WOLNA REAKCJA PEDAŁU GAZU

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Bradley » 1 lut 2013, o 22:14

Rozwiazanie twojego problemu juz podalem. Szukaj a znajdziesz.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

 

Postprzez Krystian1986x » 2 lut 2013, o 09:32

Bradley - ,,Zloguj blok 010 w grupie 01 engine i sprawdz jak zachowuje sie potencjometr pedalu przyspieszenia w zaleznosci od jego wciskania.'' - i myslisz ze kazdy uzytkownik golfa to zrozumie? nie chcesz rozwijac wątku to nie, nikt Cie prosić nie będzie...

Osobiscie siedziałem w golfie 1.9 TDI 90 KM i gaz reagował szybko, zapewniam, ze nie była to benzyna...
Tak samo szybko reagował silnik w golfie 2 1.6 TD jak i zreszta inne...po za tym w golfie 2 obroty nawet spadały szybciej tzn jesli obroty np doszły do 3-4 tysiecy to spadały szybciej w doł niz w tdi 90KM...
Krystian1986x
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 22:44
Lokalizacja: Kołobrzeg

Postprzez AdiK__ » 2 lut 2013, o 09:37

1V, JR, MF, RA, SB ma gaz na linkę to nie dziwota że szybciej reagował poza tym w 1.6, 1.9 1Y, AAZ mają pośredni wtrysk to dlatego szybciej schodzą z obrotów. Bradley, podał rozwiązanie tylko musisz miec VAG inaczej nie da rady tego sprawdzić. Porównując wyżej wspomniane silniki do 1Z, AFN pokazałeś że jesteś zielony w tych sprawach a upierasz się o swoje.
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Krystian1986x » 2 lut 2013, o 10:45

yhm, jestem zielony...dziwne zebym był ekspertem...
wiem jedno gaz powinien reagowac szybko i sprawnie a nie jak w starym jelczu czy czyms podobnym..nadal uwazam, ze jesli u was jest tak samo to macie ten sam problem jak ja.
Krystian1986x
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 22:44
Lokalizacja: Kołobrzeg

Postprzez leopard » 2 lut 2013, o 20:51

rozwiazanie problemu jest banalne ... w VAG'u sprawdzasz czy pedał gtazu pokaze 100% otwarcia - jesli tak jest - elektrycznie masz wszystko z pedalem gazu OK - natomiast sam skok pedału ustawiasz sruba (plastikowa) ktora znajduje sie przy pedale gazu - ciezko tam podejsc - ale dla chcacego nic trudnego ...
sruba ta odpowiedzialna jest za skok pedalu gazu miedzy min/max jego wychylenia - a co za tym idzie - w jednym aucie pedal gazu bedzie "dlugi" w innym "krotki" (dlugi/krotki to czas miedzy minimum a maximum wychylenia)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez seba3 » 3 lut 2013, o 17:43

koledzy przy pedale gazu jest tez potencjometr u mnie auto bylo mulowate przekrecilem go na potencjometrze i reakcja na gaz jes ok
seba3
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 3 lut 2013, o 17:32
Lokalizacja: wielkopolska

Postprzez slawek5t » 3 lut 2013, o 20:25

Krystian1986x, spokojnie.... :)
piszesz że :

Krystian1986x napisał(a):Osobiscie siedziałem w golfie 1.9 TDI 90 KM i gaz reagował szybko, zapewniam, ze nie była to benzyna...


Może ten ktoś miał popsuty czujnik lub większą dawke lub poprostu Ty masz zbyt małą - idzie to również sprawdzić Vagiem :)

Siedziałem w wielu tdi i zawsze było minimalne opóźnienie....
Aha , inni piszą o tym skoku pedału gazu - okej - ale główny wątek to późna reakcja.

Ostatnio siedziałem w 1.9 D to obrotomierz i obroty wręcz szalały w porównaniu do tdi.
W tdi jak szybko wcisne gaz do konca i odrazu puszcze to podejdzie może do 1200 obr max :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez hellaflush » 3 lut 2013, o 21:13

Też mnie to zastanawiało ale sprawdziłem w innych TDIkach i było to samo więc tak musi być :P Najważniejsze, że w niczym to nie przeszkadza.
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Poprzednia strona

- - - https://constans.pl/



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości