitu...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

 

Postprzez leopard » 31 maja 2008, o 23:43

ostry wałek z programem dedykowanym pod niego = dużo radości ... vmax się zmniejszy nieznacznie za to przyspieszenia będą masakryczne -i wir w baq też :-D
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez QKi89 » 14 cze 2008, o 17:42

bezcisnien napisał(a):A o co chodzi z tymi filtrami nibymi sportowymi ok 120 zł na allegro, czy to podpucha czy jakiś efekcik dają:)??I podobnież nie trzeba ich zmieniać...


Podpinam się pod to pytanie :-D Tak samo są te filtry firmy K&N za 150zł.
Avatar użytkownika
QKi89
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 19 mar 2008, o 19:53
Lokalizacja: Mielec

Postprzez Konti » 15 cze 2008, o 13:51

Kolego kuba7 polecał bym ci zamontować turbosprężarke ja w swojm ma zamontowaną plus do tego filtr K&N. Moc po montażu to 160km .Powiem ci ze niezle lata.
Konti
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 15 cze 2008, o 13:39
Lokalizacja: Starachowice

Postprzez Jarull » 15 cze 2008, o 14:49

mówicie o filtrze stożkowym czy wkładzie :?:
Avatar użytkownika
Jarull
Czytacz
 
Posty: 102
Dołączył(a): 20 gru 2007, o 22:33
Lokalizacja: Pruszków

Postprzez SotoM » 16 cze 2008, o 00:21

Jarull napisał(a):mówicie o filtrze stożkowym czy wkładzie :?:

ty do swojego załóż storzek wkład stosuje sie do diesla bo diesle sa bardzo czółe na powietrze. jak maja go za dużo to nie dobrze. a silnikach na bene nie ma problemu aby chlał paliwo tylko jest problem z powietrzem aby mu go wiecej dać.dlatego dorzuca sie turbawki
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Jarull » 22 cze 2008, o 18:30

wczoraj zamontowałem stozek odgrodziłem go od silnika i powiem ze jest mała róznica :->
Avatar użytkownika
Jarull
Czytacz
 
Posty: 102
Dołączył(a): 20 gru 2007, o 22:33
Lokalizacja: Pruszków

Postprzez SotoM » 22 cze 2008, o 23:06

to jeszcze doprowadź do niego jakąć rurę gdzies z nadkola lub z za zaslepki(blendy)prawej ximne powietrze. to odczujesz bardziej. sprzedaja za miast blendy wstawia sie taki wlot powietrza do którego montuje sie rure i profilujesz ja tak aby nia doprowadzic zimne powietrze do storzka.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości